Als je dan tussendoor gaat poepen niet meer..quote:
Ik was me aan het beraden op een perfecte TT.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je dan tussendoor gaat poepen niet meer..
Ik mag aannemen volgende week.quote:
Maar wat schiet je op met die bijdrage, als je daarna weer opnieuw kan beginnen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef groenen het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Het is een bijdrage aan het dalen van de cijfers, geen oplossing tegen Corona.
Dat komt elke dinsdag naar buiten; ook in de media.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met het percentage positieve testen? Waarom melden we dat eigenlijk niet overal in de media, is toch veel belangrijker? Of bekt dat soms niet zo lekker als "weer meer dan 7000 besmettingen!!"?
Wordt in ieder geval elke dinsdag bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het met het percentage positieve testen? Waarom melden we dat eigenlijk niet overal in de media, is toch veel belangrijker? Of bekt dat soms niet zo lekker als "weer meer dan 7000 besmettingen!!"?
Het idee is dat als je sneller daalt met je besmettingen er minder besmettelijke mensen rondlopen en je dus ook eerder kunt versoepelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar wat schiet je op met die bijdrage, als je daarna weer opnieuw kan beginnen?
Maatregelen voor 2 weken zijn fopmaatregelen.
Klopt dit? ex-pwc @monkyyyquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn nog steeds gewoon mensen op kantoor bij big 4
Moet wel zeggen hier dat de laatste 2 keer dat ik hier in het winkelcentrum was er wel allemaal pubers aan het hangen waren binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Dven het volgende:
Volgende wereldmaatregel hier : Kinderen tot 18 jaar verboden om zonder begeleiding in de malls te zijn
Flopshow
Ik betwijfel dat, denk dat mensen veel meer van hun vrijheden gaan genieten/misbruiken na een strenge lockdown, waardoor besmettingscijfers sneller oplopen. Frankrijk en België kunnen je hier meer over vertellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het idee is dat als je sneller daalt met je besmettingen er minder besmettelijke mensen rondlopen en je dus ook eerder kunt versoepelen.
Daar kan een tweeweekse zeer strenge lockdown zeer substantieel aan bijdragen, meer dan 3 maanden fopmaatregelen.
Aha okequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat komt elke dinsdag naar buiten; ook in de media.
Als er amper besmettelijken rondlopen kun je ook gewoon 'misbruik' maken van je vrijheden want dan besmetten mensen elkaar amper. Dat is nu juist de hele moraal van het verhaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, denk dat mensen veel meer van hun vrijheden gaan genieten/misbruiken na een strenge lockdown, waardoor besmettingscijfers sneller oplopen. Frankrijk en België kunnen je hier meer over vertellen.
Die snellere versoepeling komt dus als een boemerang terug.
Waar worden er conclusies gelegd? Ze benoemen gewoon de feiten van de dag. Iedereen die de cijfers een beetje heeft gevolgd de afgelopen maanden weet ondertussen hopelijk wel dat het weinig zin heeft om conclusies te trekken op basis van één dag. Gaat om de trends.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha okewel voorbaring om dan conclusies te trekken uit het dagelijkse besmettingencijfer
Misbruik leidt heel snel tot exponentiële groei, volgens mij hebben we dat al eerder gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er amper besmettelijken rondlopen kun je ook gewoon 'misbruik' maken van je vrijheden want dan besmetten mensen elkaar amper. Dat is nu juist de hele moraal van het verhaal.
Volgens mij hebben we dat in het voorjaar ook gezien, maar dan moet je mensen dus wel echt thuis zien te houden. En dat lukt nu gewoon nog onvoldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |