Op het moment supreme wel, leegte vullen is ook een kunst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vind Renaat maar matig deze ronde.
Verdorie, ik knipperde net met mijn ogen, nu heb ik het gemist.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow een vorm van actie voor het eerst in 3 uur.
En daarachter de rest van Ineos.quote:
Ik moest ook terug rennen daar waar ik alweer wat te eten aan het maken was.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ik knipperde net met mijn ogen, nu heb ik het gemist.
Ben je ook de Graafschap aan het kijken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stefan is deze Vuelta niet echt een god.
Ik ben toch niet achterlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je ook de Graafschap aan het kijken?
Jammer, er was een prachtig 'Kijk nou wat ie doet Hans, kijk nou wat ie doet' momentje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben toch niet achterlijk?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben toch niet achterlijk?
Dat soort momenten duren bij De Graafschap meestal 90 minuten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, er was een prachtig 'Kijk nou wat ie doet Hans, kijk nou wat ie doet' momentje.
Of de Graafschap kan er niks van, of ze hebben heel veel pech.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat soort momenten duren bij De Graafschap meestal 90 minuten.
De pech is dat ze er niets van kunnen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of de Graafschap kan er niks van, of ze hebben heel veel pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |