Die VI tekeningquote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar geen om OP's in VBL mee op te sieren?
Dagen dat handvaardigheid op het rooster stond was ik meestal ziek.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handvaardigheid werd op mijn school alleen maar gegeven door chagrijnige, oude wijven dus dan was het pure ellende.
Oh, de NRC-kranten bijlezen en even de gedachten over het Spaanse voetbal in blogvorm neerpennen per club. Zo ben ik.quote:
Zou niet weten voor welke topics.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar geen om OP's in VBL mee op te sieren?
Geloven ze in toeval op je school?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dagen dat handvaardigheid op het rooster stond was ik meestal ziek.
Clubtopics bijvoorbeeld. CL/EL topicquote:Op donderdag 5 november 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet weten voor welke topics.
Heb je veel volgers op je blog?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, de NRC-kranten bijlezen en even de gedachten over het Spaanse voetbal in blogvorm neerpennen per club. Zo ben ik.
Heb je die longread over die vieze kunstenaar ook gelezen? Heftig verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, de NRC-kranten bijlezen en even de gedachten over het Spaanse voetbal in blogvorm neerpennen per club. Zo ben ik.
Lezen niet veel mensen, hooguit 100 in een week of zo maar dat boeit me niet. Ik heb het nodig om een beetje gedachten te kunnen ordenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je veel volgers op je blog?
Nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je die longread over die vieze kunstenaar ook gelezen? Heftig verhaal.
Is dit in Spanje?quote:
Bizar figuur is dat ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je die longread over die vieze kunstenaar ook gelezen? Heftig verhaal.
Ach als jij dat promoot op Twitter lezen vanzelf genoeg mensen dat.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lezen niet veel mensen, hooguit 100 in een week of zo maar dat boeit me niet. Ik heb het nodig om een beetje gedachten te kunnen ordenen.
Ik ben trouw lezer.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lezen niet veel mensen, hooguit 100 in een week of zo maar dat boeit me niet. Ik heb het nodig om een beetje gedachten te kunnen ordenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |