Buitenlander denk ik, denk je niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José is bestolen door de poetsvrouw.
Het zal geen Belg zijn geweest nee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buitenlander denk ik, denk je niet?
Tijd om Inkelaar op kop te zetten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wint Matxin hier de Vuelta?
Het is Corona, blijf thuis!1quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:13 schreef Tjacka het volgende:
Verwachte aankomst bij de voet? Ik heb helaas sociale verplichtingen.
Ik vind het tamelijk opwindend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk het ook een keer op de Belg maar ik heb het lastig met hun ademen in de microfoon.
Zageventquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk het ook een keer op de Belg maar ik heb het lastig met hun ademen in de microfoon.
Daar doel ik dan ook op. Ik heb weinig kans dat iemand mij betrapt maar ik heb toch een vorm van preutsheid midden in de huiskamerquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk opwindend.
Ze moeten wel voor het donker binnen zijn he.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tijd om Inkelaar op kop te zetten?
Kick je ook op het astmatische inademen van Michel als hij snel praat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk opwindend.
Oeh la la la la.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kick je ook op het astmatische inademen van Michel als hij snel praat?
Je moet ook voorzorgsmaatregelen treffen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José is bestolen door de poetsvrouw.
Ah ze dragen mondmaskers dan is het ze vergeven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Renners van het jaar?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic, Pogacar, van Aert, Fuglsang, Evenepoel.
Zit half te luisteren, maar kan mij hier ook in vindenquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voorspelling top 5 van de etappe.
Je hebt er minder tijd voor nodig dan José.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaflip? vdPoel?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |