abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196243157
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Nee? Wat heb je in het verleden allemaal gedaan voor werk?
In de zorg, distrubutie, nu werk ik bij een hondenpension
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:52:56 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196243207
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef Moonlight het volgende:

[..]

In de zorg, distrubutie, nu werk ik bij een hondenpension
Veelzijdig dus. :) Wel handig. Is de horeca dan niks voor je? Of ouderenzorg?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_196243216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Veelzijdig dus. :) Wel handig. Is de horeca dan niks voor je? Of ouderenzorg?
Ouderenzorg heb ik al gedaan. Horeca lijkt me niks :@
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:54:03 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196243233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:53 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Ouderenzorg heb ik al gedaan. Horeca lijkt me niks :@
Iets verder doen met dieren? Werken in een dierentuin is misschien iets?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_196243251
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Iets verder doen met dieren? Werken in een dierentuin is misschien iets?
Daarvoor heb ik geen vervoer :@
Ik zal nog eens goed nadenken :) bedankt voor je tips ! :*
pi_196243264
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:49 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Hmmm lastig ja ! Ik hoop dat je het kan accepteren. Maar het is maar een diagnose gelukkig. Jij blijft gewoon jij. :)
Dank je wel :*
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:55:51 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196243271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:54 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Daarvoor heb ik geen vervoer :@
Ik zal nog eens goed nadenken :) bedankt voor je tips ! :*
Geen dank. :) Je kunt ook bedrijven opbellen en mailen hé? Wie weet kunnen ze tips geven. :)
pi_196243341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Geen dank. :) Je kunt ook bedrijven opbellen en mailen hé? Wie weet kunnen ze tips geven. :)
Dat is ook nog wel een ideetje ja!
  zaterdag 14 november 2020 @ 20:01:04 #84
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196243359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Dat is ook nog wel een ideetje ja!
Werkt vaak goed. Misschien hebben ze zelfs wel interesse in je. Kan ook om vrijwilligerswerk gaan natuurlijk.
pi_196243381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Werkt vaak goed. Misschien hebben ze zelfs wel interesse in je. Kan ook om vrijwilligerswerk gaan natuurlijk.
Ja ik ga het proberen :) dankjewel
  zaterdag 14 november 2020 @ 20:03:09 #86
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196243388
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:02 schreef Moonlight het volgende:

[..]

Ja ik ga het proberen :) dankjewel
Tof, laat maar weten of het je wat heeft opgeleverd. :)
pi_196243395
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Tof, laat maar weten of het je wat heeft opgeleverd. :)
Zal ik doen!
  zondag 15 november 2020 @ 21:03:06 #88
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196262468
Ik weet niet eens hoe ik het moet schrijven. Zo rot gaat het alweer zo’n tijd. Begin van de eerste lockdown ging nog wel, had mijn vrijwilligerswerk ook mee naar huis genomen. Mar sinds de zomer is het weer helemaal niet oké allemaal (inclusief weekenden in ziekenhuis) en ik weet niet eens uit te leggen hoe ik me voel. Bij vrijwilligerswerk probeer ik niks te laten merken en dingen in therapie op te lossen. Maar daar ben ik afgelopen week ook niet geweest. Dit is niks voor mij.
  zondag 15 november 2020 @ 21:10:43 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196262608
Hoi Luchtbel, wordt het je allemaal wat teveel?
@Luchtbel
pi_196262661
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:03 schreef Luchtbel het volgende:

Ik weet niet eens hoe ik het moet schrijven. Zo rot gaat het alweer zo’n tijd. Begin van de eerste lockdown ging nog wel, had mijn vrijwilligerswerk ook mee naar huis genomen. Mar sinds de zomer is het weer helemaal niet oké allemaal (inclusief weekenden in ziekenhuis) en ik weet niet eens uit te leggen hoe ik me voel. Bij vrijwilligerswerk probeer ik niks te laten merken en dingen in therapie op te lossen. Maar daar ben ik afgelopen week ook niet geweest. Dit is niks voor mij.
Ey lieverd... Dikke knuffel... Probeer alsjeblieft wel naar therapie te gaan! Dat is echt belangrijk. Kun je je behandelaar appen of mailen vast. Je heoft echt niet perfect uit te leggen hoe je je voelt

Heel erg veel sterkte
  zondag 15 november 2020 @ 21:23:11 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196262840
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Luchtbel, wordt het je allemaal wat teveel?
@:Luchtbel
Ja. En veel te veel donker.
  zondag 15 november 2020 @ 21:25:20 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196262872
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:23 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja. En veel te veel donker.
Ben je bang..?
  zondag 15 november 2020 @ 21:27:29 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196262904
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ey lieverd... Dikke knuffel... Probeer alsjeblieft wel naar therapie te gaan! Dat is echt belangrijk. Kun je je behandelaar appen of mailen vast. Je heoft echt niet perfect uit te leggen hoe je je voelt

Heel erg veel sterkte
Dank je. Ik ga ook weer proberen te gaan deze week. Er is wel wat contact geweest, hier zeg je ook niet zomaar af zonder dat iemand vraagt waarom zeg maar.
  zondag 15 november 2020 @ 21:34:45 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196263011
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ben je bang..?
Meestal wel ja, dat is al lang zo.
pi_196263012
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:27 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Dank je. Ik ga ook weer proberen te gaan deze week. Er is wel wat contact geweest, hier zeg je ook niet zomaar af zonder dat iemand vraagt waarom zeg maar.
Gelukkig maar... Dat is belangrijk (als ik niet kom, komen ze hier).

Heel heel heel erg veel sterkte meid
pi_196265321
Het is weer eens een spooknacht. Ik heb eerder hier nog niet "stormachtig" weer gehad en die geluiden maken me bang. Plus even piekeren over waarom mijn brein niet werkt. Dus nu maar een stukje haken en zo. Morgen wordt een lange dag

Eetprobleem ga ik wel aanpakken. Om de dag haal ik boodschappen. Gewoon voor twee dagen eten telkens; rustig binnen mijn angst kiezen en mezelf uitdagen. Ik zat weer eens op twee boterhammen en twee stuks fruit. Dat is een beetje weinig. Dus er komt weer warm en eten bij en nog een ontbijt erbij
pi_196267192
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:03 schreef Luchtbel het volgende:

Oh lieve luchtbel, wat naar :* sterkte.

@ChildoftheStars onstuimige nacht :*
Fake it till you make it...
pi_196294518
Vandaag nam ik me weer eens voor om niet op fok te zitten. Ik durf geen productiviteitsapps te installeren en ik kan ook niet tegen beperking van mijn vrijheid. dus ik dacht: ik ga gewoon visualiseren dat ik zo’n app heb geinstalleerd.en dat ik dus niet op fok kan.
Nou, het ging misschien 10 minuten goed. Zucht. Ik haat dit zo erg en ik ben moe. Moe van fok. Moe van de tijd die ik heb verspild in het berichten plaatsen over vrouwonvriendelijke mannen die sperma in het gezicht van vrouwen spuiten en dat er vrouwen zijn die dit de normaalste zaak van de wereld vinden en informatie over allerlei gruwelijke aandoeningen die ik zelf niet eens heb die niet nieuw is en waarvan niemand beter wordt. Ik ben zo moe dat ik gewoon geen energie meer over heb voor wat ik eigenlijk had gepland. Zo gaat het dag in dag uit. Misschien komt het omdat ik weer te weinig had geslapen, omdat ik gisteravond ook op fok zat. Ik ga mezelf maar weer bijeen rapen om nog een laatste kwartier iets nuttigs te doen, misschien kan ik daarna nog een halfuur iets anders nuttigs doen om fok te vsrgeten en dan ga ik vroeg naar bed. Ik zou dit bericht al niet eens moeten typen, maar whatever. Bah. Ik had mezelf ook voorgenomen om dit soort momenten gewoon te accepteren als onvermijdelijk bij het leven horend, ongeacht het feit dat anderen hun tijd op fok wel precies plannen. Dus ik ga dat maar weer eens proberen. Voor de 87555667893212334ste keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-11-2020 22:17:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196294665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Vandaag nam ik me weer eens voor om niet op fok te zitten. Ik durf geen productiviteitsapps te installeren en ik kan ook niet tegen beperking van mijn vrijheid. dus ik dacht: ik ga gewoon visualiseren dat ik zo’n app heb geinstalleerd.en dat ik dus niet op fok kan.
Nou, het ging misschien 10 minuten goed. Zucht. Ik haat dit zo erg en ik ben moe. Moe van fok. Moe van de tijd die ik heb verspild in het berichten plaatsen over vrouwonvriendelijke mannen die sperma in het gezicht van vrouwen spuiten en dat er vrouwen zijn die dit doodnormaal vinden en over allerlei gruwelijke aandoeningen die ik zelf niet eens heb en waarvan niemand beter wordt. Ik ben zo moe dat ik gewoon geen energie meer over heb voor wat ik eigenlijk had gepland. Zo gaat het dag in dag uit. Misschien komt het omdat ik weer te weinig had geslapen. Ik ga mezelf maar weer bijeen rapen om nog een laatste kwartier iets nuttigs te doen, misschien kan ik daarna nog een halfuur iets anders nuttigs doen om fok te vsrgeten en dan ga ik vroeg naar bed. Ik zou dit bericht al niet eens moeten typen, maar whatever. Bah. Ik had mezelf ook voorgenomen om dit soort momenten gewoon te accepteren als onvermijdelijk bij het leven horend, ongeacht het feit dat anderen hun tijd op fok wel precies plannen. Dus ik ga dat maar weer eens proberen. Voor de 87555667893212334ste keer.
Blijf proberen. Je kan het. Laat je niet gek maken. Het is jammer als je niet dezelfde mening deelt over zaken waarvan je denkt dit is niet normaal maar je kan niet altijd winnen. You do you. En een knuffel van mij klote dat je nu zo voelt. Goed voor jezelf zorgen doet miss goed (neem de tijd voor jezelf miss qua uiterlijke verzorging: lekker in bad gaan of iets anders nagels doen of zoiets..). Dat draagt miss wat bij.. en slaap zeker belangrijk voor de mentale mens.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_196295006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Blijf proberen. Je kan het. Laat je niet gek maken. Het is jammer als je niet dezelfde mening deelt over zaken waarvan je denkt dit is niet normaal maar je kan niet altijd winnen. You do you. En een knuffel van mij klote dat je nu zo voelt. Goed voor jezelf zorgen doet miss goed (neem de tijd voor jezelf miss qua uiterlijke verzorging: lekker in bad gaan of iets anders nagels doen of zoiets..). Dat draagt miss wat bij.. en slaap zeker belangrijk voor de mentale mens.
Dank je dat is heel lief van je dat je dat zegt. Ik ben positief verrast met deze reactie. Ik ben niet boos op anderen of zo zij leven hun leven ik het mijne. Maar ik kan het reageren niet weerstaan en daar ben ik wel boos over. Ik was weer weggelopen middenin een taak maar ik voel me nu ten minste weer wat beter dus het is niet helemaal verspilde tijd dat ik het weer had onderbroken. Uiterlijke verzorging durfde ik niet. Ja heel onlogisch,ik ben wisselend voor allerlei nergens op slaande dingen bang zonder reden, maar ik denk dat ik het nu weer eens moet proberen ja. Alhoewel ik het ook tijdverspilling vind, maar een paar minuten moet kunnen.
Ja ik weet bijna zeker dat wat ik nu ervaar deels komt door slaapgebrek. Het is zooo irritant wat voor verschil dat kan maken. Ik moet eigenlijk echt opschieten met afronden wat ik moest doen, anders heb ik straks geen tijd meer om het slaaptekort in te halen en dan begint dit morgen weer van voren af aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-11-2020 00:45:47 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')