SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je het al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 5 november 2020 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alleen niet lekker. Of zoet. Eigenlijk alleen simpel.
tsja de nodige copycats staan overal op natuurlijk. En als de locale imams dit niet ten stelligste afkeuren gaat het geheid vaker gebeurenquote:Op donderdag 5 november 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zijn niet alleen bejaarden die e-bikes hebben; iedereen heeft van die dingen lijkt het wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat lekkere weer, beetje jammer dat je gelijk weer continu om de oren wordt gereden door bejaarden op e-bikes
Ja dat ook, maar de bejaarden zijn het irritantstquote:Op donderdag 5 november 2020 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn niet alleen bejaarden die e-bikes hebben; iedereen heeft van die dingen lijkt het wel.
Heyquote:Op donderdag 5 november 2020 15:02 schreef Karzai het volgende:
nou hup nevada en georgia schiet eens op met dat tellen!
Bejaarden zijn sowieso irritant in het verkeer.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar de bejaarden zijn het irritantst
ohja met zo'n bigass diamantboor zekerquote:Op donderdag 5 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In huis, ze zijn in de buitenmuren aan het boren enz.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja met zo'n bigass diamantboor zeker
Oh zie nu plaatje, ja dit herken ik haha.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja met zo'n bigass diamantboor zeker
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zie nu plaatje, ja dit herken ik haha.
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt zoiets in dan wss
aan het bubbelen?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Billen billen billen schud je billen billen maar toe schudden maar woehoe dansen dansen in een rondje
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Billen billen billen schud je billen billen maar toe schudden maar woehoe dansen dansen in een rondje
quote:
Ik heb al bijna een jaar niet meer op de sofa gelegenquote:
En toch kan ik nog steeds dat halve nummer zo meezingenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb bij die zangeres in de klas gezeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar niet meer op de sofa gelegen![]()
![]()
IK alleen het refrein. Verder heb ik het ook nooit echt geluisterd. Niet echt mijn ding, dit soort muziek..quote:Op donderdag 5 november 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toch kan ik nog steeds dat halve nummer zo meezingen
Ehh ze spelen tegen PAOK>quote:Op donderdag 5 november 2020 15:29 schreef Karzai het volgende:
psv straks tegen lask, nou dat winnen ze wel
Nee, is denk ik wel te doen. En PAOK heeft normaal een vrij fanatieke aanhang. Dat "voordeel" is dus wel weg nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
oh paok, daar moest ajax vorig jaar tegen. Ook geen geweldige ploeg
nog corona lijers of mag iedereen meedoen?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is denk ik wel te doen. En PAOK heeft normaal een vrij fanatieke aanhang. Dat "voordeel" is dus wel weg nu.
En PSV heeft vaker tegen PAOK gespeeld. Meestal wel een vrij eenvoudige overwinning ja. Maar uit het verleden behaalde resultaten blablablabla
Volgens mij is bijna iedereen die corona heeft gehad weer negatief getest..quote:Op donderdag 5 november 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog corona lijers of mag iedereen meedoen?
Wanneer ben jij voor het laatst in een bibliotheek geweest eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:51 schreef Karzai het volgende:
bibliotheken dicht, ja wat helpt dat
Je zit de hele dag thuis kan je niet eens meer rustig een boek lezen
bouwmarkten blijven wel open
zit je in de teringherrie zoals amarantha, begin wel te denken dat rutte satan is
2 jaar geledenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in een bibliotheek geweest eigenlijk?
Ik heb geen zin om te koken vanavond.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
zo genoeg gewerkt, moe
wat zal ik eens gana koken
Schop je vrouw gewoon de keuken in.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
zo genoeg gewerkt, moe
wat zal ik eens gana koken
Ik ook niet. Maar ik heb net bruinebonensoep uit de vriezer gehaald.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken vanavond.
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb goulash opstaan, vond m'n moeders recept net in een boekje
Voor Gargamel??quote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb goulash opstaan, vond m'n moeders recept net in een boekje
Dat is voor soepquote:Op donderdag 5 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar jouw recept mag je ook wel doorsturen hoor
Ohh, daar heb ik uberhaupt nog geen recept voorquote:Op donderdag 5 november 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is voor soep
Goulash heet in het Hongaars pörkölt.
@Muckquote:Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh, daar heb ik uberhaupt nog geen recept voor
Lekker handigquote:Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hebben mn nieuwe wiellager gesloopt tijdens monterenauto is morgen pas klaar *zucht*
Lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:muck
Recept voor Gulyásleves
Benodigdheden:
1 middelgrote ui
3 eetlepels zonnebloemolie
3 volle theelepels paprikapoeder
1 theelepel peper
1 theelepel zout (voeg later eventueel meer zout naar smaak toe)
2 theelepels marjolein
1 theelepel karwijzaad
2 theelepels vegeta (chekc het Poolse schap in je supermarkt!)
200 gram mager rund- en/of varkensvlees
Diverse groenten: 2 middelgrote wortelen, 1 middelgrote witte wortel (alleen in Hongarije verkrijgbaar), knolselderij (ter grootte van een aardappel), koolrabi (ter grootte van een aardappe). Ter vervanging van niet verkrijgbare groenten kun je wat bloembool, broccoli en prei toevoegen. 1 aardappel.
Bereiding:
Snij de ui in kleine blokjes en frituur de ui in de soeppan in olie. Kijk uit: frituur de ui niet te lang, anders geeft het een verbrande smaak aan de soep. De ui frituurt beter als je er het zout op doet. Wordt de ui een beetje bruin, haal dan de pan van het vuur en voeg alle kruiden toe. Doe dat niet op het vuur want paprika verbrandt erg snel. Roer alles, na toevoeging van de kruiden, om en zet de pan terug op het vuur. Voeg het in blokjes gesneden vlees toe en braad het vlees aan. Blijf roeren, anders verbrandt de paprika. Voeg na het aanbraden ongeveer twee liter water toe en plaats de pan op de grootste (normale) pit. Voeg vervolgens alle in stukjes gesneden groenten toe en wacht tot de soep aan de kook raakt. Temper vervolgens het vuur en plaats de pan eventueel op de kleinste pit om overkoken te voorkomen. Na een uur zachtjes koken kun je enkele in blokjes gesneden aardappels toevoegen (één grote of twee of drie kleintjes). Proef of de soep genoeg zout bevat. Zodra de aardappel, wortel en het vlees gaar zijn, is de soep gereed. Ét szmákelejk!
Gyrosgenotquote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Grieks eten besteld net en veel en lekker
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hebben mn nieuwe wiellager gesloopt tijdens monterenauto is morgen pas klaar *zucht*
Grieks eten kan ik niet meer zien sinds ik op Cyprus heb gewoondquote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Hoewel dit het recept is van mijn ex-schoonmama, smaakt het wel echt authentiekquote:Op donderdag 5 november 2020 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerDat wordt elke week goulashsoep deze winter.
Ze hebben je van het eiland af moeten rollen?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grieks eten kan ik niet meer zien sinds ik op Cyprus heb gewoondTeveel van het goede
Eet ik hooguit eens per jaar en dan van twee oude hoogbejaarde Grieken hier uit de buurt, die gooien tenminste geen halve Dode Zee aan zout en kruiden erover om te maskeren dat het beest eigenlijk al in 2019 gestorven isquote:Op donderdag 5 november 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grieks eten kan ik niet meer zien sinds ik op Cyprus heb gewoondTeveel van het goede
Good bizzyquote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
dan wordt het laat etenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schop je vrouw gewoon de keuken in.
Word wel een nieuwe gefixt op hun kosten hopelijk?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
uiteraard. als ze niet voor 17.15 bellen dat ie alsnog klaar is kan ik een leenauto ophalenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Word wel een nieuwe gefixt op hun kosten hopelijk?
Dat is wel klasse!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteraard. als ze niet voor 17.15 bellen dat ie alsnog klaar is kan ik een leenauto ophalen
Zo de zee in en uiteindelijk weer aan land aangespoeldquote:Op donderdag 5 november 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben je van het eiland af moeten rollen?
Ja eigenlijk zou je ook nog een uurtje arbeidsloon extra moeten betalen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wat zijn dat ik 2 lagers moet lappen als zij er 1 slopen..
Echt hè. Hoezo leen auto? Fiets kan je krijgen. Maximaal 10 kilometer per weekquote:Op donderdag 5 november 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je ook nog een uurtje arbeidsloon extra moeten betalen.
ze hebben vooraf een kostenopgave gegevenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je ook nog een uurtje arbeidsloon extra moeten betalen.
Staat vast wel een klein regeltje met een sterretjequote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben vooraf een kostenopgave gegeven
het is besmettelijkquote:
mooi niet dat ik daarvoor ga betalenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat vast wel een klein regeltje met een sterretje
*deze opgave is slechts een indicatie, de uiteindelijke rekening kan afwijken door onvoorziene kosten
Zien we straks terug in het rapport met riooldeeltjesquote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is besmettelijkHeel den haag in lockdown!
Ik heb helemaal niets met planten dus geen last van.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
Wist je dat van het vaste sediment uit het riool oa potgrond gemaakt wordt
denk daar maar eens aan wanneer jullie de plantjes gaan verpotten
UitStraling gaat vanaf nu alleen nog maar kunstplanten kopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
Maar misschien wel een andere keer!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens nu.nl valt mogelijk om 16.30 de beslissing
Lolquote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling gaat vanaf nu alleen nog maar kunstplanten kopen.
Hartstikke vruchtbaarquote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
Het zal me benieuwen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is besmettelijkHeel den haag in lockdown!
Wel knap dat je dan in Zwitserland bent aangespoeldquote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo de zee in en uiteindelijk weer aan land aangespoeld
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling gaat vanaf nu alleen nog maar kunstplanten kopen.
Mbt Trump vs BIden??quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Had wind mee vanuit Italie toen ik verder over land roldequote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel knap dat je dan in Zwitserland bent aangespoeld
wat..quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde een dashcam kopen nadat ik gisteren bijna van de weg gereden ben, maar nu begrijp ik dat zulke beelden hier helemaal niet als bewijs dienen omdat het niet aan de burger is om het verkeer te 'bewaken'![]()
Goh wat verrassendquote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Trump zit weer te zeiken in Pennsylvania
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had wind mee vanuit Italie toen ik verder over land rolde
En een 5G chipquote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat..
mijn volgende auto krijgt sowieso ook een dashcam
trump zit te angry German kidden in het white housequote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Trump zit weer te zeiken in Pennsylvania
Biden of die Duitserquote:Op donderdag 5 november 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Welke beslissing gaat om 16.30 uur vallen?
Of ik ga poepen of niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Welke beslissing gaat om 16.30 uur vallen?
Zijn de stemmen al geteld?quote:
Z'n opa was een Duitser. En zag gisteren toevallig in een docu dat die man na 9 jaar in de VS terug wilde naar Duitsland, maar dat hem het hernieuwde staatsburgerschap werd geweigerd. Dus degene die die beslissing begin 1900 was het geloof ik heeft gemaakt, heeft het nu op z'n geweten dat Donald president van de VS isquote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trump/Tromp is toch eigenlijk een Nederlandse naam
Kameraadquote:
Trump is half Duits en half Schotsquote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trump/Tromp is toch eigenlijk een Nederlandse naam
Zijn die Duitsers blijquote:Op donderdag 5 november 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Z'n opa was een Duitser. En zag gisteren toevallig in een docu dat die man na 9 jaar in de VS terug wilde naar Duitsland, maar dat hem het hernieuwde staatsburgerschap werd geweigerd. Dus degene die die beslissing begin 1900 was het geloof ik heeft gemaakt, heeft het nu op z'n geweten dat Donald president van de VS isWant met een Duits paspoort had dat niet gekund
Pipi Langtrumpfquote:Op donderdag 5 november 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is half Duits en half Schots![]()
Origineel is het ook iets van Trumpff.
Wel boeiend ja, had Hitler samen met een Trumpff kunnen spelen op straat en later in de politiekquote:Op donderdag 5 november 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Z'n opa was een Duitser. En zag gisteren toevallig in een docu dat die man na 9 jaar in de VS terug wilde naar Duitsland, maar dat hem het hernieuwde staatsburgerschap werd geweigerd. Dus degene die die beslissing begin 1900 was het geloof ik heeft gemaakt, heeft het nu op z'n geweten dat Donald president van de VS isWant met een Duits paspoort had dat niet gekund
Nu een persconferentie in Georgia. Ze verwachten tellen vandaag af te ronden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
nu heeft het al aangepast in 'snel nieuws verwacht'
Zit CNN te kijken. Werd net een kritische vraag gesteld tijdens een persconferentie, METEEN gingen ze terug naar de kaartquote:Op donderdag 5 november 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
nu heeft het al aangepast in 'snel nieuws verwacht'
typisch.. heb cnn liveblog nu aanstaanquote:Op donderdag 5 november 2020 16:46 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zit CNN te kijken. Werd net een kritische vraag gesteld tijdens een persconferentie, METEEN gingen ze terug naar de kaart
Georgia naar Trump zo te zienquote:Op donderdag 5 november 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu een persconferentie in Georgia. Ze verwachten tellen vandaag af te ronden.
Ow shitquote:Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georgia naar Trump zo te zien
Ik lees net ergens dat hij daar in een free fall is. Terwijl hij in Arizona weer stijgt.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georgia naar Trump zo te zien
Mmmm zou kunnen met wat ik nu hoor inderdaad, 60.000 stemmen nog te tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees net ergens dat hij daar in een free fall is. Terwijl hij in Arizona weer stijgt.
Maar ik weet niet meer waar ik het las
feesboek?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees net ergens dat hij daar in een free fall is. Terwijl hij in Arizona weer stijgt.
Maar ik weet niet meer waar ik het las
Kerstmis valt vroeg in Eindhovenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Het kan nog misgaan![]()
Appie heeft herten biefstuk, nu ik toch luxe bezig ben oesterzwammen erbij gehaald
![]()
[ afbeelding ]
www.koopeenhert.nlquote:Op donderdag 5 november 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Het kan nog misgaan![]()
Appie heeft herten biefstuk, nu ik toch luxe bezig ben oesterzwammen erbij gehaald
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
is teveel voor mij, ik heb daar koe en kip besteld, komt 13 november
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Het kan nog misgaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een redelijk algemene vleesch fanquote:Op donderdag 5 november 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben niet zo'n wild fan eerlijk gezegd
en ketoquote:Op donderdag 5 november 2020 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerstmis valt vroeg in Eindhoven
Ik vind hert wel erg lekker, voor de rest heb ik niks met wild.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben niet zo'n wild fan eerlijk gezegd
vlees wel, maar die intense wild smaak.. niet echt een fan.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk algemene vleesch fan
hert/moose/rendier ja maar haas/everzwijn enzo, nah.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind hert wel erg lekker, voor de rest heb ik niks met wild.
hoe zou en gefrituurde boktor smaken?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ook niets met wild, wel met opgehokt.
Naar een steeg in een stadscentrum de nacht van zaterdag op zondag om half 3.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zou en gefrituurde boktor smaken?
Ik lees tegenwoordig 6 van de 7 dagen per week ook liever een goed boek dan dat ik aan de slaapkamerlamp loop te zwieren.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook niks met wild. Veel te vermoeiend.
quote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik had vorige week pulled beef gemaakt, die was echt super lekker/goed gelukt
hoe maak je dat heel langzaam in de oven of slowcooker?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef kwiwi het volgende:
ook lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Straks een pizza in de oven gooien.
Gergely heeft wel de jackpot zegquote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Een kookboek is goedkoper.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergely heeft wel de jackpot zeg
Waar blijft dat recept.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar ook nooit hoofdpijn of stemmingswisselingenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kookboek heeft geen Dwuster
Nee, gelukkig blijft het bij een pompoensoep verslavingquote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef Koen66 het volgende:
Gargamel wil nu niks anders dan pulled beef @:kwiwi?
Heel langzaam op het fornuis. Heeft 5u op de laagste stand opgestaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe maak je dat heel langzaam in de oven of slowcooker?
Stuur een haarlok op naar me, dan ga ik je klonen voor in mijn keukenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, ik kost 'm niks, lever 'm alleen maar wat op
zo'n frituur unit?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een nasibal besteld. Al jaren niet gedaan.
Nog nooit gehadquote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
G E N O Tquote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet gezocht op second love. Dat zal wel iemand anders zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry. Denk dat het aan mij ligt. Heb vanmiddag gekeken waar mijn Kia blijft.
Welke is dit?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens.... top huis. behalve dat het een roker is.
het gaat op inschrijving![]()
je mag dus eenmalig blind een bod doen
Laat dat maar aan Danny over.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens.... top huis. behalve dat het een roker is.
het gaat op inschrijving![]()
je mag dus eenmalig blind een bod doen
quote:Op donderdag 5 november 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Danny over.
hmm je hebt nu een mooi terras, ga je daar wonen of verhuren?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)-ruivenplantsoen-78/
Lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Straks een pizza in de oven gooien.
Ooh ja, ik herken het weer.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)-ruivenplantsoen-78/
dit huis ga ik verhurenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm je hebt nu een mooi terras, ga je daar wonen of verhuren?
Ja als het huis je aanstaat een redelijk bod doen, glaasje cola inschenken, muziekje aan en je niet te druk maken verder.quote:
Hmm nog nooit gegeten..quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
mis je niks aanquote:
Klinkt niet heel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 17:44 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Best lekker. Soort bitterbal maar dan met Nasi er in
Ik blijf altijd bij een frikandel, kroket of bitterballen hangenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mis je niks aan
die gefrituurde bami en nasi apparaten zijn echt een aanfluiting voor onze snack traditie.
Met typefout. Komen we nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry. Denk dat het aan mij ligt. Heb vanmiddag gekeken waar mijn Kia blijft.
Zin in een satekroket nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf altijd bij een frikandel, kroket of bitterballen hangen
frikandelquote:Op donderdag 5 november 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf altijd bij een frikandel, kroket of bitterballen hangen
dat is met 2 van die kadaverstaven toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een waterfiets halen. Als ik buikpijn wil.
quote:Op donderdag 5 november 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is met 2 van die kadaverstaven toch?
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
vind ik lekkerder dan een frikandelquote:Op donderdag 5 november 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Viandel. Die heb ik nog nooit gehad.
Waarom heet het een waterfiets?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote friet met 2 frikandellen
Hmmquote:Op donderdag 5 november 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het op een waterfiets lijkt.
quote:Op donderdag 5 november 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het op een waterfiets lijkt.
Ooooooooooooooh ik zie het:quote:Op donderdag 5 november 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een waterfiets zag ik net
Ecto's die dit niet doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu docu over die grote man, the dutch giant. Hij eet om de 2.5 uur ook snachts...
Dikkerds die dit wel doenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ecto's die dit niet doen.
Gadverdammequote:Op donderdag 5 november 2020 17:44 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Best lekker. Soort bitterbal maar dan met Nasi er in
Post overal af en aanquote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
hij was hier van de week toch ook al?
QFTquote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gadverdamme
@:FranticDJ is het hier mee eens.
Hier heet dat geloof ik een catamaran.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
hier noemen ze het gewoon ranzigheidquote:Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier heet dat geloof ik een catamaran.
Sowieso friet met mayo is al ranzigquote:Op donderdag 5 november 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier noemen ze het gewoon ranzigheid
Mayo is alleen oke op een hamburger speciaalquote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso friet met mayo is al ranzig
Ik heb een grotere hekel aan mayo dan de gemiddelde moslim aan Charlie Hebdoquote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mayo is alleen oke op een hamburger speciaal
Friet met appelmoesquote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
Friet moet met appelmoes, satésaus, champignonsaus of chilisaus.
geubels is goedquote:Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
vanavond vrt1
Geubels en de Hollanders
Eén
STAND-UP COMEDY
EÉN VANAVOND 20:45 - 21:20
Philippe Geubels neemt in een stand-upshow de Nederlandse gebruiken en eigenaardigheden op de hak.
Philippe Geubels ontdekt de typisch Hollandse keuken. Is het verschil te proeven tussen een verse kroket en een kroket uit de muur? Na drie voedselvergiftigingen brengt hij verslag uit.
hij is wel droog
ja nu is covid natuurlijk maa denk zon 1200-1300quote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
wat zijn mensen bereid tot huurprijs te betalen voor dit appartement?
eng. maar 1 kansquote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als het huis je aanstaat een redelijk bod doen, glaasje cola inschenken, muziekje aan en je niet te druk maken verder.
S O Wquote:Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een grotere hekel aan mayo dan de gemiddelde moslim aan Charlie Hebdo
Duurt lang.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh hoop het, spannend hoor haha.
to bequote:Op donderdag 5 november 2020 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is wel een echte huisjesmelker.
Pff ja hoopte vanochtend wakker te worden met goed nieuws maar helaaaas.quote:
Oke uitstraling.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe langer het duurt, hoe beter het orgasme is
Gewoon al ruim 2 dagen bezig. Wel een goede speech van Biden gister.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja hoopte vanochtend wakker te worden met goed nieuws maar helaaaas.
Oh niet echt gekeken, ja halve minuut ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Gewoon al ruim 2 dagen bezig. Wel een goede speech van Biden gister.
Niet altijd hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe langer het duurt, hoe beter het orgasme is
Oh. Staat hier serieus al aan sinds minuut 1quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niet echt gekeken, ja halve minuut ofzo.
Ik check paar keer per dag topic op FOK! en de NOS site enz en als er echt iets aan de hand is staat het hier ook wel in het topic.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh. Staat hier serieus al aan sinds minuut 1Ben niet zo in to politiek, maar vind dit toch wel spannend oprecht
Weg met die onsympathieke orang-oetang
baby yoda weet ook allesquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik check paar keer per dag topic op FOK! en de NOS site enz en als er echt iets aan de hand is staat het hier ook wel in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |