Ik ben er vanavondquote:Op donderdag 3 december 2020 09:57 schreef Leonos het volgende:
@:Fugue
@:mootie
@:Leonos
@:Fylax
@:Skwish
@:Chia
@:Drizzt_DoUrden
@:ijs_beer
@:Limoentjuh
@:Scarface2004
@:pussycatdoll
@:jigggy
@:Dimachaerus
@:over_hedge
@:ESF1Gamer
@:H_T
@:Erasmus
@:BillDauterive
@:summer2bird
@:Haags
@:Plompzakker
Vanavond gaat het gebeuren, vanavond gaan we los!
Wie is de grootste snitch van FOK!? (Naast Ramon)
20:30 aanwezig, VOL=VOL!
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:54 schreef Enchanter het volgende:
Moet ff kijken , elke keer als ik PC opstart kom in een blauw scherm met Automatische herstellen uit. 😕
93 x al op op keus opstarten gedrukt , maar zit in een soort van ‘loop’ 😑
Heerlijk altijd dat soort dingen, vooral als je geen verstand hebt van dit soort dingen.quote:
Die shit formatteren en windows weer installeren, maar dat zei ik vorige week toch al?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heerlijk altijd dat soort dingen, vooral als je geen verstand hebt van dit soort dingen.
Herstel USB STICK gemaakt , krijg nu weer een foutmelding dat een systeemregisterbestand ontbreekt of beschadigd is. 🤦🏼♂
Er staan een boel privé filmpjes belangrijke bestanden op , ben bang dat ik die dan kwijt benquote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die shit formatteren en windows weer installeren, maar dat zei ik vorige week toch al?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Er staan een boel privé filmpjes belangrijke bestanden op , ben bang dat ik die dan kwijt ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |