abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:54:59 #126
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_197652362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb toch deze gekocht:

[ afbeelding ]

Saucony x Lapstone & Hammer
Excellent choice!! _O_
pi_197653943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb toch deze gekocht:

[ afbeelding ]

Saucony x Lapstone & Hammer
toffe materialen!

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef Palomar het volgende:

[..]

en besteld! :s)

[edit] deze overigens: https://www.jdsports.nl/p(...)16069140_jdsportsnl/ Zag net pas dat de levertijd 11-21 dagen is :o , dus nog niet eens zo gek om nu al te bestellen ;)
Prima zomerschoen!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197654013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb toch deze gekocht:

[ afbeelding ]

Saucony x Lapstone & Hammer
Nice
  dinsdag 26 januari 2021 @ 23:55:36 #129
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197662073
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:54 schreef Xurk het volgende:

[..]

Excellent choice!! _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:19 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

toffe materialen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Nice
Ben benieuwd want eerste paar Saucony.
Kon Ze nu kopen voor 135 oid.
Maar later zag ik ze ergens voor 115.

Geen zin om te cancellen want komen uit Italië.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:08:00 #130
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_197665797
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ben benieuwd want eerste paar Saucony.
Kon Ze nu kopen voor 135 oid.
Maar later zag ik ze ergens voor 115.

Geen zin om te cancellen want komen uit Italië.
Hopelijk volgen er nog veel, Saucony O+

Eigenlijk kan je Saucony vrijwel altijd later in de sale kopen, nadat ik een aantal keren dief van mijn portemonnee ben geweest door al op release day te kopen, heb ik sinds een paar jaar een nieuwe regel: als het een collab betreft bestel ik ze bij release, maar bij non-collabs wacht ik rustig af tot ze na een maand of drie in de sale komen. Voordeel van een merk met vrij weinig hype (wat overigens niets zegt over de creativiteit en kwaliteit), in tegenstelling tot Nike waar je zoals ik al eerder klaagde zelfs voor GR Dunks L op L stapelt tegenwoordig.

Bij een collab weet je nooit of het heel hard zal gaan of niet -- de laatste Saucony collab met AFEW bijvoorbeeld (afbeelding hieronder) was wel direct uitverkocht en werd voor hoge resell prijzen aangeboden. Maar helaas was het bij deze Lapstone & Hammer collab niet het geval (aangezien ik er retail voor heb betaald) :P

Ik had verwacht dat ze harder zouden gaan want ze zijn naast dat het een collab is toch vrij bijzonder. Een aangepast model wat nooit eerder is gedaan (Courageous --> Courageous Moc), met hand-stitched toebox en teveel verschillende details om op te noemen (maar qua luxe materiaal: schapenwol aan de binnenkant, goede suède, zachte leer aan de achterkant, kurk in de midsole, leren veters).

Ze zitten overigens heerlijk hè? :9

Afbeelding van die AFEW collab:


afbeelding

[ Bericht 1% gewijzigd door Xurk op 27-01-2021 11:19:17 ]
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:29:16 #131
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197672979
I
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef Xurk het volgende:

[..]

Hopelijk volgen er nog veel, Saucony O+

Eigenlijk kan je Saucony vrijwel altijd later in de sale kopen, nadat ik een aantal keren dief van mijn portemonnee ben geweest door al op release day te kopen, heb ik sinds een paar jaar een nieuwe regel: als het een collab betreft bestel ik ze bij release, maar bij non-collabs wacht ik rustig af tot ze na een maand of drie in de sale komen. Voordeel van een merk met vrij weinig hype (wat overigens niets zegt over de creativiteit en kwaliteit), in tegenstelling tot Nike waar je zoals ik al eerder klaagde zelfs voor GR Dunks L op L stapelt tegenwoordig.

Bij een collab weet je nooit of het heel hard zal gaan of niet -- de laatste Saucony collab met AFEW bijvoorbeeld (afbeelding hieronder) was wel direct uitverkocht en werd voor hoge resell prijzen aangeboden. Maar helaas was het bij deze Lapstone & Hammer collab niet het geval (aangezien ik er retail voor heb betaald) :P

Ik had verwacht dat ze harder zouden gaan want ze zijn naast dat het een collab is toch vrij bijzonder. Een aangepast model wat nooit eerder is gedaan (Courageous --> Courageous Moc), met hand-stitched toebox en teveel verschillende details om op te noemen (maar qua luxe materiaal: schapenwol aan de binnenkant, goede suède, zachte leer aan de achterkant, kurk in de midsole, leren veters).

Ze zitten overigens heerlijk hè? :9

Afbeelding van die AFEW collab:

[ afbeelding ]
afbeelding
Ik ben echt benieuwd. Ik heb hier in dit topic al veel goeds gelezen over Saucony.

Ik ben echt een Nikehead, maar ik vind het ook echt irritant hoor de L op L.
Heel die markt is verziekt met resell
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:58:59 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_197678604
:P Bij de exotische auto: Ford GT moesten de kopers geloof ik een contract tekenen dat ze tenminste voor 2 jaar geen afstand zouden doen van de auto. Misschien is dat een idee. :+ Dat alleen mensen sneakers kunnen kopen als ze die niet meteen door kunnen verkopen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_197679946
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:58 schreef shiz het volgende:
:P Bij de exotische auto: Ford GT moesten de kopers geloof ik een contract tekenen dat ze tenminste voor 2 jaar geen afstand zouden doen van de auto. Misschien is dat een idee. :+ Dat alleen mensen sneakers kunnen kopen als ze die niet meteen door kunnen verkopen.
Vroeger moest je wel eens op de gekochte sneakers de winkel uit gaan zodat ze niet meer ds waren :+
Faka G
  donderdag 28 januari 2021 @ 07:48:08 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_197680000
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 januari 2021 @ 09:05:17 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197680543
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 07:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Vroeger moest je wel eens op de gekochte sneakers de winkel uit gaan zodat ze niet meer ds waren :+
Sommige winkels verplichten je de sneakers te passen :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_197680959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
I
[..]

Ik ben echt benieuwd. Ik heb hier in dit topic al veel goeds gelezen over Saucony.

Ik ben echt een Nikehead, maar ik vind het ook echt irritant hoor de L op L.
Heel die markt is verziekt met resell
Ik heb het idee dat Nike er wel mee bezig is. Kijk bijvoorbeeld naar de hoeveelheid Dunks die nu uitkomen en hoe vaak er een restock is. Vooral die restocks maakt het resellen lastig, aangezien ze steeds in waarde zakken (er is immers nieuwe aanbod). Die Air Max 1 LV8 serie blijft droppen net zoals de White/Black Dunk Low.
Als Nike dit blijft doen, zijn dit soort paartjes makkelijker te scoren of voor een redelijke resell (paar tientjes meer).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197684775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef Xurk het volgende:

[..]

Hopelijk volgen er nog veel, Saucony O+

Eigenlijk kan je Saucony vrijwel altijd later in de sale kopen, nadat ik een aantal keren dief van mijn portemonnee ben geweest door al op release day te kopen, heb ik sinds een paar jaar een nieuwe regel: als het een collab betreft bestel ik ze bij release, maar bij non-collabs wacht ik rustig af tot ze na een maand of drie in de sale komen. Voordeel van een merk met vrij weinig hype (wat overigens niets zegt over de creativiteit en kwaliteit), in tegenstelling tot Nike waar je zoals ik al eerder klaagde zelfs voor GR Dunks L op L stapelt tegenwoordig.

Bij een collab weet je nooit of het heel hard zal gaan of niet -- de laatste Saucony collab met AFEW bijvoorbeeld (afbeelding hieronder) was wel direct uitverkocht en werd voor hoge resell prijzen aangeboden. Maar helaas was het bij deze Lapstone & Hammer collab niet het geval (aangezien ik er retail voor heb betaald) :P

Ik had verwacht dat ze harder zouden gaan want ze zijn naast dat het een collab is toch vrij bijzonder. Een aangepast model wat nooit eerder is gedaan (Courageous --> Courageous Moc), met hand-stitched toebox en teveel verschillende details om op te noemen (maar qua luxe materiaal: schapenwol aan de binnenkant, goede suède, zachte leer aan de achterkant, kurk in de midsole, leren veters).

Ze zitten overigens heerlijk hè? :9

Afbeelding van die AFEW collab:

[ afbeelding ]
afbeelding
Die Time and Space wil ik ook nog wel eens aan mijn collectie toevoegen. Ik wacht geduldig af tot de prijzen dalen en ik ‘m rond retail of voor minder kan coppen.
pi_197688186


Heb Nike Court Vision Lows gekocht. :)

Ik voel langzaam een schoenenverslaving opkomen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:20:53 #139
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197688266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]

Heb Nike Court Vision Lows gekocht. :)

Ik voel langzaam een schoenenverslaving opkomen.
Beetje kleurloos.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:35:54 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_197688494
White on white on white. Toch prima? Classico, can't do much wrong. Ik ben ook vrij monochromatic.

Nieuwe Ultraboost 21 verschenen. Misschien maar ff voor deze gaan:


Vorig jaar drie paar Adidas rijker... Yeezy 350 V2s... Zyon/Carbon/Zebra. Defo een Adihead.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_197688591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Beetje kleurloos.
Daarom vind ik ze juist zo mooi. :)

Heb nog andere met veel kleur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197689361
Ik kijk uit naar de Nike SB Dunk Low - Gulf (Club 58).



Zal wel onmogelijk worden, maar hoop doet leven. De kleuren blauw en oranje doen het hem voor mij.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 28 januari 2021 @ 19:58:38 #143
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_197690988
Die had ik nog niet gezien, clean hoor! De 'stroke' om de swoosh heen geeft ook een tof effect met het azuurblauwe erachter 👌🏼
pi_197704341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Xurk het volgende:
Die had ik nog niet gezien, clean hoor! De 'stroke' om de swoosh heen geeft ook een tof effect met het azuurblauwe erachter 👌🏼
Jazeker.
Sowieso zijn lichtblauwe sneakers tof.

Ik kijk ook naar de UNC colorways op de Jordan 1 en Jordan 4.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197704694
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb toch deze gekocht:

[ afbeelding ]

Saucony x Lapstone & Hammer
Pfoeee die is wel geil man :9
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 januari 2021 @ 16:57:17 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197706061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]

Heb Nike Court Vision Lows gekocht. :)

Ik voel langzaam een schoenenverslaving opkomen.
De saaiste schoenen op aarde.
pi_197706224
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

De saaiste schoenen op aarde.
:').
pi_197706287
Heb ze in t zwart, niks mis mee
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_197708125
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

De saaiste schoenen op aarde.
Het gaat niet per se om de schoenen an sich, maar om de outfit die je erbij draagt en de afwisseling. Ik heb ook paren met veel kleur, daarom vond ik het juist leuk om gewoon clean white erbij te dragen als afwisseling. Het gaat om het totaalplaatje waar dat wit bij kan passen.

Maar jij bent zeker zo'n iemand met een ontzettend slechte smaak qua kleding die het alleen moet hebben van z'n mooie schoentjes? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197708193
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')