Iedereen lijkt mequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand trouwens hier bekent met de bijbetekenis van het woord "jopen" ?
De poging is gewaardeerdquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
w
[..]
at??? Minder schuim dan de vorige keer
Ja wij mannen wel, maar de dames... soms denk ik te ouderwetsquote:
Volgens mij kun je bij opa alles naar binnen gietenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa vindt hem niet vies...waarom verbaast me dat niet.
Kwartietenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grijns!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank je wel.quote:
Ik ben een man en niet op de hoogte van 1 of andere bijbetekenis van jopen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daarom vroeg ik het, het kan nog weleens regio gebonden zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben een man en niet op de hoogte van 1 of andere bijbetekenis van jopen?
ja warmquote:
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind er wel een bittere en sterke smaak aanzitten, vooral na de zoete van de eerste.
2 uitersten heh....quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind er wel een bittere en sterke smaak aanzitten, vooral na de zoete van de eerste.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben een man en niet op de hoogte van 1 of andere bijbetekenis van jopen?
Eigenlijk altijd een gewoon biertje. Het tempo is iets te hoog voor speciale meukquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij opa alles naar binnen gieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |