abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196113331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:08 schreef Werkperd het volgende:
Als je geen openstaande orders hebt dan betekent dat de ingestelde limiet is bereikt. De order is dan uitgevoerd.

Het kan ook zo zijn dat de limiet die dag niet bereikt en de order dus geannuleerd is.

Controleer dus even je transacties. Als er niets staat dan is er niks aan de hand.
Er staat niets onder transacties hiervoor.

Ik had wel verwacht dat als het geannuleerd is dat het erbij staat dat het geanuleerd is.
Hoi
  zaterdag 7 november 2020 @ 11:17:25 #27
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_196113410
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Meesternadim het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat het vorige week nog onder 79 stond. Heb verkeerd gekeken.

Ik zie het niet in mijn portefeuille dus het lijkt niet uitgevoerd te zijn. Het staat er alleen zo bij geschiedenis:

[ afbeelding ]
Zoals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?
pi_196113789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 11:17 schreef Gentianella het volgende:
oals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?

Dit is echt alles. Ik had mijn order op 6 november geplaatst. Die zie ik echt niet tussen zitten.
Hoi
pi_196114053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 11:50 schreef Meesternadim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is echt alles. Ik had mijn order op 6 november geplaatst. Die zie ik echt niet tussen zitten.
Er zijn geen openstaande of uitgevoerde orders op 6 november. Als dat het geval was, dan zou dit inderdaad bij geschiedenis staan.

Overzichten >>> Transacties
Staat hier niks tussen, dan is je order ook helemaal niet uitgevoerd.

Je hebt je geld dus en er is geen order die openstaat. Wil je een nieuwe limiet order plaatsen, dan ga je naar betreffende aandeel of wat dan ook en stel je een nieuwe in. Let wel op dat je twee mogelijkheden hebt. Dagorder en een doorlopend order. Als je een dagorder plaatst en je limiet wordt niet bereikt, dan vervalt deze automatisch.
pi_196114989
Klik eens op portefeuille, de knop onderin de balk. Dan zie je of je het al gekocht hebt of niet.
pi_196127131
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 12:17 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dagorder en een doorlopend order. Als je een dagorder plaatst en je limiet wordt niet bereikt, dan vervalt deze automatisch.
Dit, je hebt dagorders geplaatst.
pi_196154257
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef damsco het volgende:
Vergeet daarnaast niet IE00B4X9L533 in je portfolio te stoppen
Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.
  maandag 9 november 2020 @ 18:42:49 #33
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196155962
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:09 schreef Kletsmajoortje het volgende:

[..]

Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.
Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.
pi_196157051
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef damsco het volgende:

[..]

Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.
Handelen is gratis volgens de voorwaarden van de kernselectie, maar je betaalt wel 2,50 voor aansluitingskosten voor deze beurs (alleen Euronext Amsterdam is 'gratis'.)
pi_196167260
Dank beiden, vandaar inderdaad de vraag op welke beurs je hem koopt.

Als je al aangesloten bent op een andere beurs kan het interessant zijn om die daar te kopen. Zag dat de fondskosten erg laag zijn, ik ga hem in de gaten houden, mooie aanvulling op mijn VWRL die ongeveer dezelfde spreiding heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')