Beter van niet idd ...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh serieus ... Puur toeval ... Zag ook My Way staan, maar dacht doe maar niet
Nog steeds livequote:
Truequote:
*burp. Hoiquote:
Ok, Leequote:Op zaterdag 7 november 2020 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom we gaan ff clubben....
< Neemt je schaamte weg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, Lee
Zit al dagen in mijn hoofd *schaam
Kippevel zeker, juiste snarenquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Neemt je schaamte weg.
Over de vijfde gesproken.
Don't blame the messenger.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kippevel zeker, juiste snarenMaar kom op, die alien
Paaaartyyyyquote:
Ja!!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt hee goeie ouwe tijden! [ link | afbeelding ]
Wow nice!!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sweet Dreams! Hier een slaapliedje [ link | afbeelding ]
ohquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het over Trump![]()
Ik blijf nog ff![]()
Echt he, als de cojonas voorbij zijn dan worden het de meest epic freedom parties. Hopelijk volgende zomerquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow nice!!![]()
dat is lekker uit je dak gaan
Ik hoop het voor je !! Rare tijden nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt he, als de cojonas voorbij zijn dan worden het de meest epic freedom parties. Hopelijk volgende zomer [ link | afbeelding ]
Een grote kindergolf ook denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt he, als de cojonas voorbij zijn dan worden het de meest epic freedom parties. Hopelijk volgende zomer [ link | afbeelding ]
Dies mooiquote:
Boh jij weet hoe je ons moet verwennenquote:
Oeh ah can i touch ya!quote:
Inkoppertje en flauwquote:Op zondag 8 november 2020 00:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Oeh ah can i touch ya! [ link | afbeelding ]
Ja en dat werkt natuurlijk averechts hee!quote:Op zondag 8 november 2020 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inkoppertje en flauwMaar wel lekker
![]()
Hehquote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja en dat werkt natuurlijk averechts hee! [ link | afbeelding ]
quote:
Trustequote:
Heb je Tombstone gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |