abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196056630
O+ Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+

Een hart onder de riem voor iedereen die in quarantaine is!
  woensdag 4 november 2020 @ 18:35:16 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_196056825
Ben je over de zeik amaranta?
disclaimer
pi_196056842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef SQ het volgende:
Ben je over de zeik amaranta?
Ik niet.
pi_196056848
De moeder waarvan het kind geen zwemles meer heeft wel.
pi_196056872
Ik vraag me alleen af waarom de Antony Fokker weg open ligt en ik via Strijp naar de snelweg richting Tilburg moest.
pi_196056906
Aan de ene kant baal ik inderdaad van geen zwemles...
Maar een middagje vrij is ook wel lekker ;)
Voorlopig weet ik alleen officieel nog niet dat de zwemles toch niet doorgaat morgen ;)
  woensdag 4 november 2020 @ 18:41:19 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_196056934
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom de Antony Fokker weg open ligt en ik via Strijp naar de snelweg richting Tilburg moest.
Ja dat weet ik toch niet. Ik ben al 4 weken thuis :P
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 november 2020 @ 18:56:57 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_196057298
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar ik was zaterdag voor het eerst op Strijp S en vind het wel erg gaaf :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_196057407
Wij hadden vandaag zwemles maar ik heb zelf afgezegd, wegens kind met meltdowns. Heb verder nog niets gehoord over sluitingen.
pi_196057792
Oh is die weg dicht ja. Fijn om te weten
pi_196057872
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Haha nou ja. Ik moest net iig flink omrijden.
Mijn vader was eerder op de middag gegaan via flightforum en kwam daar in een file van stilstaand verkeer terecht.
Vanaf volgende week ligt dan ook de kruising spottersweg open met Oirschotsedijk. Omdat ze daar ook de weg aan het verbreden zijn ofzo? Dan moet je helemaal omrijden.
Al met al in Oirschot komen (via de Longhorn zeg maar) is straks min of meer onmogelijk.
Geeft verder niet. Vertrek ik gewoon nóg eerder van huis.

Mijn woensdag avond is elke week ongeveer....
17:00 thuis van werk
17:20 (maar dat is best dus krap) naar Oirschot om zoon op te halen bij basketbal
17:45 vertrekken uit Oirschot richting Strijp waar zoon om 18:00 bij de Spaanse les moet zijn (die eigenlijk om 17:30 begint. Maarja ik kan niet toveren. En hij mag absoluut niet om 19:00 aansluiten bij de les van zijn zus)
18:00 Van Strijp naar huis
18:10 thuis
18:40 terug naar Strijp om zoon op te halen en dochter naar Spaanse les te brengen
19:00 van Strijp weer naar huis om zoon naar huis te brengen.
20:15 van huis naar Strijp om dochter op te halen 20:30 van Strijp weer naar huis
20:40 zitten
pi_196057902
B heeft vandaag zwemles gehad tot 17:30 en niets gehoord van stoppen van zwemles. Zou wel zuur zijn, 3 lessen verwijderd van zijn diploma.
pi_196057912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hadden vandaag zwemles maar ik heb zelf afgezegd, wegens kind met meltdowns. Heb verder nog niets gehoord over sluitingen.
Wij wel. Zwemlessen gaan door, kleutersurvival (waar Koen op zit) niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_196057924
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha nou ja. Ik moest net iig flink omrijden.
Mijn vader was eerder op de middag gegaan via flightforum en kwam daar in een file van stilstaand verkeer terecht.
Vanaf volgende week ligt dan ook de kruising spottersweg open met Oirschotsedijk. Omdat ze daar ook de weg aan het verbreden zijn ofzo? Dan moet je helemaal omrijden.
Al met al in Oirschot komen (via de Longhorn zeg maar) is straks min of meer onmogelijk.
Geeft verder niet. Vertrek ik gewoon nóg eerder van huis.

Mijn woensdag avond is elke week ongeveer....
17:00 thuis van werk
17:20 (maar dat is best dus krap) naar Oirschot om zoon op te halen bij basketbal
17:45 vertrekken uit Oirschot richting Strijp waar zoon om 18:00 bij de Spaanse les moet zijn (die eigenlijk om 17:30 begint. Maarja ik kan niet toveren. En hij mag absoluut niet om 19:00 aansluiten bij de les van zijn zus)
18:00 Van Strijp naar huis
18:10 thuis
18:40 terug naar Strijp om zoon op te halen en dochter naar Spaanse les te brengen
19:00 van Strijp weer naar huis om zoon naar huis te brengen.
20:15 van huis naar Strijp om dochter op te halen 20:30 van Strijp weer naar huis
20:40 zitten
Gaat de weg via de longhorn definitief dicht voor auto's?
Ze zijn natuurlijk bezig met de fietsbrug. Of is die nu helemaal klaar?
pi_196057935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:18 schreef F_r het volgende:
Oh is die weg dicht ja. Fijn om te weten
Ja. De kruising spottersweg/Eindhovensedijk gaat een paar maanden dicht

Ik rij altijd via flightforum, dan langs de kazerne en dan zo naar Oirschot. Zo’n basketbal namelijk meteen zodra je Oirschot binnenkomt vanaf die kant. Links bij een sportcomplex. Dus dat is echt de kortste weg voor ons. Normaliter kun je vanuit ons binnen een kwartier daar zijn. Maar ja als alles open ligt aan alle kanten dan niet.
pi_196057953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:24 schreef F_r het volgende:

[..]

Gaat de weg via de longhorn definitief dicht voor auto's?
Ze zijn natuurlijk bezig met de fietsbrug. Of is die nu helemaal klaar?
Mijn vader appte een krantenartikel waar het in stond. In plaats van een foto stuurde hij een filmpje. Ik ga even kijken of ik een stil kan maken van het filmpje en dan even naar hier uploaden
pi_196057965
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja. De kruising spottersweg/Eindhovensedijk gaat een paar maanden dicht

Ik rij altijd via flightforum, dan langs de kazerne en dan zo naar Oirschot. Zo’n basketbal namelijk meteen zodra je Oirschot binnenkomt vanaf die kant. Links bij een sportcomplex. Dus dat is echt de kortste weg voor ons. Normaliter kun je vanuit ons binnen een kwartier daar zijn. Maar ja als alles open ligt aan alle kanten dan niet.
Anders via de snelweg afslag best west. Rechtsaf kom je ook bij de longhorn uit.
pi_196057973
Hier gaat het zwembad ook dicht, dus geen zwemlessen meer. En de school gaat 1,5 week dicht vanwege ziekteverzuim.

Dus weer 1,5 week activiteiten voor kleuter verzinnen :(
pi_196058000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wij wel. Zwemlessen gaan door, kleutersurvival (waar Koen op zit) niet.
Ook gek, als het volgens de branche niet mag? :D

Hier alles geschrapt. Vooral sneu voor jongste die zo graag met oma aan 'ouder'-kind zwemmen doet O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_196058053
Vanochtend mail van zwembad gehad dat zwemlessen doorgaan maar ik zie nu dat de uitzondering voor zwemles is weggehaald. Dus zal morgen wel weer een andere mail binnen gaan komen.Schiet mij maar lek, sauna's open, zwemles mag niet.
pi_196058096
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:26 schreef F_r het volgende:

[..]

Anders via de snelweg afslag best west. Rechtsaf kom je ook bij de longhorn uit.
Ja. Maar de snelweg opgang richting Tilburg was dus afgesloten. Dus ik moest eerst in tegenstelde richting over de snelweg. Afslag Strijp. Keren. Snelweg op. Richting Tilburg en dan bij best eraf.

Volgende keer dus op een andere plaats de snelweg oprijden.

pi_196058137
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja. Maar de snel weg opgang richting Tilburg was dus afgesloten. Dus ik moest eerst in tegenstelde richting over de snelweg. Afslag Strijp. Keren. Snelweg op. Richting Tilburg en dan bij best eraf.

[ afbeelding ]
Van waar kwam je? Je woonplaats?
pi_196058185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef F_r het volgende:

[..]

Van waar kwam je? Je woonplaats?
Ja. Mijn vader had al gewaarschuwd om niet over het flightforum te gaan. Dus ik dacht ik rij wel via de Anthony Fokkerweg en dan gewoon helemaal via de Oirschotsedijk. Maar ik kon daar dus helemaal niet komen want voordat ik daar was werd ik al omgeleid richting de snelweg de verkeerde kant op. Dus de volgende keer moet ik gewoon de snelweg op een andere plek pakken maar dan moet ik dus eerst helemaal door mijn dorp naar de andere oprit. Dus echt helemaal niet handig. Maar goed we doen het ermee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 november 2020 @ 19:43:32 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_196058402
quote:
81s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Sneu voor alle afzwemmers in dit topic ;(
Hopelijk blijft het bij die twee weken..
hier hebben ze alle kinderen gebeld vandaag en iedereen die eigenlijk donder vrijdag of zaterdag zou afzwemmen, vandaag nog laten afzwemmen O+ echt zo lief
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_196058516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier hebben ze alle kinderen gebeld vandaag en iedereen die eigenlijk donder vrijdag of zaterdag zou afzwemmen, vandaag nog laten afzwemmen O+ echt zo lief
Oh wat een uitkomst! O+
Vriendje van ons mocht komende zaterdag (eindelijk.. :@ ) afzwemmen voor A, maar dat gaat dus niet door..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')