SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkere schemer nog hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:32 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje kijk een half uur niet uit het raam en het is meteen pikdonker.
ja maar er was ook een uitsterfbeleid, waar ze nu mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
Die aflevering ook gezien ja, tja er is overal woning tekort
Ik ken een echte Roma en ik kan je vertellen dat zijn volk toch echt wel al eeuwenlang met discriminatie te maken heeft, niet geheel onterecht maar goed dat is een beetje een kip en ei verhaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat het cultureel erfgoed is?
ja weet niet precies, apart volk die niet veel op heeft met regeltjesquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar er was ook een uitsterfbeleid, waar ze nu mee gestopt zijn.
Ja dat claimen ze nu ook. Blijkbaar eerst een uitsterfbeleid en dat is nu dus weer gecanceld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een echte Roma en ik kan je vertellen dat zijn volk toch echt wel al eeuwenlang met discriminatie te maken heeft, niet geheel onterecht maar goed dat is een beetje een kip en ei verhaal.
ja begrijp et niet helemaal want die wagens zien er ook uit als vrijistaande huizenquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Hij wil ook echt niet in een huis zonder wielen wonen, dat zou zijn dood betekenen zegt hij
neequote:Op vrijdag 6 november 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja weet niet precies, apart volk die niet veel op heeft met regeltjes
ja zo zien ze dat dus wel. Misschien is het het bij elkaar blijven op een terrein zonder buitenstaanders erbij?quote:
Ja hij heeft ook wel mooie verhalen, als ze bijvoorbeeld een huiszoeking moeten doen bij een van hen dan staan er dus serieus pantserwagens van de ME op het terrein en zullen ze echt niet met minder dan 100 agenten een huiszoeking uitvoeren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat claimen ze nu ook. Blijkbaar eerst een uitsterfbeleid en dat is nu dus weer gecanceld.
1 jongen stond 22 jaar op de legale wachtlijst. Kwam er een burger zoals zij dat noemen en die betaalde 40 duizend en kreeg de plek, die had verder niks met de cultuur te maken
nou ja ze hebben een reputatie tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook wel mooie verhalen, als ze bijvoorbeeld een huiszoeking moeten doen bij een van hen dan staan er dus serieus pantserwagens van de ME op het terrein en zullen ze echt niet met minder dan 100 agenten een huiszoeking uitvoeren.
Ja gaat nergens over maar daar ontlenen ze hun identiteit aan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp et niet helemaal want die wagens zien er ook uit als vrijistaande huizen
kijk begrijp als het wielen heeft en ze kunnen verder trekkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gaat nergens over maar daar ontlenen ze hun identiteit aan.
ja maar covid is er ook al zo langquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat doe ik al een half jaar ofzo.
Ja ik dus eentje, iemand die voor me werkt, ik ben wel eens bij hem thuis geweest, zat ik daar met koffie op de bank wordt die Django Wagner wakker in een slaapkamer daar, hoorde eerst een enorme ruft en toen kwam die vleesberg aan waggelen, ik intens genietenquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze hebben een reputatie toch![]()
Ken verder geen kampers ofzo
Yep.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk begrijp als het wielen heeft en ze kunnen verder trekkenMaar dit zijn gewoon bungalows die nergens heen gaan
Na ik had 2 dagen terug ook al 2 vrienden over de vloer, niet te vaak doen toch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar covid is er ook al zo lang![]()
kan je niet een vriendin/vriend uitnodigen?
Leven en laten leven.quote:
de soep zal wel niet zo heet gegeten wordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leven en laten leven.
Maar ook echt rare regels schiet me ineens te binnen, als een jongen een meisje vanaf haar 12e na 02:00 uur thuis brengt dan moet hij met haar trouwen
Hij vertelde het met een snaakse glimlach inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de soep zal wel niet zo heet gegeten worden
ja voor twaalf uurquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
zouden we vandaag nog de uitslag krijgen van nieuwe president?
ik hoorde Maria kerrie al deze weekquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb echt al heel de week het gevoel dat het al eind december is en nu draaien ze op de radio ook nog Bohemian Rhapsody, werkt niet echt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |