Haha! Deze is voor je vriendin! Een van mijn favoriete! OEquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef Jron668 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin roept altijd OE als ze de naam Celtic Frost hoort. Het is net als met Dio live: Thank you, thank you, you're a wonderful audience (ik ben een groot Dio-fan)
Haha! Deze is voor je vriendin! Een van mijn favoriete! OEquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef Jron668 het volgende:
[..]
Ja, mijn vriendin roept altijd OE als ze de naam Celtic Frost hoort. Het is net als met Dio live: Thank you, thank you, you're a wonderful audience (ik ben een groot Dio-fan)
Oehhh nice! Zo sneu dat ie dood is..zo jong nog ook 😔quote:
Ja, twee jaar jonger dan mij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oehhh nice! Zo sneu dat ie dood is..zo jong nog ook 😔
Ok, wow...was ook best een zeldzame vorm van kanker..echt sneu..😔quote:
Morgen Sat ! 😉quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:51 schreef Satania het volgende:
[..]
Die is mooi, die draait mijn lief weleens!
Morgen Fosh♥
Lekker nummer, wij zingen het bad nummer altijd vrolijk meequote:
Ik moet op één of andere manier altijd aan de muppets denken bij Macabre, haha 🤔😂quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:27 schreef Jron668 het volgende:
[..]
Lekker nummer, wij zingen het bad nummer altijd vrolijk mee
Dan kan je dit ook wel waarderenquote:
Wauw........mooi nummer, heel vet stuk zo vlak op het einde voordat de gitaarrif weer inzet.....die drums!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:16 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Dan kan je dit ook wel waarderen
Dat interview met Famine over de release van La Chaise-Dyable is ook echt geniaalquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
vrijdag 21 mei 2021 08:49 schreef Foshizzle79 het volgende:[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |