quote:
Dat staat op de site van de NOS. Maar vandaag om 10 voor 12 postte ik die uitslag ook. En toen stond Trump nog 200.000 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Michigan nu 91% binnen en +24.000 voor Trump. Gaat toch wel heel spannend worden ben ik bang.
Een vrouwelijke president met een first-lady danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet ik niet denken aan een vrouw als president van de USA met een 'first-man', maar als die vrouw ook nog eens Hillary is, dan is dat nog net even wat erger.
Niet kunnen....quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw een land niet kan leiden?
Ga jij dat ook maar doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kyle Rittenhouse verdedigde zichzelf tegen een stel wilden. Hopelijk wordt hij vrijgesproken
Waar blijft Tucker?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Steve gaat slapen. Heeft iemand een alternatief?
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
De staat California maakt (in haar eentje) het verschil in de popular vote.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is normaal in de Amerikaanse politiek.
Vorig jaar had Hillary de meeste stemmen (de popular vote) maar ging het presidentschap uiteindelijk naar Trump.
madquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Zit je nu ieder topic te wachten om maar snel een nieuw topic te openen, zodat men de TT niet kan veranderen?
Nou knaap, noem jij alle zogenaamde pro-bidens hier op het forum eens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, als je oogkleppen op hebt, dan zie je dat natuurlijk niet.
Ik ben hier steevast Pro-Trumper genoemd omdat ik 3 jaar geleden één (1) positieve post over Trump gepost heb.
Mensen zijn aan beide zijden kortzichtig.
Dan moet je hopen op Trump winstquote:Op woensdag 4 november 2020 14:36 schreef Draak31 het volgende:
Dit is mooie entertainment. Hopelijk komen er ook nog snoeiharde rellen. Zwaar bloederige rellen.
Je schrijft triest verkeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |