Ze zijn 6 jaar, ik geef geen lollies aan babies ofzo, hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef anneja het volgende:
lollies![]()
En waarom EN een lollie EN een dropveter EN een dropsleutel??
maar die handjes zijn leuk
Wat voor plastic handschoenen? Van die doktersdingen (bukt u maar even, dat type) hebben aan de binnenkant talkpoeder oid zitten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef Rewimo het volgende:
Een sleutel aan een veter vind ik zelf ook leuk. Handjes hebben ze vorige week nog gekregen. Ik zou wel van die plastic handschoenen kunnen vullen met popcorn, dat doet het ook wel leuk
Nee, geen rubber handschoenen, gewoon van die plastic dingen van de bouwmarktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
Wat voor plastic handschoenen? Van die doktersdingen (bukt u maar even, dat type) hebben aan de binnenkant talkpoeder oid zitten.
Oh ja, die maken ze ook zo graag zelf op kinderfeestjes en dan de rest van het feestje snoepen, feesten en plakken tegelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
vroegah .... kregen wij nog wel eens een drop/aardbeienveter vol met van die ring-chippies
(als ketting dus)
Ja jeetje, tanden natuurlijk. Dat ziiiiiiie je toch wel, bixister?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef bixister het volgende:
mooie traktaties allemaal muus. en die krokokillen, leuk! wat hebben ze trouwens in hun bek?
aah, natuurlijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef MUUS het volgende:
Ja jeetje, tanden natuurlijk. Dat ziiiiiiie je toch wel, bixister?.
Ik vind ze engquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:21 schreef Rewimo het volgende:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/7/20015195156.jpg]afbeelding][/URL]
Was nog best een hoop werk, 25 van die dingen vullen, je moet de popcorn in de vingers proppen
Die heb ik ook gemaakt toen mijn stage afgelopen was, maar ik had er van die kaaschips in gedaan.quote:
Die heb ik ooit ook getrakteerd!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
in onze klas zat vroeger een meisje en die moeder deed altijd leuke tracts. maken
Zo had ze eens een egel, zoals ergens hierboven al beschreven met spiesjes fruit e.d.
Maar ook appels die tot varkentjes waren gepimpt ofzo
die tractaties staan mij nog het meeste bij ...
Ik vond dat (toen al!) leuk dat die moeder dat allemaal maar maakte en stiekum wilde ik dat mijn moeder dat ook deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |