Er staat niets onder transacties hiervoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:08 schreef Werkperd het volgende:
Als je geen openstaande orders hebt dan betekent dat de ingestelde limiet is bereikt. De order is dan uitgevoerd.
Het kan ook zo zijn dat de limiet die dag niet bereikt en de order dus geannuleerd is.
Controleer dus even je transacties. Als er niets staat dan is er niks aan de hand.
Zoals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het vorige week nog onder 79 stond. Heb verkeerd gekeken.
Ik zie het niet in mijn portefeuille dus het lijkt niet uitgevoerd te zijn. Het staat er alleen zo bij geschiedenis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:17 schreef Gentianella het volgende:
oals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?
Er zijn geen openstaande of uitgevoerde orders op 6 november. Als dat het geval was, dan zou dit inderdaad bij geschiedenis staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:50 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt alles. Ik had mijn order op 6 november geplaatst. Die zie ik echt niet tussen zitten.
Dit, je hebt dagorders geplaatst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dagorder en een doorlopend order. Als je een dagorder plaatst en je limiet wordt niet bereikt, dan vervalt deze automatisch.
Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef damsco het volgende:
Vergeet daarnaast niet IE00B4X9L533 in je portfolio te stoppen
Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.quote:Op maandag 9 november 2020 17:09 schreef Kletsmajoortje het volgende:
[..]
Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.
Handelen is gratis volgens de voorwaarden van de kernselectie, maar je betaalt wel 2,50 voor aansluitingskosten voor deze beurs (alleen Euronext Amsterdam is 'gratis'.)quote:Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |