Ik zat gisterenavond behoorlijk diep in je moeder.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit verlaagd tot deze diepte, ik ben nog lerende.
Necrofiliequote:Op donderdag 5 november 2020 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond behoorlijk diep in je moeder.
Hahahaha zegt de moderator van ONZ.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gedaan. Ik pas me slechts aan jullie niveau aan.
Dat zegt wat over het niveau hier idd.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha zegt de moderator van ONZ.
bolkquote:Op donderdag 5 november 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha zegt de moderator van ONZ.
ONZ / Bel me...quote:Op donderdag 5 november 2020 13:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zegt wat over het niveau hier idd.
Het is gebruikelijk in DTS (de SC van ONZ) om het woord 'bolk' te postenquote:
Idd.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ONZ / Bel me...
inderdaad dit is een stuk hoger dan in vbl
Het is gebruikelijk in DTS (de SC van ONZ) om het woord 'bolk' te postenquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 5 november 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk in DTS (de SC van ONZ) om het woord 'bolk' te posten
Waarom weet ik niet, dat kan @:Justin_Case (wat een BELACHELIJKE naam) misschien even toelichten.
Maar ik wil helemaal geen post van @Justin_Case meer lezen, nooit niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, dat kan @:Justin_Case (wat een BELACHELIJKE naam) misschien even toelichten.
Volgens mij ben ik zelfs nog een intelligente user in dat forumdeel.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond hem als Haags nog wel geinig.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen post van @:Justin_Case meer lezen, nooit niet meer.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zelfs nog een intelligente user in dat forumdeel.
Nee, toen was het ook al een spammende kansloze kutmongool. Zelfs in topics die hem feitelijk niets interesseren loopt hij kutposts te plaatsen.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vond hem als Haags nog wel geinig.
Om een nietszeggende quote van jou uit de kast te trekken amice ;quote:Op donderdag 5 november 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, toen was het ook al een spammende kansloze kutmongool. Zelfs in topics die hem feitelijk niets interesseren loopt hij kutposts te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorry Stijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, toen was het ook al een spammende kansloze kutmongool. Zelfs in topics die hem feitelijk niets interesseren loopt hij kutposts te plaatsen.
Gereageerd.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:15 schreef GGMM het volgende:
Leuke poll gemaakt
VBL / Wie wordt de nieuwe trainer van FC Utrecht?
Graag even stemmen allemaal! (Ook jij @:paul)
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om een nietszeggende quote van jou uit de kast te trekken amice ;Nee, eigenlijk niet. Ik ga even wat afwassen en koffie zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |