Dat dacht ik wel begrepen te hebben destijds. Of ik vergis me al die tijd al. Zou wel grappig zijn. Maar helpt Barreltjes anonimiteit wel, als iedereen gelooft dat ze in dat land zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, maar Barreltje zit toch niet in het Scandinavische land waar Tele gewoond heeft een aantal jaren geleden?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, maar Barreltje zit toch niet in het Scandinavische land waar Tele gewoond heeft een aantal jaren geleden?
Ik zit in het land met de grootste nertsen productie ter wereld.. waar nu allerlei dorpen in die omgeving in lockdown gaan..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel begrepen te hebben destijds. Of ik vergis me al die tijd al. Zou wel grappig zijn. Maar helpt Barreltjes anonimiteit wel, als iedereen gelooft dat ze in dat land zit
wel, of niet? Een positief antwoord op een negatie vind ik altijd moeilijk te interpreteren!quote:
ja, ok. Dat is dus hetzelfde. Ik dacht je nog wat noordelijker zat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zit in het land met de grootste nertsen productie ter wereld.. waar nu allerlei dorpen in die omgeving in lockdown gaan..
golfer kan dat ook...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen Barreltje en Tele6 straks met elkaar geheimtaal praten op een culmeet
Ghehe.. hier heb ik altijd discussies over met k. Hij interpreteert het altijd op de Engelse manier, terwijl het on het Nederlands dus meestal andersom is..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, Ikea heeft in ieder geval van die band om gordijnen om te zomen.
[..]
wel, of niet? Een positief antwoord op een negatie vind ik altijd moeilijk te interpreteren!
Al lang gezienquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Trouwens: aanrader op Netflix: The Queen's Gambit. Erg fijne tv-show!
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe.. hier heb ik altijd discussies over met k. Hij interpreteert het altijd op de Engelse manier, terwijl het on het Nederlands dus meestal andersom is..
Omdat ik dat liever niet zo enorm out in the open heb.. mensen kunnen het wel weten, maar het hoeft niet op "het internet" te staanquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ok. Dat is dus hetzelfde. Ik dacht je nog wat noordelijker zat.
Waarom noemen we het land eigenlijk niet?
Jup.. kijken wij ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Die vent van mij doet dat ook steeds..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.
Ga ik opzoeken!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier hetzelfde maar ik wil hem eigenlijk wel een keer afkijkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang gezien
Per ongeluk, want Ratched boeide me totaal niet en dit kwam langs in de aanbevelingen.
Denk dat je The Queen's Gambit ook leuk gaat vindenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef Barreltje het volgende:
Ga ik opzoeken!
Ik keek "emily in paris" heerlijke nonsense feelgood serie
Of.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje in de zelfde categorie als een "X of Y" vraag met "ja" beantwoorden.
Ik heb aflevering 4 gehaald. Jij?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef Tally het volgende:
Hier hetzelfde maar ik wil hem eigenlijk wel een keer afkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |