NOS geeft bij mij 76kquote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Welke bron? NYT, NOS, Google geven nog rond de 300k aan.
Je volgt duidelijk de Amerikaanse politiek niet. Trump en de republikeinse partij hebben de afgelopen 4 jaar ALLES aangevallen dat Obama met zijn administratie voor elkaar hebben gekregen. Het enkele feit dat het een Obama-maatregel was, was voor Trump en zijn mensen genoeg om het uit het raam te pleuren. Moet je dan als democraat toekijken hoe een con-man alles kapotmaakt voor eigen gewin? Moet je als een mank schaap naar de slachtbank? Tuurlijk niet, you fight back.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het in de basis niet eens erg dat Biden wint.
Wat ik wel erg vind is het hele proces daar naartoe.
De impeachment, de framing, de demonisering, de haat, BLM, corona.
Vervolgens komt er een opa in beeld, en iedereen zien plots in hem de verlosser, terwijl het een oude seniele opa is die niet eens in staat is campagne te voeren, Obama inzet om namens hem het veld in te gaan.
Ik vind het heel bizar.
Ook bizar m.b.t. Detroit. Trump heeft de werkgelegenheid daar weer heel erg gestimuleerd, Trump wilde industriën weer zelf producent zijn, China als bedreiging durfde te benoemen, geen Oorlog.
Ik snap het niet
Ik denk dat je het over Pennsylvania hebt? Wij hadden het over Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Welke bron? NYT, NOS, Google geven nog rond de 300k aan.
Ja, ga maar weer voetballuh kijkuh.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef damsco het volgende:
Als Trump weg is kunnen alle slinkse mensjes weer lekker juichen om de aankomende oorlogen. Ben benieuwd welk land in 2021 als eerste aan de beurt is om binnengevallen te worden na jaren van rust.
Zou me voorlopig ook niet in het openbaar begeven als ik openlijk Trump steunde nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Beetje teleurgesteld alleen ja
maar je zal mij geen auto's in brand zien steken, of winkels zien plunderen
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Georgia nog ongeveer 350k stemmen te tellen.
60% = 210.000 naar Biden
40% = 140.000 naar Trump
Biden loopt dan dus 70.000 in als hij 60% van de stemmen krijgt, verschil is nu bijna 80.000, dus dan zou hij 62% van de overgebleven stemmen moet krijgen om Georgia ook te winnen.
North Carolina nog 280k stemmen te tellen
60% = 168.000 naar Biden
40% = 112.000 naar Trump
Biden loopt dan dus 56.000 in als hij 60% van de stemmen krijgt, verschil is nu bijna 80.000, dus dan zou hij 65% van de overgebleven stemmen moet krijgen om Georgia ook te winnen.
Ik call Pennsylvania en Georgia ook voor Biden. North Carolina blijft Trump.
en nu ga ik slapen
Biden is gewoon de verlosser. Klaar. Uitquote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het in de basis niet eens erg dat Biden wint.
Wat ik wel erg vind is het hele proces daar naartoe.
De impeachment, de framing, de demonisering, de haat, BLM, corona.
Vervolgens komt er een opa in beeld, en iedereen zien plots in hem de verlosser, terwijl het een oude seniele opa is die niet eens in staat is campagne te voeren, Obama inzet om namens hem het veld in te gaan.
Ik vind het heel bizar.
Ook bizar m.b.t. Detroit. Trump heeft de werkgelegenheid daar weer heel erg gestimuleerd, Trump wilde industriën weer zelf producent zijn, China als bedreiging durfde te benoemen, geen Oorlog.
Ik snap het niet
Alleen zullen we op North Carolina nog even moeten wachten:quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Georgia nog ongeveer 350k stemmen te tellen.
60% = 210.000 naar Biden
40% = 140.000 naar Trump
Biden loopt dan dus 70.000 in als hij 60% van de stemmen krijgt, verschil is nu bijna 80.000, dus dan zou hij net meer dan 60% van de overgebleven stemmen moet krijgen om Georgia ook te winnen.
North Carolina nog 280k stemmen te tellen
60% = 168.000 naar Biden
40% = 112.000 naar Trump
Biden loopt dan dus 56.000 in als hij 60% van de stemmen krijgt, verschil is nu bijna 80.000, dus dan zou hij net meer dan 65% van de overgebleven stemmen moet krijgen om Georgia ook te winnen.
Ik call Pennsylvania en Georgia ook voor Biden. North Carolina blijft Trump.
en nu ga ik slapen
quote:North Carolina won't be making updates to its vote total for more than a week
It's unlikely Americans will know the full electoral picture in North Carolina for another eight days, the North Carolina State Board of Elections said Wednesday.
Trump currently holds lead of less than 80,000 votes over Biden in the state, which NBC projects is still too close to call. NBC News estimates that about 300,000 votes are left to be tallied, but counting in North Carolina has not resumed during the day on Wednesday following Election Day.
The final count is delayed because the vast majority of county boards of elections won't start counting the absentee and provisional ballots until Nov. 12 — so totals won't be updated for more than one week.
Kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik en andere users hebben je genoeg redenen gegeven waarom je je niet al rijk moest rekenen vooraf, maar daar had je geen boodschap aan.
Het is ook krapper geworden dan ik had verwacht vooraf, maar ik liep tenminste niet al te verkondigen dat Biden dit ek even op zijn sokken zou gaan klaarspelen.
Dat was namelijk ook geen enkele reden voor.
Ja, ik zie het nu, sorryquote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over Pennsylvania hebt? Wij hadden het over Georgia.
Ik voel me altijd zo pijnlijk ongemakkelijk als iemand zo COMPLEET blind is voor zijn eigen bias als hierboven. Heeft nog iemand dat en wil je hier misschien met me over praten? PM graag.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef damsco het volgende:
[..]
De haatcampagne tegen Trump afgelopen 4 jaar sla je voor het gemak maar even over, zo rolt slinks
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo pijnlijk ongemakkelijk als iemand zo COMPLEET blind is voor zijn eigen bias als hierboven. Heeft nog iemand dat en wil je hier misschien met me over praten? PM graag.
Dat was al duidelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren
Ik hield er rekening mee, maar ik heb in mijn leven al zo vaak verloren, dat ik er wel overheen kom hoor
Het is alleen even wennen
Het is wel n duur grapje.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Vier jaar geleden vond ik het nog wel geinig dat-ie Clinton op d'r nummer zette en nu ben ik blij dat we van de beste man af zijn.
Haat roept haat op? Dat jij vol woede zit moet je niet op mij afreageren. Ik zie je altijd boos reageren hier, vol woede en frustratie en vooral een enorme betweter.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haat roept haat op, en daar was Donald 'Birth Certificate Obama' Trump het schoolvoorbeeld van.
Deal with it, snowflake
clinton was een zeer slechte kandidaat. Biden geen idee, als ik hem zie lopen denk wat the fuck. moeten we mensen die max 15jaar te leven hebben de toekomst van onze wereld geven? (net als trump). ook niet echt overtuigend. Maar 1, er zijn nu eenmaal meer mensen die democratisch stemmen in amerika (al 20jaar zo), 2. Trump is nu niet echt een middel guy, hij is alles of niets, dus meer democraten zullen gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, de haat is geheel wederzijds.
Ik vind het tamelijk vermoeiend. Het ene moment zijn mensen lege hulzen die klakkeloos de mening van de mainstream media overnemen. Het andere moment is het probleem dat een algoritme hen in hun bubble houdt. Smoesjes. Accepteer gewoon dat veel mensen een enorme weerstand hebben als het om Trump gaat en dat-ie dat geheel aan zichzelf te danken heeft. Vier jaar geleden vond ik het nog wel geinig dat-ie Clinton op d'r nummer zette en nu ben ik blij dat we van de beste man af zijn.
was onderdeel van zijn verkiezingscampagne.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je volgt duidelijk de Amerikaanse politiek niet. Trump en de republikeinse partij hebben de afgelopen 4 jaar ALLES aangevallen dat Obama met zijn administratie voor elkaar hebben gekregen. Het enkele feit dat het een Obama-maatregel was, was voor Trump en zijn mensen genoeg om het uit het raam te pleuren. Moet je dan als democraat toekijken hoe een con-man alles kapotmaakt voor eigen gewin? Moet je als een mank schaap naar de slachtbank? Tuurlijk niet, you fight back.
Dat Trump met zijn partij lijken op een stelletje fascisten komt met deze legal tactic overigens wel heel erg duidelijk naar voren. Roepen dat het tellen van stemmen moet stoppen om 01:00 plaatselijke tijd met 100- en miljoenen stemmen die uitstaan is ronduit bizar, en is alles waar je als weldenkend mens tegen moet zijn. De Verenigde Staten was ooit een baken van licht en het voorbeeld voor de wereld hé. Wat is daar nog van over? Geen fuck. En dat is toch wel pijnlijk om te zien.
@damsco heeft wel een punt als het om de oorlogen gaat, met uitzondering van de handelsoorlogen dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo pijnlijk ongemakkelijk als iemand zo COMPLEET blind is voor zijn eigen bias als hierboven. Heeft nog iemand dat en wil je hier misschien met me over praten? PM graag.
Het is ook nog niet voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren
Ik hield er rekening mee, maar ik heb in mijn leven al zo vaak verloren, dat ik er wel overheen kom hoor
Het is alleen even wennen
Netjes. goed gecovered! Zo hoort het!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef warp995 het volgende:
Shit had echt verwacht dat Trump ging winnen haha
Maar goed, wil Biden best een kans gegeven. Ben wel blij dat ik toch nog 100¤ op een odd van 4.20 op Biden heb gezet. Anders had ik ik mijn 400¤ op trump (odd van 2.95) dik verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |