Een narcistische zakenman.quote:Op zondag 8 november 2020 02:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verschil tussen een president en .... tsja wat eigenlijk
Reality soap ster die pretendeert President te zijn?quote:Op zondag 8 november 2020 02:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stop toch met deze act knul. Voor jezelf: kies eens een onderwerp waar veel mensen op een bepaalde manier over denken en ga dan eens uitzoeken waarom ze dat denken en of dat klopt. En blijf dat daarna doen.quote:
Ik zal er een positieve note voor makenquote:Op zondag 8 november 2020 02:57 schreef raptorix het volgende:
Geweldige Jurk, of komt de hommo nu in me boven?
Was een quote van Joequote:Op zondag 8 november 2020 02:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat werkt alleen in BNW, pizzakoerier.
Hij is echt mooiquote:Op zondag 8 november 2020 02:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zal er een positieve note voor maken
Een vervelende egoistische puber in de huid van een 74-jarigequote:Op zondag 8 november 2020 02:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA echt grappig ja met die tot de tanden gewapende Trumpanzees overal.quote:Op zondag 8 november 2020 02:57 schreef Viesdik het volgende:
Biden schrok van vuurwerk, dacht gelijk aan een aanslag
De ironie.quote:Op zondag 8 november 2020 02:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stop toch met deze act knul. Voor jezelf: kies eens een onderwerp waar veel mensen op een bepaalde manier over denken en ga dan eens uitzoeken waarom ze dat denken en of dat klopt. En blijf dat daarna doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |