Was een grapje ik ben gewoon superblijquote:Op donderdag 5 november 2020 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, speelde als een drol. Maar nu een 8.
Blijkbaar kunnen ze toch voetballenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:30 schreef damsco het volgende:
Feyenoord wat doe je. Jullie kunnen het wel, als een soort van bevrijding.
En een beetje zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn gewoon een prima ploegje
Maar we zijn erg slecht tegen ploegen waar we tegen het spel moeten maken
Onze aanval is nog wel armoedig hoor op dit moment.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn gewoon een prima ploegje
Maar we zijn erg slecht tegen ploegen waar we tegen het spel moeten maken
Senesi -5 miljoenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Haps +5 miljoen
Kocku +5 miljoen
Geertruida +5 miljoen
Smorenburg kijkt tevreden toe.
Zat ook even te rekenen. Met 6 punten moeten we er wss wel zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt erg is
Vaak is 10 punten voldoende.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat ook even te rekenen. Met 6 punten moeten we er wss wel zijn.
Toch vond ik Toornstra vandaag weer erg sterk. Aan de bal eigenlijk beter dan Fer. Zeker in dit soort wedstrijden. Lastige keuze imo.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk snel middenveld Kokcu Teixeira Fer. Met Toornstra als back up van Fer.
Ik vond de Toorn vandaag de uitblinker, samen met Haps en Malacia. Heerlijk om hem in dit soort potjes weer ouderwets te zien.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk snel middenveld Kokcu Teixeira Fer. Met Toornstra als back up van Fer.
Ja, die kan er echt heel weinig van. Vandaag weer een van de slechtste.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Diemers jongen kijk eens naar rechts.
Eens. Toornstra was de eerste die mij te binnen schoot, maar daarna ging ik twijfelen. Ach ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Phoeh, lastig vond er niemand echt bovenuit steken. Centrum verdediging wel sterk, Toornstra sterk...hmmm ik denk er nog over na. Misschien een aanmoedingsstem voor Kokcu.
Het is gewoon dat we het spel niet kunnen maken. Met ruimte zijn we veel beter.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef fetX het volgende:
Meest frustrerende van zo’n avond is dat ze dus laten zien het wél te kunnen ook zonder publiek. Gebeurt te weinig.
Ik ga denk ik ook voor Troonstra, staat er toch weer vandaag.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Toornstra was de eerste die mij te binnen schoot, maar daarna ging ik twijfelen. Ach ja.
Het is niet alleen dat. Gaat ook om slordig zijn bijv.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon dat we het spel niet kunnen maken. Met ruimte zijn we veel beter.
De 1-0 en 3-0 waren van die typische goals die we in het kampioensjaar zo vaak maakten.
Één buitenspelgoalquote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Met 2 buitenspelgoals mogen we niet meer klagen over vorige week. 🙈
Vandaag waren we ook slordig hoor! Maar dit soort tegenstanders straffen het (gek genoeg) minder af. Met name zo’n Ejuke die ontzettend dreigend is maar niks fatsoenlijks doetquote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat. Gaat ook om slordig zijn bijv.
Soms zit het tegen, soms zit het mee. Wel grappig dat Feyenoord altijd weer verrast als je het niet verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Met 2 buitenspelgoals mogen we niet meer klagen over vorige week. 🙈
Maar daardoor verwacht ik het inmiddelsquote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms zit het tegen, soms zit het mee. Wel grappig dat Feyenoord altijd weer verrast als je het niet verwacht.
Juve, Man U, Sevilla,quote:Op donderdag 5 november 2020 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daardoor verwacht ik het inmiddels
Deze overwinning zag ik echt aankomen (en @:scrummie nog meer want hij zei 3-1 ipv mijn 2-0) want dit is die typische jaarlijkse leuke Europese thuisoverwinning
Bannisquote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef Scrummie het volgende:
Wie zou @:Caland’s man of the match zijn?
Zagreb thuis 3 ptquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Napoli, Porto, Schalke 04...
Hopelijk dit jaar nog eentje.
Jemig.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannis
Want Caland heeft een ban hahahah
Ik ben dronken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannis
Ik ben dronken.
Dan moet je eerst Zagreb verslaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe maar in de kwartfinale
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannis
Ik ben dronken.
En vervolgens nog twee tegenstandersquote:Op donderdag 5 november 2020 23:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan moet je eerst Zagreb verslaan.
Inderdaad, prima weekje zo voor mijquote:Op donderdag 5 november 2020 23:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Geniet ervan kerel, tis je gegund
Deze ploeg was op papier beter dan Zagreb.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vervolgens nog twee tegenstanders
Maar Zagreb past gewoon niet in dat rijtje clubs thuis. Die moeten we gewoon winnen. Rijtje Luik / Rijeka / Zorya / Beer Sheva.
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 5 november 2020 23:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Deze ploeg was op papier beter dan Zagreb.
Je moet echt eens een slokkie azijn minder nemen. Helptquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Advocaat zei het goed: de concentratie was er vanaf het begin. Dat vond ik een groot verschil met andere wedstrijden. Je zag dat ze er allemaal vol voor gingen en dat ontbreekt er nog wel eens aan. Dat stapje extra kunnen ze tegen goede ploegen dus wel opbrengen. Lijkt we een subtopmentaliteit.
Hoezo? In het verleden wonnen we vaker van grote clubs..zoals United. Maar tegen mindere ploegen lieten we het afweten. Dat is toch een subtopmentaliteit? Maakt de leuke overwinningen niet minder leuk verder.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet echt eens een slokkie azijn minder nemen. Helpt
Oké @Boussaadiaquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil alles dat Feyenoord een warm hart toedraagt van harte feliciteren met de overwinning. Oké, overwinteren zit er niet in, maar je eer verdedigen is ook een ding.
Leuk weer, N1ek-.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil alles dat Feyenoord een warm hart toedraagt van harte feliciteren met de overwinning. Oké, overwinteren zit er niet in, maar je eer verdedigen is ook een ding.
Altijd vertrouwen gehouden in Orkunquote:Op donderdag 5 november 2020 23:46 schreef Generationalpha het volgende:
Die Kökcü blijft wel een rare hoor. Dat schot (en ook dat schot tegen Utrecht vorig jaar) getuigt van zo ontzettend veel techniek, ik ken momenteel in Nederland geen talent dat een bal zo kan raken.
En dat dan maar 1 keer per jaar doen. Hoe kan zoiets?
Porto vorig seizoen, maar als het uiteindelijk niet tot overwintering leidt is het weinig waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |