abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 november 2020 @ 08:14:36 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196090761
Net even de persconferentie van Trump gekeken, allejezus zeg. Hij maakt zich op regelmatige basis belachelijk, maar dit sloeg écht alles, zelfs vergeleken met zijn statement van woensdag :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196090778
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verschil in PA is nog slechts 18k stemmen, terwijl er nog meer dan 200k geteld moeten worden. Dat terwijl Biden al twee dagen bezig is aan een inhaalslag en de nog te tellen stemmen afkomstig zijn uit gebieden die overwegend Democratisch stemmen.
Ik blijf het een opmerkelijk protocol dat de overgebleven stemmen (eigenlijk al sinds eergisteren in de middag) ongeveer enkel stemmen voor Biden betreft. Het lijkt echt alsof men eerst alle stemmen voor één partij heeft geteld om daarna pas te beginnen aan de andere.
pi_196090780
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:14 schreef heywoodu het volgende:
Net even de persconferentie van Trump gekeken, allejezus zeg. Hij maakt zich op regelmatige basis belachelijk, maar dit sloeg écht alles, zelfs vergeleken met zijn statement van woensdag :D
Echt ontzettend triest dat je als nieuwszender een zittende president moet muten omdat er alleen maar bagger uit komt
pi_196090781
3500 te gaan in GA zegt de mevrouw nu op CNN, is dat heel Georgia of een deel?
pi_196090796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:14 schreef heywoodu het volgende:
Net even de persconferentie van Trump gekeken, allejezus zeg. Hij maakt zich op regelmatige basis belachelijk, maar dit sloeg écht alles, zelfs vergeleken met zijn statement van woensdag :D
Het kan altijd gekker _O-
pi_196090797
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik blijf het een opmerkelijk protocol dat de overgebleven stemmen (eigenlijk al sinds eergisteren in de middag) ongeveer enkel stemmen voor Biden betreft. Het lijkt echt alsof men eerst alle stemmen voor één partij heeft geteld om daarna pas te beginnen aan de andere.
Is hetzelfde als je de stemmen in Nederland gaat tellen en ieder uur om een update gaat vragen. Als de gemeente Staphorst dan als eerste klaar is moet je niet raar opkijken dat de SGP aan de leiding gaat.

Grote steden zijn altijd wat trager. En de aanhang van Biden zit meer in de grote steden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:19:37 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196090799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerst was het Trump, toen toch Biden en nu loopt alles weer naar elkaar toe en weet niemand het meer _O_

Soapgenot.
Uhm, nee. Kans op Biden is nog steeds aanzienlijk groter.
pi_196090802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:19 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Het kan altijd gekker _O-
En de mooiste moet nog komen, als hij officieel verloren heeft , dan gaat ie helemaal los :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 november 2020 @ 08:20:22 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196090805
quote:
85s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:17 schreef Fugue het volgende:

[..]

Echt ontzettend triest dat je als nieuwszender een zittende president moet muten omdat er alleen maar bagger uit komt
Jep, bizar. En dat je vooraf al een waarschuwing moet geven dat het gros van wat hij gaat zeggen waarschijnlijk uit leugens bestaat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 november 2020 @ 08:20:53 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196090811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

En de mooiste moet nog komen, als hij officieel verloren heeft , dan gaat ie helemaal los :)
Dat gaat 'ie nooit accepteren, als het via juridische weg ook Biden's kant op gaat is de juridische weg rigged of één grote fraude of weet ik het wat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196090818
twitter
  Moderator vrijdag 6 november 2020 @ 08:21:43 #62
236264 crew  capricia
pi_196090819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:49 schreef miaeak het volgende:
Wat duurt dit lang |:( -O-
In NL gaan de verkiezingen ook meerdere dagen duren.
Pandemie. :{

De stembussen blijven hier 3 dagen open. Is het plan.
Definitely not CIA
pi_196090823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Poe poe, 1 keer per 4 jaar een paar overuurtjes draaien :)
In Nederland ook, maar je krijgt er een dikke vergoeding voor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:22:22 #64
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_196090826
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerst was het Trump, toen toch Biden en nu loopt alles weer naar elkaar toe en weet niemand het meer _O_

Soapgenot.
Waar haal je dit? Het is nooit meer Biden geweest dan nu.

De media (hier in Europa) maakte er wel al een overwinning van toen ze zagen dat hij volop begon in te lopen en het duidelijk werd dat zowat alles dat nog moest binnenkomen voor hem zou zijn ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_196090827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat gaat 'ie nooit accepteren, als het via juridische weg ook Biden's kant op gaat is de juridische weg rigged of één grote fraude of weet ik het wat.
In dat geval doet hij niet meer mee met de verkiezingen.

Want als je niet meedoet kun je ook niet verliezen _O_
pi_196090838
twitter
pi_196090844
Men mag trouwens over nog meer zaken beslissen:

https://edition.cnn.com/2(...)tion-2020/index.html
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196090849
twitter
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:25:39 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_196090852
Wat hebben ze toch een fancy touchscreen bij CNN zeg.

Goedemorgen, had wel gehoopt er vannacht iets was veranderd in de uitslagen/meer staten die klaar waren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_196090873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat gaat 'ie nooit accepteren, als het via juridische weg ook Biden's kant op gaat is de juridische weg rigged of één grote fraude of weet ik het wat.
Het gaat er denk ik niet eens meer over wat ie gaat zeggen of twitteren, maar hoe :). Dat is al genieten :). Eventuele inhoud is enkel een bonus.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_196090877
quote:
Postbedrijf USPS: mogelijk 4250 poststemmen kwijt

Er zijn mogelijk zo'n 4250 poststemmen kwijtgeraakt uit swing states Pennsylvania en North Carolina, meldt het Amerikaanse postbedrijf US Postal Service (USPS) na een controle van de verwerkingsdata. De stembiljetten zijn misschien wel bezorgd, maar niet (volledig) gescand door de postmedewerkers. USPS zegt niet te weten of de desbetreffende stemmen überhaupt op tijd zijn verzonden.
quote:
USPS: nog 1700 stembiljetten gevonden in sorteercentra Pennsylvania

Het postbedrijf USPS zegt nog ongeveer 1700 stembiljetten te bezorgen die zijn geïdentificeerd bij sorteercentra. De meeste biljetten werden tussen andere post gevonden in Philadelphia (1070) en Pittsburgh (300).

Stembiljetten moeten in Pennsylvania vanavond binnen zijn om mee te kunnen tellen.
Dit helpt ook niet hoor :') _O-. Ik mag toch hopen dat we hier in Nederland echt niet aan gaan beginnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:19 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Is hetzelfde als je de stemmen in Nederland gaat tellen en ieder uur om een update gaat vragen. Als de gemeente Staphorst dan als eerste klaar is moet je niet raar opkijken dat de SGP aan de leiding gaat.

Grote steden zijn altijd wat trager. En de aanhang van Biden zit meer in de grote steden.
Ehm, we krijgen hier ook geregeld updates tijdens verkiezingsuitslagen, maar zo frappant als het nu verloopt in de VS is nog nooit gebeurt (volgens mij ook daar niet). Dat één partij redelijk aan de leiding gaat, en ineens maakt de andere partij een opzienbarende inhaalslag omdat ongeveer alle overgebleven stemmen voor die partij zijn. Een vrij polariserend systeem om de stemmen te tellen.
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:30:11 #72
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196090891
quote:
Ongefundeerde posts over verkiezingsfraude worden weggehaald.
Nouja lekker dan.. De president van USA begint ook over fraude; en die zal het wel weten. Een president zegt dat niet zomaar.

Toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:21 #73
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196090900
Voorsprong in Pennsylvania was 600k ofzo? Echt bizar teruggelopen. _O-
pi_196090901
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Dit helpt ook niet hoor :') _O-. Ik mag toch hopen dat we hier in Nederland echt niet aan gaan beginnen.
[..]

Ehm, we krijgen hier ook geregeld updates tijdens verkiezingsuitslagen, maar zo frappant als het nu verloopt in de VS is nog nooit gebeurt (volgens mij ook daar niet). Dat één partij redelijk aan de leiding gaat, en ineens maakt de andere partij een opzienbarende inhaalslag omdat ongeveer alle overgebleven stemmen voor die partij zijn. Een vrij polariserend systeem om de stemmen te tellen.
Tsjah, daar heeft Trump zelf op voorgesorteerd door stemmen per post in diskrediet proberen te brengen plus dat Republikeinen in Pennsylvania niet wilden dat het tellen eerder ging beginnen, precies om deze situatie te krijgen.
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:31 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196090902
quote:
85s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:17 schreef Fugue het volgende:

[..]

Echt ontzettend triest dat je als nieuwszender een zittende president moet muten omdat er alleen maar bagger uit komt
En dat je die beslissing moet nemen die compleet ingaat tegen je insteek als nieuwszender in de wetenschap dat je het niet goed kunt doen. Laat je die gek blatante leugens de ether in slingeren met mogelijk rellende schuimbekjes tot gevolg of kap je hem af met gegil van diezelfde schuimbekjes over censuur en/of bevoordeling tot gevolg?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')