Ja, dat zeg ik, in andere woordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt het bier niet te pruimen?
Alleen met kaas, mmm, misschien een stukje kaas erbij pakken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben er zelf geen fan van maar ik hou dan ook niet van roggebrood. Jij wel?
Niet verklappenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa vraagt hoe laat de derde open gaat![]()
Ja hou daar van maar zoals ik net al zei, ik ruik/proef geen rogge.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben er zelf geen fan van maar ik hou dan ook niet van roggebrood. Jij wel?
Ik mag je man welquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Polisiequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verre Ooosten hier, Jahwohl!
Dus nee.
Ik lig al bijna gestrektquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
#metooquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef blackmirror het volgende:
De vorige vond ik wat beter dan deze.
oeh die sax is wel erg lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgende weekquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
gelukkig wel...ik heb echt meer tijd nodigquote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je wel netjes je glas leeg drinken?
Ik ga even nootjes pakken, misschien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
gelukkig wel...ik heb echt meer tijd nodig
jij moet nog wachten. GOA moet zo nog eentje doen, dan mag jijquote:
Kijk, nu ben ik diegene die nog ruim de helft moet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef pullup het volgende:
Op![]()
Deze ga ik niet zelf aanschaffen, net wat te bitter
Klinkt als een ervaring op campus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van de jopen...hij is wel ok maar ik hoef hem niet nog n keer
Ahhh, hij las het antwoord...ontroostbaarquote:
Ze vindt het lekker ruikenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mijn poezebeest blijft maar ruiken aan de 2 lege flesjes op mijn tafel. Echt heel erg lang.
jesusquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als een ervaring op campus.
Er was nog jenever toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, hij las het antwoord...ontroostbaar
Mag ik hier morgen op terug komen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gaat me te makkelijk...
OK invullen graag:
Punten van 1 tot 5 voor bier 1 of 2
Smaak:
Beleving:
Geur:
Wat viel me op:
Wie gaat er door naar ronde 2:
( En eventuele suggesties )
Het was een combi vanquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een top idee, wie kwam er eigenlijk mee?
En naar schimmelige champignonsquote:
Ik vond het zo stil, schiet dan ook eens op met aanwijzen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij moet nog wachten. GOA moet zo nog eentje doen, dan mag jij
Geef hem een fles jenever dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, hij las het antwoord...ontroostbaar
Hij doet er lang over om iets te kiezen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zo stil, schiet dan ook eens op met aanwijzen.
Prima!quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij doet er lang over om iets te kiezen.
GOA liedje afgelopen, jouw volgende!!! NOW!
bier 1... smaak, lekker zachtquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OK invullen graag:
Smaak:
Beleving:
Geur:
Wat viel me op:
Heb je wel eens roggebrood geroken? Heb het onlangs nog geprobeerd en het ruikt goor en smaakt goor.quote:
Gelukkig ruik jij naar shiit en hebben ze het niet over jou.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OK invullen graag:
Smaak:
Bier 1 4 punten
Bier 2 5 punten
Beleving:
Bier 1 4 punten
Bier 2 4 punten
Geur:
Hebben we beiden niet.
Wat viel me op:
Bier 1 de zoete smaak
Bier 2 beetje koffie achtig
Bier 2...
Prish, Chuf, D., het gebeurde ineensquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een top idee, wie kwam er eigenlijk mee?
Ik heb ook nog een half glas vol.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kijk, nu ben ik diegene die nog ruim de helft moet.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Als iemand me zoekt, ik lig onder mijn buro.
staat daar die fles Bacardi?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Nooit in mijn wijk zittenquote:
Neem je een biertje mee voor onderweg?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Zo hoort hetquote:
Ik pak een ander biertjequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:36 schreef espri het volgende:
[..]En ik zit er echt nog van te genieten.
Chuf maakte een of ander opmerking en toen zei ik dan zouden we eigenlijk een proeverij moeten doen en D. maakte er een mooie avond van uiteindelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish, Chuf, D., het gebeurde ineens
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef espri het volgende:
[..]
bier 1... smaak, lekker zacht
beleving, mooie herinneringen
geur, fris
wat viel me op, drinkt lekker weg.
biertje de jopen...
smaak, vrij apart, kom er niet op wat ik nu echt proef of ruik
beleving, verrassend
geur, lijkt op chocolade, niet storend
wat viel me op, dat ik redelijk aangeschoten word.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb je wel eens roggebrood geroken? Heb het onlangs nog geprobeerd en het ruikt goor en smaakt goor.
[..]
Gelukkig ruik jij naar shiit en hebben ze het niet over jou.
Bijna goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chuf maakte een of ander opmerking en toen zei ik dan zouden we eigenlijk een proeverij moeten doen en D. maakte er een mooie avond van uiteindelijk
#metoo 2 x 9% kicken er best wel inquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
ik ben wat aangeschoten wel best wel eigenlijk
Daar kan je ook zuipen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Nog even en ik lig er ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Lig ik ook weleensquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:35 schreef blackmirror het volgende:
Deissy mochtquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
DJ Black Mirror twee liedjes graag,
Gympen horen niet naar roggebrood te meuren. Dan moet je naar een dokter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo ruiken mijn warme gympen echt niet, was dat maar waar.
me too. Triootje.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
DJ Black Mirror twee liedjes graag,
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy jij mag nu twee liedjes!
Plaats je nummer 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |