Waar tover je zo snel 25 keukenrollen voor 25 gillende kinderen vandaanquote:KEUKENROL-KROKODIL
Met spelelement
Neem een keukenrolkoker en verf deze groen.
Knip aan een uiteinde 2 keer een driehoek weg, tegenoverliggende zijden, zodat een bek ontstaat.
Plak er vier grote witte tanden in.
Twee grote ogen op de kop plakken (zogenaamde Donald Duck ogen).
Nu maak je een klein gaatje in het midden van de koker aan de onderkant.
Trek hier een draadje door en maak een knoopje aan het uiteinde zodat het draadje vastzit binnenin de koker.
Aan het uiteinde van het draadje dat nu onder je koker hangt knoop je een houten kraal.
Zorg dat het draadje de goede lengte heeft want de grap van deze 'suprise' is dat je moet proberen de kraal in de bek van de krokodil te vangen.
De traktatie stop je in de koker. Succes verzekerd !!
Dit idee werd toegestuurd door Marilene Beckers
Jamaar jouw smaak telt niet, jij hebt Maikuuul in je avaterquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef Repeat het volgende:
ik, een goeie bak hertog is veel lekkerder en dan betaal je niet voor die ranzige combinaties en het merk.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar jouw smaak telt niet, jij hebt Maikuuul in je avater
snickers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Schopje: ik zoek iets makkelijks om te trakteren voor Christan vrijdag bij het afscheid op school. Niet iets met een handje want dat hebben ze net van een ander kindje gekregen. Zit te denken aan een aardbeiveter met een dropsleutel eraan of zoiets. Of weet iemand nog iets anders? Ik heb deze keer geen tijd om te bakken
Mja, wordt lastig omdat ik zelf moet werken. Heb er wel aan gedacht maar is praktisch gezien niet echt uitvoerbaar dusquote:
Geen vriesvak op school?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, wordt lastig omdat ik zelf moet werken. Heb er wel aan gedacht maar is praktisch gezien niet echt uitvoerbaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |