Zo'n spekkie/kokosbolletje en dan een parapluutje erin.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Wat je ook kunt doen met die ijsbakjes is zo'n ronde spek erin doen, dan lijkt het ook net een ijsje.
Ja, weten die kinderen veel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Popples het volgende:
ow nou de kinderen(op stage) hebben ze pas nog gegeten en ze waren lekker aan het smullen.
Ja, da's een veeeel beter idee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Wat je ook kunt doen met die ijsbakjes is zo'n ronde spek erin doen, dan lijkt het ook net een ijsje.
Hier 22 oktober.quote:
en ik voor 8 oktober (mits meneer dan naar de peutergroep mag want anders worden het toch weer de geijkte babykoekjesquote:
Hoe oud wordt ze dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:43 schreef MUUS het volgende:
Hier 22 oktober.
Koekies zijn ook lekker, joh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:51 schreef m@x het volgende:
[..]
en ik voor 8 oktober (mits meneer dan naar de peutergroep mag want anders worden het toch weer de geijkte babykoekjes)
Een jaar ouder dan uw zoon dan is, mevrouw Rewimo. Wel zeven hele jaren!quote:
Nou hier, een toetje na het afgezaagde koekje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:04 schreef m@x het volgende:
Die van Sjeen zijn inderdaad leuk. Misschien wel een idee om alvast stoepkrijt in te slaan. Dat komt hier toch wel op (volgens mij eet Kai het).
dat is ook zo gelukkig heb ik ze niet gemaaktquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, weten die kinderen veel.. Die denken dat het zo hoort.
.
Stoepkrijt is er altijd wel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef MUUS het volgende:
En als dat zo is, vind je die traktaties van Sjeen niet leuk? Ziet er wel heel leuk uit met die stoepkrijtjes. Hoewel... lijkt me rond die tijd moeilijk om aan stoepkrijt te komen.
[..]
Een jaar ouder dan uw zoon dan is, mevrouw Rewimo. Wel zeven hele jaren!.
Zoiets dus:quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef snoopy het volgende:
Zo'n spekkie/kokosbolletje en dan een parapluutje erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |