Recount in Wisconsin?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
Vanwaar biden 1.19 naar 1.40 en trump 6.5 naar 3.8 in laatste half uur?! Whatskeburt
Dan heeft Biden wel ~65% nodig om kans te maken, theoretisch kan het.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
Stephanie Saul, in Atlanta (NY Times):
[..]
Voorsprong van Trump in Georgia is nu nog 83K.
denken dat je een goede naam hebt op FOK!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat iemand mijn goede naam hier door het slijk haalt door een beetje te trollen
Ik lees hier zo nu en dan even mee maar ik vind het vooral gewoon vervelend.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat iemand mijn goede naam hier door het slijk haalt door een beetje te trollen
Probleem met computer stemmingen zijn de man in the middle attacks. Je weet niet als stemmer 100 procent zeker dat je direct op het juiste systeem zit. Ook afluisteren ed blijft een issue. Er staat op yt wel een fimplje van Tom scott die hierop ingaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De blockchain is 100% openbaar, in die zin is het niet anoniem (en dat wil je ook niet, je wil een transparant systeem).
Maar als je de private key niet koppelt aan de naam op het stembiljet, is het volledig anoniem voor degene die stemt.
Ja, wordt spannend. 70% Biden is niet ondenkbaar in blauw stedelijk gebied.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan heeft Biden wel ~65% nodig om kans te maken, theoretisch kan het.
Kun jij niet een nieuwe politiek competitie bedenken?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
denken dat je een goede naam hebt op FOK!
snel terug naar VBL jij
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken met dat getroll hierquote:Op woensdag 4 november 2020 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat hij geen goede naam heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
denken dat je een goede naam hebt op FOK!
snel terug naar VBL jij
Dat is het mooie van blockchain stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Probleem met computer stemmingen zijn de man in the middle attacks. Je weet niet als stemmer 100 procent zeker dat je direct op het juiste systeem zit. Ook afluisteren ed blijft een issue. Er staat op yt wel een fimplje van Tom scott die hierop ingaat.
Trump klinkt vooral als een slechte verliezer.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Trump klinkt zowaar speels. De komende dagen/weken gaan zeer interessant worden.
Veel Amerikanen hebben geen of een hele slechte internetverbinding.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het mooie van blockchain stemmen.
Als je stemt zou je als antwoord een unieke checksum retour kunnen krijgen die alleen jij kent (staat op je digitale stembiljet). Is die checksum niet correct voor degene waar je op gestemd hebt, dan kan je je stem op een andere plek nog veranderen. Een stem zou dan niet definitief zijn tot sluitingstijd. Je zou dat met smart contracts kunnen afvangen.
Maar ik ben het met je eens dat je zoiets goed moet pentesten en naar alle scenario's moet kijken.
Op het laatst moet je ook bedenken: als het veel veiliger is dan stemmen met papier, dan heb je juist al een flinke winst behaald.
Dat zag je in 2018 al aankomen natuurlijk, dat hij een beroerd verliezer isquote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump klinkt vooral als een slechte verliezer.
Zoals de waard is...
Die is zich aan het bezattenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Trump klinkt zowaar speels. De komende dagen/weken gaan zeer interessant worden.
In dat geval zou je inderdaad op pad moeten om te stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel Amerikanen hebben geen of een hele slechte internetverbinding.
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |