quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:41 schreef naam456 het volgende:
Klik op de trashcan link van het groene k'tje of rode v'tje bij de order.
Even via website inloggen anders?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:52 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nergens een trashcan link.
Boomer stocks, op NVIDIA naquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef damsco het volgende:
Vergeet daarnaast niet IE00B4X9L533 in je portfolio te stoppen
Niet all in gaan op spacex en blue origin _!quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Boomer stocks, op NVIDIA na
Beter gewoon alles op AMD dan
Whyquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef damsco het volgende:
Nee ik ben net begonnen met degiro en ben gewoon dingen aan het uitproberen. Kijken hoe het werkt enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
Ben je zenuwachtig geworden omdat ie 0,5% daalt?
Ik wil gewoon elke maand een bedrag inzetten dat ik kan missen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef Sport_Life het volgende:
"Gewoon dingen uitproberen".
Beter ga je je eerst goed inlezen voordat je per ongeluk op een verkeerd knopje drukt.
Ben je van plan serieuze bedrag in te leggen ? Dan kun je beter naar je huisbankier gaan (Abn/Rabo/Ing)
Ik heb op 2 november nog gekocht voor 78,60 per stuk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Maar ik heb bij limiet 79 euro ingevoerd en het is al weken niet zo laag gegaan dus doe order blijft waarschijnlijk heel lang zo. Daar heb ik geen zin in.
Bovenin staat 0 orders openstaand en uitgevoerd. Dus er is iets niet helemaal goed gegaan want je order staat er niet in dus dan kan je hem ook niet annuleren. Pluspuntje is wel hij is ook niet uitgevoerd. Kijk even een filmpje of iets hoe je een order in Degiro plaatst.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:52 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nergens een trashcan link.
Nee hoor, ABN is gewoon bagger. Slechte portal en hoge kosten voor aandelen anders dan AEX aandelen. Goud kostte bijvoorbeeld 30 euro per transactiequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef Sport_Life het volgende:
"Gewoon dingen uitproberen".
Beter ga je je eerst goed inlezen voordat je per ongeluk op een verkeerd knopje drukt.
Ben je van plan serieuze bedrag in te leggen ? Dan kun je beter naar je huisbankier gaan (Abn/Rabo/Ing)
Ik heb dus geen openstaande orders.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:38 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nee hoor, ABN is gewoon bagger. Slechte portal en hoge kosten voor aandelen anders dan AEX aandelen. Goud kostte bijvoorbeeld 30 euro per transactie![]()
En TS om terug te komen op je vraag, je kunt op openstaande transacties klikken en dan op het prullenbakje als je wilt verwijderen. Als je wil aanpassen klik je op het pennetje. Is heel makkelijk.
Als je geen openstaande orders hebt moet je even kijken bij uitgevoerde orders. Misschien dat ie al afgerond is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:16 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Ik heb dus geen openstaande orders.
Het is mij niet duidelijk wat de status is van deze order. Er staat bij actie/status 'nieuw'.
Geen idee wat dat inhoudt.
Het staat bij Euronext Amsterdam. Als ik onder geschiedenis kijkt staat het er als volgt in:quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:32 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Als je geen openstaande orders hebt moet je even kijken bij uitgevoerde orders. Misschien dat ie al afgerond is.
Hoe laat heb je een order geplaatst? En was het een AEX order? Tenzij je dit anders aangeeft verlopen deze orders aan het einde van de handelsdag (om 17:30 voor AEX aandelen).
Kan best zijn dat je order niet uitgevoerd kon worden en nu is verwijderd.
Je hebt gelijk dat het vorige week nog onder 79 stond. Heb verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:04 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Nogmaals er staat duidelijk 0 openstaand en 0 uitgevoerd. Misschien dat je order al een paar dagen geleden is uitgevoerd?
Want je zegt dat de prijs al weken niet zo laag heeft gestaan terwijl VWRL vorige week nog 79 stond..
Staan ze niet bij portefeuille?
Er staat niets onder transacties hiervoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:08 schreef Werkperd het volgende:
Als je geen openstaande orders hebt dan betekent dat de ingestelde limiet is bereikt. De order is dan uitgevoerd.
Het kan ook zo zijn dat de limiet die dag niet bereikt en de order dus geannuleerd is.
Controleer dus even je transacties. Als er niets staat dan is er niks aan de hand.
Zoals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het vorige week nog onder 79 stond. Heb verkeerd gekeken.
Ik zie het niet in mijn portefeuille dus het lijkt niet uitgevoerd te zijn. Het staat er alleen zo bij geschiedenis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:17 schreef Gentianella het volgende:
oals die onderste zien mijn uitgevoerde orders er ook uit onder het kopje geschiedenis... denk dat hij gewoon uitgevoerd is. Ga eens naar transacties en pas eventueel met het vergrootglas-icoontje de periode van de zoekresultaten aan. Denk dat het daar gewoon tussen staat dan. Ook geen mail gehad van de giro over een uitgevoerde order?
Er zijn geen openstaande of uitgevoerde orders op 6 november. Als dat het geval was, dan zou dit inderdaad bij geschiedenis staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:50 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt alles. Ik had mijn order op 6 november geplaatst. Die zie ik echt niet tussen zitten.
Dit, je hebt dagorders geplaatst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dagorder en een doorlopend order. Als je een dagorder plaatst en je limiet wordt niet bereikt, dan vervalt deze automatisch.
Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:55 schreef damsco het volgende:
Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.quote:Op maandag 9 november 2020 17:09 schreef Kletsmajoortje het volgende:
[..]
Op welke beurs koop jij deze? Ik zie er verschillende staan.
Handelen is gratis volgens de voorwaarden van de kernselectie, maar je betaalt wel 2,50 voor aansluitingskosten voor deze beurs (alleen Euronext Amsterdam is 'gratis'.)quote:Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Euronext Parijs, die is maandelijks gratis aan te schaffen uit de kernselectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |