Je zou maar een keer extra op een knopje van je afstandsbediening moeten drukkenquote:Op zondag 8 november 2020 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vroeger was gewoon al het Nederlands voetbal op 1
en buitenland op 2
Goeie ouwe tijd
Echt te veel werkquote:Op zondag 8 november 2020 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je zou maar een keer extra op een knopje van je afstandsbediening moeten drukken
In dat geval juich ik het zeker toe recalcitrant als ik ben als niet Ziggo abonnee en dus zonder de gratis sport.quote:Op zondag 8 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Ziggo-abonnee is het wel makkelijk als het op FOX 1 staat
quote:Op zondag 8 november 2020 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Een 12 op je shirt zetten om het gemis van de supporters aan te duiden. Ja uhm, mooi man.
Spijtig dat je niet bereid bent om mensen met een geestelijke achterstand ietwat te ondersteunen @Paulquote:Op zondag 8 november 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, Ajax moet tegen Utrecht. Ik kom hier om half 3 wel weer even buurten.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat je niet bereid bent om mensen met een geestelijke achterstand ietwat te ondersteunen @:paul
Korneel is een vermoeiende man.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Korneel is een vermoeiende man.
Die Steven die op zijn tweet reageert is nog vermoeiender. Met zijn seksisme gelul.
Ik heb geen stream. Hoef dat KUT AJAX niet te zien.quote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er nu ook bij.
Is de rechterhand van Helene al in beeld geweest?
@:zipportal
Woest.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb geen stream. Hoef dat KUT AJAX niet te zien.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Korneel is een vermoeiende man.
Die Steven die op zijn tweet reageert is nog vermoeiender. Met zijn seksisme gelul.
Ik kan de tweets van Korneel niet zien dus je bent veilig.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al moet ik oppassen met het delen van zulke tweets aangezien ik sinds vandaag word gevolgd door een influencer
Blij als deze act weer voorbij is.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef Paul het volgende:
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
Hoi Paul.quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef Paul het volgende:
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
![]()
COME ON UTRECHT!
AJAX GAAT ERAAN OLE OLE
@DonRajaquote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou toch fantastisch ludiek zijn als Utrecht supporters straks vuurwerk afsteken buiten het stadion
Sieg en Heil toch?quote:Op zondag 8 november 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al benoemd wat de namen van de trainers van U zijn?
René en Rickquote:Op zondag 8 november 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al benoemd wat de namen van de trainers van U zijn?
En dit is moderatorquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Paul het volgende:
UTRECHT DOE NIET ZO GEVAARLIJK ACHTERIN BIJ DE KEEPER
Zit je caps vast?quote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Paul het volgende:
UTRECHT DOE NIET ZO GEVAARLIJK ACHTERIN BIJ DE KEEPER
Door een debiele moderator? Er zijn ook nog leuke en lieve mods zoals ik.quote:Op zondag 8 november 2020 12:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dit is moderatorFok is niet meer wat het geweest was.
Hoe noem je mij?quote:Op zondag 8 november 2020 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door een debiele moderator? Er zijn ook nog leuke en lieve mods zoals ik.
De sociale functie van een forum hè. Hij zou maar zonder fok over straat lopen tijdens deze wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2020 12:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dit is moderatorFok is niet meer wat het geweest was.
Ja dat is nog ergerquote:Op zondag 8 november 2020 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De sociale functie van een forum hè. Hij zou maar zonder fok over straat lopen tijdens deze wedstrijd.
Ik was toen jong en nog volwassener dan die debiel.quote:Op zondag 8 november 2020 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verplaats deze reeks anders naar Kpd.
Nou weten we het welquote:Op zondag 8 november 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen jong en nog volwassener dan die debiel.
Oh ik niet. Al was het wel wat ongemakkelijk dat ik de reeks niet meer terug kon plaatsenquote:Op zondag 8 november 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen jong en nog volwassener dan die debiel.
Dit wordt in de 56e min 1-0 en dan is het klaar.quote:
Echtquote:Op zondag 8 november 2020 12:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit wordt in de 56e min 1-0 en dan is het klaar.
Neuh, gewoon een typische Utrecht - Ajax.quote:
Hou nog steeds van je.quote:Op zondag 8 november 2020 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik niet. Al was het wel wat ongemakkelijk dat ik de reeks niet meer terug kon plaatsen
Beste moderator OOIT.
Bij fox denken ze dat hij een van de beste van de wereld wordt.quote:
Prima talent.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij fox denken ze dat hij een van de beste van de wereld wordt.
Gun ik ‘m van harte maar elke keer als ik Ajax zie valt hij niet op.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij fox denken ze dat hij een van de beste van de wereld wordt.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 8 november 2020 12:43 schreef Paul het volgende:
Elia gaat uit frustratie deze wedstrijd rood pakken, let maar op
Doe jij weleens aan lichamelijke beweging?quote:Op zondag 8 november 2020 12:44 schreef Paul het volgende:
Slaande beweging van Tadic, rood moeten zijn
Die durf ik ook wel aan te gaan.quote:Op zondag 8 november 2020 12:43 schreef Paul het volgende:
Leuke speler voor Utrecht.quote:Op zondag 8 november 2020 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noussair kom op he... Je kakt weer in
Kuipers houdt van mannelijk voetbalquote:Op zondag 8 november 2020 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gewoon geel voor die schwalbe, werd niet eens geraakt. Net zoals Anthony geel moet hebben voor die irritante shit.Kuipers
Net zoveel als Bradgequote:Op zondag 8 november 2020 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe jij weleens aan lichamelijke beweging?
Wat is er mannelijk aan een vrije trap blokkeren? Eerder het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 november 2020 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kuipers houdt van mannelijk voetbal
Ja, dat had inderdaad gewoon geel moeten zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 12:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is er mannelijk aan een vrije trap blokkeren? Eerder het tegenovergestelde.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kan Utrecht moeilijk ongelijk geven maar wat spelen die teruggetrokken
Dan geeft de VAR cadeautjes weg?quote:Op zondag 8 november 2020 12:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hopelijk houdt Ajax dit niveau nog even vast t/m 5 december.
Ajax hopelijk.quote:
Zeker. Maar komt beter uit als de tegenstanders ook waardeloos zijn.quote:
Kan je alvast wennen aan straks met Oranje.quote:
Absoluut niet. De beslissende pass faalt volledig maar er is weldegelijk een constante wil om de bal vooruit te passen.quote:
Ik vind die reclame trouwens ietwat irritant.quote:Op zondag 8 november 2020 13:03 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het idee dat deze gast niet op vrouwen valt.
Die van Bolt vind ik nog niet zo erg.quote:Op zondag 8 november 2020 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Tim en Tom of Usain Bolt?
Ten Hag kennende komt nu Ekkelenkamp erinquote:Op zondag 8 november 2020 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor wat herres op veld
Wie is Ger?quote:Op zondag 8 november 2020 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Ajax gaat ook in de el niet ger komen hé.
En lampard haalt de kerst niet.quote:Op zondag 8 november 2020 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 8 november 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een debiel.
Ger Pardoel?quote:Op zondag 8 november 2020 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier gaat niet meer gescoord worden.
Onmogelijk, dit is de wedstrijd van het jaar allen!!111!quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klopt. Tenzij er een doelpunt valt.quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lukt niet echt.quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Paul het volgende:
Elia wil laten zien dat hij bij de grote boys hoort
Die schiet hem zo de kamer van appie in.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:30 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb Ajax niet vaak, zo vaak de verkeerde keuzes zien maken rond de 16.
Dat zegt wel iets over de rest.quote:Op zondag 8 november 2020 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ondanks dat iedereen hier afgeeft op labyad speelt hij als enige best behoorlijk.
Of over ajaxsupporters die blind zijn voor het presteren van een eigen speler zodra ze hem hebben afgeschreven.quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de rest.
ik vind het nog steeds niet geweldig, had de grootste kans van de wedstrijd ook moeten verzilverenquote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of over ajaxsupporters die blind zijn voor het presteren van een eigen speler zodra ze hem hebben afgeschreven.
Ik zei zeer behoorlijk en die kans was ook weer niet zo makkelijk door het toucheren van Traore.quote:Op zondag 8 november 2020 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds niet geweldig, had de grootste kans van de wedstrijd ook moeten verzilveren
Dit gaat niet meer lukken.quote:Op zondag 8 november 2020 12:43 schreef Paul het volgende:
Weggelachen door Neef_Wuppiequote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
@:paul
Overreeted, die is vooral snel.quote:Op zondag 8 november 2020 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vinden jullie van de speler Kerk?
Zijn snelheid zit goed en daar stoppen de positieve vinkjes.quote:Op zondag 8 november 2020 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vinden jullie van de speler Kerk?
Hij speelt niet voor niets bij Utrecht.quote:
Ik zie het ook gewoon niet. Ik kijk nooit Utrecht, maar altijd hype hype hype rond die gozer.quote:
Heeft ook wel eens beter gespeeld tegen Ajax.quote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie het ook gewoon niet. Ik kijk nooit Utrecht, maar altijd hype hype hype rond die gozer.
Buitenspel mag de VAR alleen beoordelen bij een doelpunt.quote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef Paul het volgende:
Benieuwd hoe Kuipers-team reageert op het buitenspel en de penal erna
Accepteer nou gewoon dat je fucking Van der Maarel in je elftal hebt en een beetje fatsoenlijke speler die bal in de eerste helft op Mahi beter zou geven.quote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef Paul het volgende:
Benieuwd hoe Kuipers-team reageert op het buitenspel en de penal erna
Volgende wedstrijd weer op het bankie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |