abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196075289
pi_196075313
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:41 schreef z80 het volgende: 10 graden buiten en droog. Zo even een rondje dijk doen. Tenminste nog een beetje beweging vandaag.
Net ook stuk omgefietst met tokofood afhalen. Heerlijk weer he O+
pi_196075321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:44 schreef Tele6 het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.kiddnation.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2Feggplant-emoji.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
:9
pi_196075369
Nog bij de hema binnengewipt.
Ze keek me zeer wazig aan toen ik vroeg naar vormpjes of plank om speculaasjes mee te bakken -O-
Morgen maar eens met lunchwandel op zoek. Of mss ff mijn coll vragen of ik iets kan lenen...uiteindelijk gebruik je zoiets maar weinig.
pi_196075445
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef Blues het volgende:
Nog bij de hema binnengewipt.
Ze keek me zeer wazig aan toen ik vroeg naar vormpjes of plank om speculaasjes mee te bakken -O-
Morgen maar eens met lunchwandel op zoek. Of mss ff mijn coll vragen of ik iets kan lenen...uiteindelijk gebruik je zoiets maar weinig.
Mijn speculaasplanken kwamen van een hippe kookwinkel. (Cook & Co? Of zo.) Andere mensen hebben ze uit de kringloop.

Als je kunt kiezen wat voor soort plank, zou ik als ik jou was een nemen met een minder seizoensafhankelijke plaat. Ik had er eerst met Sinterklaas maar nu heb ik planken met een eekhoorn en een molen.

Ik heb de indruk dat het bergafwaarts aan het gaan is met de Hema. Ik word er eigenlijk nooit goed geholpen en de spullen waarvoor ik speciaal daarheen ging zijn er grotendeels niet meer. :(
pi_196075550
Keuzestress: https://www.bakkerijnollen.nl/product-categorie/gebak/

Ik wil eigen Sachertorte, appelgebakje en een caramelschelp.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196075646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:51 schreef Tele6 het volgende:

Mijn speculaasplanken kwamen van een hippe kookwinkel. (Cook & Co? Of zo.) Andere mensen hebben ze uit de kringloop.

Als je kunt kiezen wat voor soort plank, zou ik als ik jou was een nemen met een minder seizoensafhankelijke plaat. Ik had er eerst met Sinterklaas maar nu heb ik planken met een eekhoorn en een molen.

Ik heb de indruk dat het bergafwaarts aan het gaan is met de Hema. Ik word er eigenlijk nooit goed geholpen en de spullen waarvoor ik speciaal daarheen ging zijn er grotendeels niet meer. :(
Ik weet bij de hema niet meer waar ik iets moet zoeken :') Ik zocht iets voor het bakken, en dan kijk je (logisch!) bij de bakspullen. Maar de hema heeft nu ook een soort 'thema uitstallingen' bijv op kleur....dus dáár kan het ook nog bij liggen :') Echt hema.

Ik ga zo hutspot maken. Ik vind het altijd een beetje...tsja. Smaakloos? Iemand nog dé tip voor extra smaak? Ik bak de uien al apart ipv ze mee te koken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196075673
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Keuzestress: https://www.bakkerijnollen.nl/product-categorie/gebak/

Ik wil eigen Sachertorte, appelgebakje en een caramelschelp.

:')
Voor mij graag een caramelschelp, bananensoes en deense krakeling :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196075705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor mij graag een caramelschelp, bananensoes en deense krakeling :9
Ja, oke. Maar ik dan? ;(
pi_196075745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet bij de hema niet meer waar ik iets moet zoeken :') Ik zocht iets voor het bakken, en dan kijk je (logisch!) bij de bakspullen. Maar de hema heeft nu ook een soort 'thema uitstallingen' bijv op kleur....dus dáár kan het ook nog bij liggen :') Echt hema.

Ik ga zo hutspot maken. Ik vind het altijd een beetje...tsja. Smaakloos? Iemand nog dé tip voor extra smaak? Ik bak de uien al apart ipv ze mee te koken.
Bouillonpoeder ipv zout kan helpen, maar ook niet te veel doen want dan smaakt je hutspot naar groentesoep.
Wortel iets later toevoegen dan de aardappel zodat de wortel niet overgaar wordt.
Goed veel peper erover malen.
Zoiets?
pi_196075754
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:03 schreef Lonaa het volgende:

Ja, oke. Maar ik dan? ;(
Jij deed toch de sachertorte, caramelschelp en het appelgebakje? Ik dacht dat we 3 dingen gingen eten :9
pi_196075770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spekjes erdoor :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196075788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:

Bouillonpoeder ipv zout kan helpen, maar ook niet te veel doen want dan smaakt je hutspot naar groentesoep.
Wortel iets later toevoegen dan de aardappel zodat de wortel niet overgaar wordt.
Goed veel peper erover malen.
Zoiets?
Ja, zoiets O+ Bouillon gebruiken was ik al vergeten, dat geeft idd ook al meer smaak.
Ik zag ook ergens een hutspot variant met pompoen (ik heb wel wat pompoen in blik :') ), maar even genoeg pompoen gehad afgelopen week.
pi_196075791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij deed toch de sachertorte, caramelschelp en het appelgebakje? Ik dacht dat we 3 dingen gingen eten :9
Ik hou van je Isa O+
pi_196075800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zoiets O+ Bouillon gebruiken was ik al vergeten, dat geeft idd ook al meer smaak.
Ik zag ook ergens een hutspot variant met pompoen (ik heb wel wat pompoen in blik :') ), maar even genoeg pompoen gehad afgelopen week.
Wat eet je bij de hutspot?
pi_196075807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef PdeHoog het volgende:

Spekjes erdoor :9
Ik heb geen spekjes. Ik maak hutspot omdat we niet naar de winkel willen en er wel wortel, ui en aardappelen zijn. Dus eh, helaas, de spekjes vallen af. En ik moet op zich toch nog afvallen. Ook helaas :{
pi_196075825
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:07 schreef Lonaa het volgende:

Wat eet je bij de hutspot?
Tartaartje wat nu ligt te ontdooien :+ (nee, geen fan, maar het lag in de diepvries en zie boven)
pi_196075859
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tartaartje wat nu ligt te ontdooien :+ (nee, geen fan, maar het lag in de diepvries en zie boven)
Oh meh. Ook al weinig smaak. :{

Je zou kunnen overwegen om kerriepoeder/vadouvan door je hutspot te mieteren?
pi_196075912
Thuis losten we dat altijd met kilo's Aromat op :+

Ik kan me niet heugen wanneer ik hier nog hutspot gegeten heb :D .
pi_196075933
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:09 schreef Lonaa het volgende:

Oh meh. Ook al weinig smaak. :{

Je zou kunnen overwegen om kerriepoeder/vadouvan door je hutspot te mieteren?
Vadouvan! Doe ik daar ook eens iets mee.

Godzijdank geen aromat in huis. Dat doet me aan mijn oma denken :7 Die deed dat ook.
pi_196075937
Ik doe er ook wel eens een schep sambal door })
pi_196075949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik doe er ook wel eens een schep sambal door })
Dat lijkt me vanavond niks. Oosterse hutspot!
pi_196075958
Ik heb overigens nog wel harde en zachte geitenkaas. Zou dat iets zijn?
pi_196075960
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vadouvan! Doe ik daar ook eens iets mee.

Godzijdank geen aromat in huis. Dat doet me aan mijn oma denken :7 Die deed dat ook.
Ik vind Vadouvan echt fantastisch :9 met kip en ei en kool en jummie :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')