SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hier gaat er een naar huis als hij naar de WC toe moetquote:Op donderdag 5 november 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik trap ze er vanaf![]()
Nah, ik heb eckte, eckte it'ers in mijn team... Die zijn al van slag als de schoonmaakster te lang in hun toilet is naar hun zin
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat er een naar huis als hij naar de WC toe moet
Vandaag niet, ben alleen thuis. Die soep komt me echt helemaal m'n neus uit nuquote:Op donderdag 5 november 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Direct na de pwompwoensoep naar bed
Hopelijk woont ie naast kantoor dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook lekker!quote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet, ben alleen thuis. Die soep komt me echt helemaal m'n neus uit nuDit weekend wordt het champignonsoep
Ook lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet, ben alleen thuis. Die soep komt me echt helemaal m'n neus uit nuDit weekend wordt het champignonsoep
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel zachtaardige man, maar zwaar autistisch. Bij ons is die gelukkig heel goed op zijn plek.quote:
zal nog eens een soep recept delenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar de pastinaaksoep is ook opgeslagen en ga ik volgende week makenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal nog eens een soep recept delen
Het is fijn dat zo iemand dan toch goed terecht komtquote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel zachtaardige man, maar zwaar autistisch. Bij ons is die gelukkig heel goed op zijn plek.
In zijn vakgebied een van de beste die ik ooit meegemaakt heb; dus ben er zelf ook wel gelukkig meer ondanks da die niet meer in mijn team zit.
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar de pastinaaksoep is ook opgeslagen en ga ik volgende week maken
Ik heb een recept voor Hongaarse goulashsoep. Dat zal Gergely ook wel aansprekenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar de pastinaaksoep is ook opgeslagen en ga ik volgende week maken
Oeh, die mag je wel delen hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een recept voor Hongaarse goulashsoep. Dat zal Gergely ook wel aanspreken
Hij kwam uit de failliete boedel van een ander bedrijf. Een van die managers had als harde eis dat hij hem mee mocht nemen zodat die een goede plek zou krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is fijn dat zo iemand dan toch goed terecht komt
Heet hij Kees?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kwam uit de failliete boedel van een ander bedrijf. Een van die managers had als harde eis dat hij hem mee mocht nemen zodat die een goede plek zou krijgen.
Hij is nu met een traject bezig om op zichzelf te gaan wonen; maar door COVID is dat volgens mij weer stopgezet. Zijn ouders zullen niet het eeuwige leven hebben dus dan moet die samen met zijn kat ergens (begeleid) kunnen wonen.
Dat vind ik dan wel weer heel tofquote:Op donderdag 5 november 2020 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kwam uit de failliete boedel van een ander bedrijf. Een van die managers had als harde eis dat hij hem mee mocht nemen zodat die een goede plek zou krijgen.
Hoe oud is hij?quote:Hij is nu met een traject bezig om op zichzelf te gaan wonen; maar door COVID is dat volgens mij weer stopgezet. Zijn ouders zullen niet het eeuwige leven hebben dus dan moet die samen met zijn kat ergens (begeleid) kunnen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |