Dat geloof je zelf toch niet.quote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Drekkoning het volgende:
Als er dinsdag niet versoepeld wordt is dat een klap in het gezicht van iedereen die zich aan de regels heeft gehouden
Ook het sluiten van de afhaal in parken heeft gelijk effect. Dat had Hugod goed gezien!!quote:Op zondag 8 november 2020 14:50 schreef Noek het volgende:
Goed dat ze de bieb hebben gesloten. Zie je gelijk terug.
Dat is juist helemaal niet de les die we geleerd hebben. De versoepelingen zijn nooit het probleem geweest, het probleem is het te slappe ingrijpen toen het misging.quote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef Ven1972 het volgende:
We hebben nu een lesje wel geleerd, denk ik, dat we niet meer zo snel moeten gaan versoepelen met de maatregelen. Dus we gaan heel voorzichtig om met de maatregelen te versoepelen, lijkt het beste wat we kunnen doen.
Restaurants kunnen wel weer open wmbquote:
En die regels nog langer goed volhouden want er zijn nog veel te veel mensen die het virus bij zich dragen en verder kunnen verspreiden. De ziekenhuizen liggen nog steeds propvol.quote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Drekkoning het volgende:
Als er dinsdag niet versoepeld wordt is dat een klap in het gezicht van opsteker voor iedereen die zich aan de regels heeft gehouden
Alles kan open.quote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Restaurants kunnen wel weer open wmb
Vergeet een biertje drinken na 8 uur in de hotel-restaurants nietquote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook het sluiten van de afhaal in parken heeft gelijk effect. Dat had Hugod goed gezien!!
Ja dat is waar ook, maar kijk over een periode kan het weer anders gaan verlopen... dus alles is niet zeker meer.quote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is juist helemaal niet de les die we geleerd hebben. De versoepelingen zijn nooit het probleem geweest, het probleem is het te slappe ingrijpen toen het misging.
zou al heel wat zijn als die begin december open mogen, ik zie ze dat niet eerder doenquote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Restaurants kunnen wel weer open wmb
Dit werd echt serieus misbruikt door hotels om de rol van kroegen over te nemen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vergeet een biertje drinken na 8 uur in de hotel-restaurants niet
Echt, gaan er mensen naar hotels om wat te drinken, waar ze niet voor een nachtje kamer kunnen boeken?quote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit werd echt serieus misbruikt door hotels om de rol van kroegen over te nemen.
Gelukkig hebben we die haard nu onder controlequote:Op zondag 8 november 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit werd echt serieus misbruikt door hotels om de rol van kroegen over te nemen.
Ik zie het eigenlijk dit jaar niet eens meer gebeuren.quote:Op zondag 8 november 2020 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou al heel wat zijn als die begin december open mogen, ik zie ze dat niet eerder doen
Helaas zijn er ook wel illegale feesten gaande in Nederland, meestal in het weekend.quote:Op zondag 8 november 2020 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die haard nu onder controle
de combinatie wordt wel veel gebruik van gemaaktquote:Op zondag 8 november 2020 14:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Echt, gaan er mensen naar hotels om wat te drinken, waar ze niet voor een nachtje kamer kunnen boeken?
Als het een probleem, is het een probleem en moet je ingrijpen. Het is niet de bedoeling dat mensen misbruik maken van de regels en dat dat ongestraft blijft, daarmee verdwijnt het draagvlak. Ik zie niet in waarom je hier zo raar over zou doen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die haard nu onder controle
Ja nog steeds. In Spanje heeft het zich iig verplaatst van initieel Aragon naar nu bv Andalucia.quote:Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef Noek het volgende:
Denk je nog steeds dat het de 7 weken uitdoof-curve is?
Waarom zou je zulke onzin verspreiden? Wie is daarbij gebaat?quote:Op zondag 8 november 2020 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ja nog steeds. In Spanje heeft het zich iig verplaatst van initieel Aragon naar nu bv Andalucia.
In Frankrijk is vast hetzelfde beeld te zien, telkens duurt een uitbraak in zo'n regio dan zo'n twee maanden. IMO
Geen alcoholverkoop na 20u -> geweldige impact!! Wát een genie die Hugodquote:Op zondag 8 november 2020 14:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vergeet een biertje drinken na 8 uur in de hotel-restaurants niet
Daarom ben ik ook voor vreemdelingendetentie, Uitgeprocedeerd, dan ga je maar zitten tot je vertrekt. Voorkomt ook dat die illegalen feesten kunnen houden.quote:Op zondag 8 november 2020 14:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook wel illegale feesten gaande in Nederland, meestal in het weekend.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen alcoholverkoop na 20u -> geweldige impact!! Wát een genie die HUGOD
Het draagvlak verdwijnt juist door dit door dwaze maatregelen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als het een probleem, is het een probleem en moet je ingrijpen. Het is niet de bedoeling dat mensen misbruik maken van de regels en dat dat ongestraft blijft, daarmee verdwijnt het draagvlak. Ik zie niet in waarom je hier zo raar over zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |