De golfjesquote:Op donderdag 5 november 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Het is niet of die kade die rare loopjes uitlokt

Als hij het vraagt, zegt zij zeker geen nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
die gaat de barman zo pijpen op de wc

vind ook wel leuk jaquote:Op donderdag 5 november 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap, maar die bril juist minder.

ripquote:Op donderdag 5 november 2020 19:59 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Moest met mn baas bellen, moest me verantwoorden omdat ik met zijn baas heb gesproken

zijn al 5 datesquote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
komen er nog homofielen vandaag denken jullie?

Heb mijzelf godzijdank vantevoren al ingedekt door geheel eerlijk te wezen en alles al via mailverkeer zwart op wit staan. Hij heeft idd op zn flikker gekregen, schijnbaar.quote:

Nog één laatste kansquote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
komen er nog homofielen vandaag denken jullie?

is handig voor in de truck. je gaat toch niet in een jurk laden en lossenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef RipCity het volgende:
Veel lesbo's echt vormloos zoals die chick met wit shirt...

quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Zijn enige match ooit was een bot zonder foto

Een uur irl mee gepraat. Was awkward.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Zijn enige match ooit was een bot zonder foto

Leer mij Roemeense chickies kennenquote:

En hoe vrouwen te verkopen als liefdesslavenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
Black metal
Hij heeft in Roemenië geleerd om galant te zijn

Ik voel me gelukkig dat ik hier niets over weet.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Ik voel mij ontzettend dom als ik hier naar luister

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |