Afgelopen 2 jaar heb ik twee keer iets gehad (een paar maanden) met een vrouw die niet tongzoende en ook niet pijpte. Het lijkt een beetje een vraag voor een puber en het onderwerp 'pijpen' is natuurlijk al 1000 keer behandeld hier in SEX, maar ik ben toch benieuwd of meer mensen mijn ervaring hebben.
Ik heb niet belachelijk veel ervaring ofzo, maar ik heb tongzoenen eigenlijk altijd als iets volstrekt vanzelfsprekends gezien. Pijpen is misschien iets 'viezer', maar ook van pijpen heb ik altijd gedacht dat dat min of meer standaard is (oudere generaties en andere culturen hier ten lande daargelaten misschien)
Beide vrouwen waren overigens 33. Niet bepaald behorend tot 'een oudere generatie' dus, zou ik zeggen. Ik ben zelf wel iets ouder, maar dat lijkt me weinig invloed hebben. Ook kan het niet aan mijn persoonlijke hygiëne liggen. Ik stink niet uit mijn mond en ook verder ben ik lichamelijk schoon (niet smetvreesschoon, maar ik denk dat de meeste mannen minder schoon zijn dan ik).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tongzoenen toch wel opwindend vind. En orale seks ook eigenlijk wel. Zowel ontvangen als geven. Zonder tongzoenen en orale seks voelt het alsof je je niet laat gaan. Seks met de rem er op. Overigens lieten beide vrouwen zich wel beffen. Ook waren ze niet aseksueel ofzo. Gewoon een normaal libido.
Dat mensen die al 10 jaar een relatie hebben niet meer tongzoenen, kan ik me nog wel voorstellen, maar ik had nooit verwacht dat je in het prille begin van een relatie, waarin je elkaar toch probeert te veroveren en nog echt heet van elkaar wordt, niet zou tongzoenen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 06-11-2020 20:11:48 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.