Ik acht het plegen van fraude een stuk minder waarschijnlijk dan het injecteren of drinken van bleek om het virus tegen te gaan, als we het toch over de achterban van Trump hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:16 schreef Alaianaya het volgende:
De achterban van Trump gelooft ook daadwerkelijk dat er grootschalig gefraudeerd is he.. is hier enig bewijs voor?
Jawel hij kan zo over 4 jaar weer meedoen D:quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:33 schreef Peunage het volgende:
Fantastisch dit.
Trump can't get back in to the White House, it's forbiden.
En een vrouw als VPquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:35 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Één oude blanke man heeft gewonnen
Met wie bedoel je 'de achterban van Trump'? Zijn team of iedereen die op hem gestemd heeft?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:16 schreef Alaianaya het volgende:
De achterban van Trump gelooft ook daadwerkelijk dat er grootschalig gefraudeerd is he.. is hier enig bewijs voor?
Er zijn inderdaad die hard Trump fans die hierin geloven. Maar zelfs zijn grote vrienden bij Fox news zien hier geen bewijs voor en zien ook niet in hoe hij de rechtzaken zou kunnen winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:16 schreef Alaianaya het volgende:
FOX heeft opdracht gehad van de grote baas om het roer om te gooien, Murdoch heeft nu meer belang bij een goede relatie met Biden dan met Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad die hard Trump fans die hierin geloven. Maar zelfs zijn grote vrienden bij Fox news zien hier geen bewijs voor en zien ook niet in hoe hij de rechtzaken zou kunnen winnen.
Nog triester, feesten om een verkiezingsuitslag die niet eens van je eigen land is... zodat ze ''hier'' de ''tegenpartij'' lekker kunnen gaan affakkelen, want voor dat soort amoebes bestaan maar 2 opties en dat is A en B, de tegenpartij is altijd dom. Links/rechts verhaal in een ander jasje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
Feesten om een verkiezingsuitslag
De echte diehard achterban van Trump kijkt OANN (One America News Network).quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad die hard Trump fans die hierin geloven. Maar zelfs zijn grote vrienden bij Fox news zien hier geen bewijs voor en zien ook niet in hoe hij de rechtzaken zou kunnen winnen.
Ik hoop dat hij zich gedraagt als een goede winnaar en zich niet gaat verlagen tot een bepaald niveau.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Als Biden Trump tegenkomt in het Witte Huis hoop ik zo dat hij zegt 'get the fuck out of my building'
![]()
Jezus, wat is dat voor theaterquote:
Het zou toch volgens de Trump aanhangers verdwenen zijn na de verkiezingen? Hebben ze een keer gelijk is het weer niet goedquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Mij maakt het niets uit, want je hoeft er niet bang voor te zijn, maar ik dacht dat alle Democraten zo bang waren voor het Chinavirus:
[ twitter ]
Oeh wannabee dictator'tje hierquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef Confetti het volgende:
Dat volk moet goed begrijpen dat Trump nog steeds de baas is over de strijdkrachten. Wat een simpel gedrag.
Juist niet; een zegen dat deze ellende voorbij is. Eindelijk weer een normale president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is een zwarte dag in de geschiedenisvan de mensheid
Zag er idd ontzettend treurig uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |