Ja dat weet ik toch niet. Ik ben al 4 weken thuisquote:Op woensdag 4 november 2020 18:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom de Antony Fokker weg open ligt en ik via Strijp naar de snelweg richting Tilburg moest.
Ik weet het ook niet, maar ik was zaterdag voor het eerst op Strijp S en vind het wel erg gaafquote:Op woensdag 4 november 2020 18:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Ik ben al 4 weken thuis
Haha nou ja. Ik moest net iig flink omrijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Ik ben al 4 weken thuis
Wij wel. Zwemlessen gaan door, kleutersurvival (waar Koen op zit) niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hadden vandaag zwemles maar ik heb zelf afgezegd, wegens kind met meltdowns. Heb verder nog niets gehoord over sluitingen.
Gaat de weg via de longhorn definitief dicht voor auto's?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha nou ja. Ik moest net iig flink omrijden.
Mijn vader was eerder op de middag gegaan via flightforum en kwam daar in een file van stilstaand verkeer terecht.
Vanaf volgende week ligt dan ook de kruising spottersweg open met Oirschotsedijk. Omdat ze daar ook de weg aan het verbreden zijn ofzo? Dan moet je helemaal omrijden.
Al met al in Oirschot komen (via de Longhorn zeg maar) is straks min of meer onmogelijk.
Geeft verder niet. Vertrek ik gewoon nóg eerder van huis.
Mijn woensdag avond is elke week ongeveer....
17:00 thuis van werk
17:20 (maar dat is best dus krap) naar Oirschot om zoon op te halen bij basketbal
17:45 vertrekken uit Oirschot richting Strijp waar zoon om 18:00 bij de Spaanse les moet zijn (die eigenlijk om 17:30 begint. Maarja ik kan niet toveren. En hij mag absoluut niet om 19:00 aansluiten bij de les van zijn zus)
18:00 Van Strijp naar huis
18:10 thuis
18:40 terug naar Strijp om zoon op te halen en dochter naar Spaanse les te brengen
19:00 van Strijp weer naar huis om zoon naar huis te brengen.
20:15 van huis naar Strijp om dochter op te halen 20:30 van Strijp weer naar huis
20:40 zitten
Ja. De kruising spottersweg/Eindhovensedijk gaat een paar maanden dichtquote:
Mijn vader appte een krantenartikel waar het in stond. In plaats van een foto stuurde hij een filmpje. Ik ga even kijken of ik een stil kan maken van het filmpje en dan even naar hier uploadenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Gaat de weg via de longhorn definitief dicht voor auto's?
Ze zijn natuurlijk bezig met de fietsbrug. Of is die nu helemaal klaar?
Anders via de snelweg afslag best west. Rechtsaf kom je ook bij de longhorn uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. De kruising spottersweg/Eindhovensedijk gaat een paar maanden dicht
Ik rij altijd via flightforum, dan langs de kazerne en dan zo naar Oirschot. Zo’n basketbal namelijk meteen zodra je Oirschot binnenkomt vanaf die kant. Links bij een sportcomplex. Dus dat is echt de kortste weg voor ons. Normaliter kun je vanuit ons binnen een kwartier daar zijn. Maar ja als alles open ligt aan alle kanten dan niet.
Ook gek, als het volgens de branche niet mag?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wij wel. Zwemlessen gaan door, kleutersurvival (waar Koen op zit) niet.
Ja. Maar de snelweg opgang richting Tilburg was dus afgesloten. Dus ik moest eerst in tegenstelde richting over de snelweg. Afslag Strijp. Keren. Snelweg op. Richting Tilburg en dan bij best eraf.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:26 schreef F_r het volgende:
[..]
Anders via de snelweg afslag best west. Rechtsaf kom je ook bij de longhorn uit.
Van waar kwam je? Je woonplaats?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Maar de snel weg opgang richting Tilburg was dus afgesloten. Dus ik moest eerst in tegenstelde richting over de snelweg. Afslag Strijp. Keren. Snelweg op. Richting Tilburg en dan bij best eraf.
[ afbeelding ]
Ja. Mijn vader had al gewaarschuwd om niet over het flightforum te gaan. Dus ik dacht ik rij wel via de Anthony Fokkerweg en dan gewoon helemaal via de Oirschotsedijk. Maar ik kon daar dus helemaal niet komen want voordat ik daar was werd ik al omgeleid richting de snelweg de verkeerde kant op. Dus de volgende keer moet ik gewoon de snelweg op een andere plek pakken maar dan moet ik dus eerst helemaal door mijn dorp naar de andere oprit. Dus echt helemaal niet handig. Maar goed we doen het ermeequote:
hier hebben ze alle kinderen gebeld vandaag en iedereen die eigenlijk donder vrijdag of zaterdag zou afzwemmen, vandaag nog laten afzwemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Sneu voor alle afzwemmers in dit topic![]()
Hopelijk blijft het bij die twee weken..
Oh wat een uitkomst!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier hebben ze alle kinderen gebeld vandaag en iedereen die eigenlijk donder vrijdag of zaterdag zou afzwemmen, vandaag nog laten afzwemmenecht zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |