SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht vanavond dat de caissière "fijne avond nog" zei en ik zei "dank je jij ook", maar toen keek hij heel raar en nu zit ik me af te vragen wat hij dan zei en dat ik nu naar een andere supermarkt moet.
O, dan moet je scannen met je telefoon? Die heb ik nooit mee, dus ik scan gewoon bij de kassa.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vind ik lastig als ik voor de hele week heb gehaald. En de app logt me steeds uit dus dat scannen wil ook niet zo.
Pehehehe.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag notabene dat we bijna bij 301 waren en nog ga ik door het slotje heen
Ik kijk hoe druk het is bij de kassa's. Flink veel in de rij en ruimte bij de zelfscan? Zelfscan it is.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik laat liever anderen voor me scannen
En ik hoor dus al slecht dus het is echt hilariteit alom.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik lette er vandaag trouwens ook niet op bij de AH dat je met zo'n mondkapje op en een scherm voor de cassiere iets harder moet praten wil ze je verstaan. Ik zei gewoon normaal 'ik wil graag pinnen', sta ik daar met mijn pasje tegen dat apparaat te duwen terwijl ik glazig werd aangekeken, toen deed ze de pinterminal aan alsof ik een of andere lompe hork was
Wijksupers hier (Jumbo en Lidl) hebben beide geen zelfscan dus dat maakt de keuze makkelijkquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk hoe druk het is bij de kassa's. Flink veel in de rij en ruimte bij de zelfscan? Zelfscan it is.
Enjoyquote:Op donderdag 5 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nog gevulde wijnbladeren te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |