Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:

quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef phoenyx het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)flessen-1513789.html
Het gaat om deze recensie trouwens (op die 2 sterretjes klikken dan krijg je hem te zien)

Niks validistisch aanquote:Op zondag 8 november 2020 13:51 schreef 2thmx het volgende:
Validistisch topic. TS faalt als SJW'er waar hij niet falen mag. Ben er echt boos om.

Ha die Meeuw, welkom op FOK!. Je neefjes en nichtjes zijn hier ook @Domme_Gans @Boze_Eend @Lijpe_Zwaan @vogeltjesdansquote:

Die krijgt altijd genoeg bubbels in je fles.quote:

Jezusquote:Op zondag 8 november 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Meeuw, welkom op FOK!. Je neefjes en nichtjes zijn hier ook @:domme_gans @:boze_eend @:lijpe_zwaan @:vogeltjesdans
Saskia is een 5e-rangs watermerk. Het water smaakt net iets beter dan kraanwater. Verkrijgbaar bij de Lidl. Zuiver bronwater zonder toegevoegde mineralen.

Er zijn behoorlijk wat vogels bijgekomen, valt me op.quote:Op zondag 8 november 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Meeuw, welkom op FOK!. Je neefjes en nichtjes zijn hier ook @:domme_gans @:boze_eend @:lijpe_zwaan @:vogeltjesdans
Saskia is een 5e-rangs watermerk. Het water smaakt net iets beter dan kraanwater. Verkrijgbaar bij de Lidl. Zuiver bronwater zonder toegevoegde mineralen.

In de winter hebben ze daar lekkere sinaasappelen. Maar dat is het ook wel zo een beetje.quote:Op zondag 8 november 2020 20:44 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Jezus
Ah ik kom.daar nooit, bedankt voor de head ups (Y)

Zeker, nu je dit zegt: bij een van mijn looproutes loop ik langs een stuk land waar tussen twee huizen een sloot is. Aan beide kanten is een stuk grond afgezet waarbij vogels, waterdieren etc kunnen aanmeren en slapen. Ik zal een foto maken als ik er weer langsloop.quote:Op zondag 8 november 2020 20:47 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat vogels bijgekomen, valt me op.

Niet te hard schudden dan gaat ie spuitenquote:Op zondag 8 november 2020 20:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die krijgt altijd genoeg bubbels in je fles.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |