Starhopper of Mani.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dan komt hij gewoon terug onder een kloon toch.
welkom in het leven van een narcist. Er tegenin gaan heeft geen enkele zin, is verspilde energie.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar Trump heeft overduidelijk gelogen. Meer dan 1x. Meer dan 100x. Meer dan 1000x.
En steeds met dezelfde methodes
- liegen of de ene dag precies het omgekeerde zeggen als een aantal dagen ervoor.
- betrapt worden op een leugen: ontkennen dat je het hebt gezegd en een andere leugen geven
- betrapt worden op die 2de leugen: ontkennen dat je het hebt gezegd
en beweren dat het niets uitmaakt en er belangrijkere dingen zijn
-
Hij heeft het zelfs in zijn boek gesteld: -nooit- bekennen dat je liegt want dat maakt je zwak.
Hij was een zwendelaar voordat hij de politiek in ging en heeft heel veel schulden uitstaan.
[..]
Nou ik zou graag zien dan Biden wat ruimte krijgt.
290 of zo als dat nog haalbaar is.
Trump krijgt het in zijn kop om elke staat nog te dagvaardigen ook.
Waar kijk je?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:21 schreef Specularium het volgende:
Ik tune net in en zie 264 Biden vs 214 Trump.
Waar kan het nou nog mis gaan voor Biden?
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-resultsquote:Op donderdag 5 november 2020 00:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar kijk je?
Volgens CNN is het 253 - 213
De teller staat ver boven de 20.000 leugens in de tijd dat hij President is geweest.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar Trump heeft overduidelijk gelogen. Meer dan 1x. Meer dan 100x. Meer dan 1000x.
En steeds met dezelfde methodes
- liegen of de ene dag precies het omgekeerde zeggen als een aantal dagen ervoor.
- betrapt worden op een leugen: ontkennen dat je het hebt gezegd en een andere leugen geven
- betrapt worden op die 2de leugen: ontkennen dat je het hebt gezegd
en beweren dat het niets uitmaakt en er belangrijkere dingen zijn
Hij heeft het zelfs in zijn boek gesteld: -nooit- bekennen dat je liegt want dat maakt je zwak.
Hij was een zwendelaar voordat hij de politiek in ging en heeft heel veel schulden uitstaan.
Kunt ontkennen wat je wilt maar dat zijn bewijsbare feiten.
[..]
Nou ik zou graag zien dan Biden wat ruimte krijgt.
290 of zo als dat nog haalbaar is.
Trump krijgt het in zijn kop om elke staat nog te dagvaardigen ook.
De Tweet Office als officiële werkkamer alwaar hij de twitterpresident van de wereld is. Ik zie de schuimbekkende menigte al voor de ingang staan, die willen hem het liefst opsluiten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zie het serieus voor me. Misschien een speciale twitterkamer?
dank!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Je leeft wel aardig in je eigen wereld, he?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef damsco het volgende:
[..]
De Tweet Office als officiële werkkamer alwaar hij de twitterpresident van de wereld is. Ik zie de schuimbekkende menigte al voor de ingang staan, die willen hem het liefst opsluiten.
Goh nou, arme Trumpquote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef damsco het volgende:
[..]
De Tweet Office als officiële werkkamer alwaar hij de twitterpresident van de wereld is. Ik zie de schuimbekkende menigte al voor de ingang staan, die willen hem het liefst opsluiten.
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:28 schreef Viesdik het volgende:
Volgens mij zijn ze echt staat voor staat aan het doen. Zodat het uiteindelijk niet meer uitmaakt of nevada het verschil gaat maken.. gewoon lafjes een voor een
Ja, om de focus te verleggen...quote:
Een echte president.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eerder Biden, wat een man is dat dan.
Rustig, links/rechtsquote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef Viesdik het volgende:
Wanneer is Georgia nou eens klaar...
Als ze 100% geteld hebben. Dat blijft handwerk, enveloppes openen, controleren of het juist is ingevuld, dan op juiste stapel leggen, dan de stapels tellen, invoeren, etc. En dat honderdduizenden keren.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:29 schreef Viesdik het volgende:
Wanneer is Georgia nou eens klaar...
Maar de waarheid is dat juist die menigte opgesloten zit, opgesloten in een land met Biden als president.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:27 schreef damsco het volgende:
[..]
kan toch wel snellerquote:Op donderdag 5 november 2020 00:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze 100% geteld hebben. Dat blijft handwerk, enveloppes openen, controleren of het juist is ingevuld, dan op juiste stapel leggen, dan de stapels tellen, invoeren, etc. En dat honderdduizenden keren.
(ik noem een random procedure van hoe het zou kunnen gaan, ben er niet bij geweest)
In mijn ogen eerder de minst slechte van de 2quote:
Volgens mij kun je naar believen de grens oversteken naar Mexico of Canada vanuit de VS.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar de waarheid is dat juist die menigte opgesloten zit, opgesloten in een land met Biden als president.
Ik pink ff een traantje weg.
Bedenk je het volgende:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |