SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Pfff ook weer gedaan. Nu lunchquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga even de bladblazer aanslingeren. Dankbaar klusje vandaag.
Leuk voor je voortuinquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn voortuin wacht voor na de lunch
ja had gekunt als jij wat sneller was geweestquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah TT had ook Geen Tietjerkstradeel kunnen zijn
sommigen beweren dat het een stad in Duitsland is, echter beweren er ook dat het niet bestaatquote:
haar op je tandenquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik was mijn tanden net per ongeluk aan het poetsen met haargel, is niet eens zooooo vies
ik las beflandquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen beweren dat het een stad in Duitsland is, echter beweren er ook dat het niet bestaat
Ik bielelieve het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen beweren dat het een stad in Duitsland is, echter beweren er ook dat het niet bestaat
nerd grapjesquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot
Waarschijnlijk is dat hele QAnon gebeuren ook zo ontstaan, een dronken gast in New York die op een avond verzint dat er verkrachtende pizza's zijn en dat alleen Trump ze kan redden.quote:
getver kutnummer datquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:30 schreef Karzai het volgende:
dat zong ik altijd maar het is natives
nee ik eet geen konijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi189539/ah-konijnenbout
oh ik wel hoor, domme beesten. vermenigvuldigen zich snelquote:
Die uit de op kan je toch niet opetenquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik wel hoor, domme beesten. vermenigvuldigen zich snel
https://www.allrecipes.co(...)y/game-meats/rabbit/
nee die nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die uit de op kan je toch niet opeten
Vastbinden op de BBQ en dan toekijken hoe de glans langzaam uit zijn oogjes verdwijnt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die uit de op kan je toch niet opeten
Zou ik liever met jou doenquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vastbinden op de BBQ en dan toekijken hoe de glans langzaam uit zijn oogjes verdwijnt.
erg veel mensen vinden het zielig, ligt niet goed in de markt daardoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:45 schreef Karzai het volgende:
maar raar dat het amper te krijgen is bij slagerijen
oh? kan er hier op elke hoek van de straat bijna aan komenquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:45 schreef Karzai het volgende:
maar raar dat het amper te krijgen is bij slagerijen
Zo wordt het wel een self-fulfilling prophecy ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Toch een fractie om rekening mee te houden, steeds meer mensen geloven daarin
Rondje lopen op Texel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:00 schreef Karzai het volgende:
stil wat is iedereen aan het doen *nieuwsgierig
was rondje lopen. druk in de stadquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:00 schreef Karzai het volgende:
The city that never sleepsquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was rondje lopen. druk in de stad
was ff stukkie lopen + bezoek aan de Jumboquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:00 schreef Karzai het volgende:
Ik heb het ook aan staan.Nu de nabeschouwing van Everton- Man Unitedquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was rondje lopen. druk in de stad
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
net als Trump met z'n verkiezingsfraude, heeft dat hele Qanon enig bewijs van z'n beweringen
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
net als Trump met z'n verkiezingsfraude, heeft dat hele Qanon enig bewijs van z'n beweringen
Ik kots erop.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het wel intrigerend dat soort clubjes
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zij geloven ook in een dag des oordeels en dat trump de verlosser is
zoals een wijs fokker zou zeggen: KOEKOEK
Ik wil ook echt niets met dat soort mensen te maken hebben, al kost het me een miljoen of een jarenlange vriendschap, ga eens dood.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk, maar toch intrigerend.
Dat is een bericht uit 2018 zeker??quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
man u gewonnen
las een stuk in het NRC dat de grote clubs een competitie willen beginnen en 3,5 miljard uit de markt willen halen
ze hebben nu al 4 clubs in de champions league slechte ontwikkeling
man man manquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee van twee dagen geleden, het systeem gaat weer op de schop in 2024quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit 2018 zeker??
Dat idee speelt volgens mij al langer. Die landen hebben een veel te dikke pap in de vinger bij de corruptie gevoelige UEFA..quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee van twee dagen geleden, het systeem gaat weer op de schop in 2024
kleine landen krijgen steeds minder kans om mee te doen
Texel is heerlijk rustig. Zo maar weer richting de boot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Schijtdruk overal, gewoon ook dagjesmensen, eigenlijk verzekering stopzetten en toegang tot de IC weigeren.
De bekende FOK!-filosoof Haagstradamusquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja code rood hier ook.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Texel is heerlijk rustig. Zo maar weer richting de boot.
De natuurgebieden in Brabant zijn sinds COVID echt een stuk drukker.
"tot tien tellen kan hij amper maar niemand is met woorden zo schamper"quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bekende FOK!-filosoof Haagstradamus
Oehquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Om vijf uur geven advocaten van Trump een persconferentie
Ga ik zo dooen. Was net even een ouwelullendutje aan het doenquote:
Aaaw, Haags is een goeie kerelquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"tot tien tellen kan hij amper maar niemand is met woorden zo schamper"
Hij is ook de bekende viroloog Ab Haagsterhausquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bekende FOK!-filosoof Haagstradamus
I knowquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw, Haags is een goeie kerel
Veelzijdig man, want hij runt ook een lunchroomquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is ook de bekende viroloog Ab Haagsterhaus
Multitalentquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veelzijdig man, want hij runt ook een lunchroom
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Miljoen posts op Fok maar nog steeds bij de liefde van zijn leven en de moeder van zijn dochter, mag gezegd en daar mag op geproost wordenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
bal op funda![]()
https://www.funda.nl/koop(...)van-buerenplein-281/
Mooi keukentje wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
bal op funda![]()
https://www.funda.nl/koop(...)van-buerenplein-281/
Hij heeft nog twee kinderenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljoen posts op Fok maar nog steeds bij de liefde van zijn leven en de moeder van zijn dochter, mag gezegd en daar mag op geproost worden
Erg oude mensen zo te zien maar het huis heeft zeker potentiequote:Op zaterdag 7 november 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)180894-dennenlaan-3/
Ik zou eerder voor dit gaan, want een zwembad en lekker in het groen gelegen. De badkamer moet wel anders
Camp Nou lijkt me wel een bijzonder sfeertjequote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
Ook een leuke stad, was daar bij de wedstrijd barca - espanol ronaldinho en van bronckhorst, rijkaard als trainer op een koude februari avond, 0-0 heb ik weer
Die oude mensen-vibe past wel bij mequote:Op zaterdag 7 november 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg oude mensen zo te zien maar het huis heeft zeker potentie
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Dat huis straalt iets erg prettigs uit, je kunt zien dat mensen daar gelukkig en succesvol in 't leven zijn geweest.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
gaat trump weer roepen dat er fraude wordt gepleegd?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Zijn advocaten zullen niet zeggen dat ze Biden een schouderklopje geven en veel succes wensen in het Witte Huis
Nee zn advocatenquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
gaat trump weer roepen dat er fraude wordt gepleegd?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trump is en blijft een dreinende peuter![]()
O, Giuliani geeft de persconferentie.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trump is en blijft een dreinende peuter![]()
O, Giuliani geeft de persconferentie.
Nu het droog en zonnig is, insprayen met HG mos en alg weg. Door de zon werkt dat tegen de alg en blijf je de hele winter algvrij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
er groeit nu veel meer mos op de vlonders buiten
Kan ik dat ook doen met die beits wat ik er op heb gedaan? Denk door het schuren dat het mos er makkelijker in kan groeienquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu het droog en zonnig is, insprayen met HG mos en alg weg. Door de zon werkt dat tegen de alg en blijf je de hele winter algvrij.
ja maar voor de rest is het echt een idiootquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
Ik wil niet zeggen dat trump alleen maar slechte dingen heeft gedaan
China tegenwicht geboden en dat de Europese landen wat meer geld moeten stoppen in hun eigen defensie
Die HG alg weg werkt met een bacterie die de alg weghoudt, dat mag overal op.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik dat ook doen met die beits wat ik er op heb gedaan? Denk door het schuren dat het mos er makkelijker in kan groeien
Oke. Zal ik dat doen doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die HG alg weg werkt met een bacterie die de alg weghoudt, dat mag overal op.
niet mijn vriendquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voor de rest is het echt een idioot
Ik heb wel eens wat oude familieleden gesproken over de val van Groot Brittannië als wereldmacht na de tweede wereldoorlog en die zeiden we might have lost the mediterranean fleet but instead we got health insurance.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
Ik wil niet zeggen dat trump alleen maar slechte dingen heeft gedaan
China tegenwicht geboden en dat de Europese landen wat meer geld moeten stoppen in hun eigen defensie
And Thea with milk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat oude familieleden gesproken over de val van Groot Brittannië als wereldmacht na de tweede wereldoorlog en die zeiden we might have lost the mediterranean fleet but instead we got health insurance.
En nu?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
dat mooie huis in rotterdam in die klote buurt is onder bod
nee niet die laatste waar ik ben geweestquote:
Ik vind dit echt wel een leuk huis hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet die laatste waar ik ben geweest
Dit was de eerste
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
Ja ik ook :pquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wel een leuk huis hoor.
Goed voor de conditie dat huis en aircoquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet die laatste waar ik ben geweest
Dit was de eerste
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
Groentesoep ga ik zo maken en broodjes met kruidenboter erbij.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Groentesoep ga ik zo maken en broodjes met kruidenboter erbij.
Vind die minder mooi maar dat is persoonlijke smaak (en inrichting ook) en jij hebt ze in werkelijkheid gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)-ruivenplantsoen-78/
quote:
quote:
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pizza uit de steenoven van de ekte Italiaan.
ja deze is idd minder mooi. die eerste was echt leuk gedaan zo. gezellig. Heeft deze minder maar dat kan je zelf wel zo inrichten. En hier gaat de waarde ook nog stijgen en er een is een vve. En een liftquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die minder mooi maar dat is persoonlijke smaak (en inrichting ook) en jij hebt ze in werkelijkheid gezien.
Verstandig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze is idd minder mooi. die eerste was echt leuk gedaan zo. gezellig. Heeft deze minder maar dat kan je zelf wel zo inrichten. En hier gaat de waarde ook nog stijgen en er een is een vve. En een lift
en de buurt. die eerste scheen echt niet tof te zijnquote:
Google Maps geeft je inderdaad groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de buurt. die eerste scheen echt niet tof te zijn![]()
Bij deze zit je ook vlakbij de kralingse plassen en centrum is ook loopbaar. ( 3 km)
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Google Maps geeft je inderdaad groot gelijk.
Toing toing toing toingquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
maar ja , je moet maar het goeie bod hebben he
Jij op Zeeland netquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
https://www.zeelandnet.nl(...)et-eventueel-verlies
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze tegenwoordig overal internet hebben.
Goeie jongen die muskquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze tegenwoordig overal internet hebben.
Nee man, 4e keerquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat voordat je het voor de 2e keer gaat doorslikken?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
Nu roept biden uit tot winnaar. Pennsylvania is geteld
Laatste bericht is "Pennsylvania hervat tellen"quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
Nu roept biden uit tot winnaar. Pennsylvania is geteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En we dansen de pierlala tot de zon weer op komtquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We slachten het grootste varken wat we hebben
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En we dansen de pierlala tot de zon weer op komt
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OMFG
DOEI VIEZE VETKWAB DAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
JAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BIDEN HEEFT GEWONNENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Trumps is het hier niet mee eens.
[ twitter ]
TAART SLAGROOM MOKKA IJSquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Wie of wat geeft als eerste een speech
Die gaat dan ruzie krijgen en een oorlog veroorzaken omdat iemand in de kamer dezelfde trui aan heeft.quote:
Pek en verenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik benieuwd ben wat de huidige president na die tijd te wachten staat.
En terecht. Eindelijk verlost van die shitshowquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Gejuich op straat in New York
Op Twitter is te zien dat er onder meer in New York feest wordt gevierd op straat. Ook rijden auto's toeterend door het centrum om de winst van Joe Biden te vieren.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
17:51
Donald Trump is naar zijn golfclub in Sterling (Virginia) gereisd. Het is zijn eerste uitstap sinds de dag van de presidentsverkiezingen op dinsdag.
De Republikeinse president heeft sinds donderdagavond niet meer in het publiek gesproken. Toen hield hij een toespraak in het Witte Huis om de overwinning op te eisen en zijn tegenstrevers te beschuldigen van fraude.
Op Twitter schreeuwde de president nogmaals in kapitalen uit dat hij de verkiezingen met ruime afstand heeft gewonnen.
Ik vraag me af wanneer het kwartje begint te vallen dat sowieso het halve land hem uitkotst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
2 MINUTEN GELEDEN
Trump: deze verkiezingen zijn nog niet voorbij
President Trump zegt dat zijn team maandag naar de rechter stapt om de verkiezingsuitslag aan te vechten. De verkiezingen zijn verre van voorbij, zegt hij in een verklaring volgens persbureau AP.
niet, ze geloven hem dat er fraude is gepleegdquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer het kwartje begint te vallen dat sowieso het halve land hem uitkotst.
Ik vrees tot voor eeuwig want zo zijn ze die wappies.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet, ze geloven hem dat er fraude is gepleegd
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan je berichtje helaas maar 1x leuk vinden.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
17:51
Donald Trump is naar zijn golfclub in Sterling (Virginia) gereisd. Het is zijn eerste uitstap sinds de dag van de presidentsverkiezingen op dinsdag.
De Republikeinse president heeft sinds donderdagavond niet meer in het publiek gesproken. Toen hield hij een toespraak in het Witte Huis om de overwinning op te eisen en zijn tegenstrevers te beschuldigen van fraude.
Op Twitter schreeuwde de president nogmaals in kapitalen uit dat hij de verkiezingen met ruime afstand heeft gewonnen.
Je zou er maar mee getrouwd zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |