SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
smaakt alles ook nog hetzelfde?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stak net mijn neus er in. niets vreemds ruik ik :p
is het een doorzichtig bakje?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stak net mijn neus er in. niets vreemds ruik ik :p
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
smaakt alles ook nog hetzelfde?
ze zijn nog aan het tellen. trump gedraagt zich al als een kat in het nauwquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat is er nu gaande. heb push bericht met trump en hoogsgerechtshof?
Blijkbaar heb je pushberichten aan staan. die kun je gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat is er nu gaande. heb push bericht met trump en hoogsgerechtshof?
klinkt als maduro / lukasjenko en al die andere dictatorsquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef mschol het volgende:
trump met z'n "ik stap naar het hooggerechtshof"
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je pushberichten aan staan. die kun je gewoon uitzetten.
terwijl hij niet mag klagen, hij heeft al meer kiesmannen dan hij waard isquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze zijn nog aan het tellen. trump gedraagt zich al als een kat in het nauw
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als maduro / lukasjenko en al die andere dictators
kan nog alle kanten op, maar het ligt dicht bij elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
mar in de telling nu staat hij bovenaan?
doet i dat nog niet dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ik
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ik
ja dat doet putin beterquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.
Dat doet hij bij winst ook welquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
STel je voor dat die man verliest en hij zich world wide gewoon gigantisch voor schut gaat zetten
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)se-congres~a5bca464/
Misschien moet hij eens wat meer praten met Putin en Erdoganquote:
Gelukkig heb ik net nieuwe gehaaldquote:
Wat moet je doen daarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weinig beffen vandaag, maar verder wel bestzo even poging 2 om 't dak op te gaan.
Er begint hier ook langzaam een bruine beer uit zn winterslaap te komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn koffie begint al op de bommenluiken te werken
ff paar dakpannen rechtleggen. Lekkage voor zijnquote:
Ah succesquote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff paar dakpannen rechtleggen. Lekkage voor zijn
ff in mn schoorsteen kijken en m'n goten dubbelchecken
Kluivert begint tegen de achterdeur te kloppenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er begint hier ook langzaam een bruine beer uit zn winterslaap te komen.
KOM VAN DAT DAK AFquote:Op woensdag 4 november 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gister veiligheidslijntjes gezet. begon 't ineens keihard te waaien..
Nee, het is ook lastig om 's avonds en 's ochtends te presteren..quote:
truequote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.
Das een keutel...quote:Op woensdag 4 november 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bruinsma ligt toch al in de koelkast?
US is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, het is ook lastig om 's avonds en 's ochtends te presteren..
keutel keesquote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een keutel...
nog steeds verstopt
Als je een pan op het dak gooit heb je ook een dakpanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over anderhalf uur hoor.. haags_koelewijn
hm. goeie. zal het onthoudenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je een pan op het dak gooit heb je ook een dakpan
Is wel erg koud hoor nu dat kraanwater in de tuin.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
keutel kees
toch die gardena maar optuigen @:ltvdk
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel erg koud hoor nu dat kraanwater in de tuin.
dan schrikt vera de verstopping goed en komt ze er uit als de zondvloedquote:Op woensdag 4 november 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel erg koud hoor nu dat kraanwater in de tuin.
Ik ga vanavond chili maken, je kunt mee etenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een keutel...
nog steeds verstopt
Ik zag hier gisteren een gifje van op 9gag met een olifant.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan schrikt vera de verstopping goed en komt ze er uit als de zondvloed
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatiequote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag hier gisteren een gifje van op 9gag met een olifant.
Even zoeken
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
Exact die jaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)last_van_constipatie
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
stel me @:ltvdk al helemaal voor met die poncho
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
stel me @:ltvdk al helemaal voor met die poncho
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
Die man met de tuinslang had er duidelijk niet echt bij nagedacht toen hij zijn witte voetbal shirtje aan trok voor het werk
Leuk meiske, maar die badkamer heeft wel een renovatie verdient.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze prijkt mooi op mijn boekenplank
Hij pakt de Brexit echt heel goed op inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat boris achter gebleken toch niet zo idioot te zijn toch?
het slimste maar slechte man denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb Putin van de 3 wel 't hoogst zitten.
Zou ik ook zeggen als ik af en toe met een grote boot op zee zou zijn waarbij het gebied betwist wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb Putin van de 3 wel 't hoogst zitten.
hmm ja oke :pquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt de Brexit echt heel goed op inderdaad.
hangt van je standpunt afquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het slimste maar slechte man denk ik
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Als je de Trump supporters aan het woord ziet op tv dan weet je ineens dat Amerika veel inwoners met het IQ van een pinda heeft
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
maar trump is gewoon echt schoolboek voorbeeld narcist
Begrijpt ie het systeem zelf eigenlijk wel?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Vage Trump, overal staat hij voor noemt hij de verkiezingen ongeldig
Omdat hij bang is dat de stemmen per post dat beeld gaan kantelen de komende dagenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Vage Trump, overal staat hij voor noemt hij de verkiezingen ongeldig
True.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Als je de Trump supporters aan het woord ziet op tv dan weet je ineens dat Amerika veel inwoners met het IQ van een pinda heeft
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
het was niet alsof je vannacht wakker was he om te kijken
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begrijpt ie het systeem zelf eigenlijk wel?
Ja maar zoveel? In de zowat alle resterende staten heeft hij een flinke voorsprong, zelfs in Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat hij bang is dat de stemmen per post dat beeld gaan kantelen de komende dagen
ja maar dat werd volgens mij de vorige keer ook bij clinton gedacht, dat zij wel voorstondquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zoveel? In de zowat alle resterende staten heeft hij een flinke voorsprong, zelfs in Pennsylvania.
Volgens mij was dat niet met de briefstemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja maar dat werd volgens mij de vorige keer ook bij clinton gedacht, dat zij wel voorstond
oh geen ideequote:Op woensdag 4 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet met de briefstemmen.
Mja, geen idee hoeveel stemmen er nog te tellen zijn. Maar het ziet er nu een stuk wortelkleuriger uit voor Trump dan gisteravondquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zoveel? In de zowat alle resterende staten heeft hij een flinke voorsprong, zelfs in Pennsylvania.
Nee klopt, dat waren de swing states met gewone stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet met de briefstemmen.
Ja zichzelf alvast dubbel indekken.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geen ideeMaar hij houdt er toch rekening mee dat die kan verliezen en begint dus maar dan al te roepen dat die brieven niet eerlijk zijn?
Snap trouwens niet helemaal waarom men denkt dat vooral Democraten per brief hebben gestemd, jij wel?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit keer zijn er veel meer stemmen per post uitgebracht door ceaureauna.
ALLEMAAL FRAUDEquote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit keer zijn er veel meer stemmen per post uitgebracht door ceaureauna.
nou ja daar gingen we al beetje vanuit tochquote:Op woensdag 4 november 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
238-213 nu
Maar er gaat bijna niks meer naar Biden. Dit gaat mis
njaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar gingen we al beetje vanuit toch
Kun je nog lekker 4 jaar schelden op Trumpiequote:Op woensdag 4 november 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
238-213 nu
Maar er gaat bijna niks meer naar Biden. Dit gaat mis
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwou dat ik een vliegje op je schouder was.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwou dat ik een strontvliegje op je schouder was.
Dat zeiden ze vanochtend op de BBC.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap trouwens niet helemaal waarom men denkt dat vooral Democraten per brief hebben gestemd, jij wel?
Republikeinen vertrouwen stemmen per brief nietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vanochtend op de BBC.
Die gaan lekker met hun wapen op zak naar het stemhokjequote:Op woensdag 4 november 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Republikeinen vertrouwen stemmen per brief niet
Maar trump heeft zelf per brief gestemdquote:Op woensdag 4 november 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Republikeinen vertrouwen stemmen per brief niet
Op Biden mag ik hopenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar trump heeft zelf per brief gestemd
Ja dit zou de reden kunnen zijn, Trump aanhangers geloven ook niet in Corona dus die zullen inderdaad met Smith and Wesson lijfelijk zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Nu zegt BBC dat het nog wel even duurt voordat alle mail-in ballots zijn geteld (wellicht dagen) en dat het merendeel voor Biden zou zijn, omdat democrats meer bezorgd waren over het stemmen in persoon vanwege corona.
trumpy mcloserface zat net al te blaten dat hij het tellen van de stemmen wil stilleggenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Nu zegt BBC dat het nog wel even duurt voordat alle mail-in ballots zijn geteld (wellicht dagen) en dat het merendeel voor Biden zou zijn, omdat democrats meer bezorgd waren over het stemmen in persoon vanwege corona.
gewoon potje open draaien en leeg gooien.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon potje open draaien en leeg gooien.
Arme kiezers, zwarten en latino’s wonen in buurten waar je minder makkelijk naar een stembus kunt gaan. Die zouden per post stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap trouwens niet helemaal waarom men denkt dat vooral Democraten per brief hebben gestemd, jij wel?
Heb je klachten dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh gaat wel snel om een coronatest aan te vragen nu, kan straks om 13.00 uur al.
Ja kortademig, zere schouder bij diep inademen, vastzittende hoest en veel slijm in mijn mond.quote:
Met je potje poep?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Sta hier nu een kwartier. Heb hier toch zo'n hekel aan.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kortademig, zere schouder bij diep inademen, vastzittende hoest en veel slijm in mijn mond.
"ja die poep is nu te oud, breng maar verse"quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kortademig, zere schouder bij diep inademen, vastzittende hoest en veel slijm in mijn mond.
Het duurt te lang, Ik sta hier al een tijdje..quote:Op woensdag 4 november 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij classificeren ze het net zoals kaas: jong; jong-belegen; belegen; oud. Hopelijk is dit geen schimmelkaasquote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ja die poep is nu te oud, breng maar verse"
Succes! En beterschap.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat we in Nederland ooit stemcomputers hadden. Die hebben we ook niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Waarom duurt het tellen van de stemmen per post daar eigenlijk dagen, zo niet weken? Is dat geen automatisch proces?
Ja maar de stemmen worden toch zeker gewoon door een computer geteld nadat er een zak in een machine gegooid is? En niet met de hand?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat we in Nederland ooit stemcomputers hadden. Die hebben we ook niet meer.
Omdat ze maar tot 20 kunnen tellen daar.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Waarom duurt het tellen van de stemmen per post daar eigenlijk dagen, zo niet weken? Is dat geen automatisch proces?
Maar hier kunnen we op een A0 21 lijsten god-weet-hoeveel namen kiezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat we in Nederland ooit stemcomputers hadden. Die hebben we ook niet meer.
In Nederland gewoon met de hand hoor. Stemmenteller is gewoon een functie die je hier kan hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar de stemmen worden toch zeker gewoon door een computer geteld nadat er een zak in een machine gegooid is? En niet met de hand?
Bij stemmen per post ook nog eens checken of handtekeningen etc. kloppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, dat papiertje is wel wat uitgebreider dan 2 vakjes
Serieus? Ik dacht dat het in zo'n machine ging als bij een multiple choice examenquote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland gewoon met de hand hoor. Stemmenteller is gewoon een functie die je hier kan hebben.
Nopequote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het in zo'n machine ging als bij een multiple choice examen
nou had gisteren een klein beetje. zit nog steeds verstoptquote:Op woensdag 4 november 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Aww zijn er kleine ballies? Gefeliciteerd!
Ze kiepen die containers om en dan kan het stemmen beginnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het in zo'n machine ging als bij een multiple choice examen
*gaat snel naar testlocatie*quote:Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh gaat wel snel om een coronatest aan te vragen nu, kan straks om 13.00 uur al.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Slovenia heeft Donald Trump net gefeliciteerd met de overwinning, volgens mij hebben die Trump's speech gezien en begrijpen het systeem niet
Fuck wat spannend.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Biden kruipt naar Trump in Wisconsin
In swing states als Wisconsin blijft het waarschijnlijk spannend tot de laatste stem is geteld. Momenteel worden er vooral nog poststemmen geteld die zomaar Biden aan de staat kunnen helpen waarin Trump nagenoeg de hele nacht op voorsprong stond. Vooraanstaand statisticus Nate Silver zegt dat Biden inmiddels een voorsprong van 20.000 stemmen heeft in de staat.
Ja om half zes ofzo weer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je nog terug je bed in gegaan?
Ik half uur laterquote:Op woensdag 4 november 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja om half zes ofzo weer in slaap gevallen.
Zet de tv uit dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Pfff poppenkast in de VS zoooo vermoeiend.
Ja maar nieuwe sokken en nieuwe onderbroeken zijn wel fijnquote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe sokken.
Wat een kutjaar is het ook als ik daar al blij van word.
Vrouwen zijn meestal toch al blij met kleine dingen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe sokken.
Wat een kutjaar is het ook als ik daar al blij van word.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
k vind nieuwe schoonmaak doekjes ook fijn
De nieuwe onderbroeken moet ik eerst nog even wassenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar nieuwe sokken en nieuwe onderbroeken zijn wel fijn
Wondersponsjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
k vind nieuwe schoonmaak doekjes ook fijn
dat doe ik eerder met nieuwe sokken, anders zitten je voeten helemaal vol met pluizenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe onderbroeken moet ik eerst nog even wassen
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
43 % Biden, 56 % Trump in Pennsylvania, we have a winner.
Ik moet nog altijd mn eigen voer meenemen naar mn werkquote:Op woensdag 4 november 2020 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Poeh mijn werk heeft een Surinaamse vrouw aangenomen om te gaan koken. Nomnomnomnom.
Ik had al een klein laagje ijs op de autoruit vanmorgenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat?
ik zat weg te bakken op het dak net :S
Ik ook, we hebben niet eens een kantine o.i.d. Alleen een magnetronquote:Op woensdag 4 november 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd mn eigen voer meenemen naar mn werk
Hier ook een magnetron en een tosti ijzer geloof ik, maar die heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, we hebben niet eens een kantine o.i.d. Alleen een magnetronDus thuiswerken is wel prima, kan ik tenminste een fatsoenlijk lunch eten.
wat heb je?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Had m'n boterham met kaas en komkommer al opquote:Op woensdag 4 november 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
dat was je avond eten toch als e om 4 uur opstaat?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had m'n boterham met kaas en komkommer al op
bohquote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nee, doe jij dat even voor me. ik zit net lekker.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je huis al aan haags proberen te verkopen?
Oelalaquote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey Frantic heeft een mooi huis te koop. vlakbij utrecht
Gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bohmet een beetje mayo en wat peper
ja toen leefde ie nogquote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat duurt wel even, je had al vorige week ofzo besteld toch?
Ahhh okquote:Op woensdag 4 november 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja toen leefde ie nog
werd pas geslacht zodra hij helemaal verkocht was. vlees moet dan nog ff besterven he
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi. als hij ff 250k overmaakt kunnen we 24 februari naar de notaris.
k reken wel 2% comissiequote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahquote:Op woensdag 4 november 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurlijk wat provisie voor bal he
Lol.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja toen leefde ie nog
werd pas geslacht zodra hij helemaal verkocht was. vlees moet dan nog ff besterven he
omdat ik 1 maart op de nieuwe job begin. volgend jaar geen overdrachtsbelasting <35 jaar oud en ik nog wat anders moet hurenquote:
okequote:Op woensdag 4 november 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik 1 maart op de nieuwe job begin. volgend jaar geen overdrachtsbelasting <35 jaar oud en ik nog wat anders moet huren
soms wil je inderdaad zeggen: breng je zooi zelf naar de milieustraat, maar ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt weer een halfdooie plant aangeboden op FB. Bieden onder foto staat erbij. Zou geld bij moeten krijgen.
Bieden onder foto om overzicht te bewaren, staat er dan bij![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wil je inderdaad zeggen: breng je zooi zelf naar de milieustraat, maar ja.
Wat iswas het voor plant?
ja ligt aan de locatie tochquote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel m2 krijg je tegenwoordig voor 250K?
in mijn geval 227quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel m2 krijg je tegenwoordig voor 250K?
Philodendron, wel vrij groot en zal wel een zeldzame soort zijn, maar hij ziet er echt slecht uit. Misschien dat ze hem daarom nog even snel wegdoet?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wil je inderdaad zeggen: breng je zooi zelf naar de milieustraat, maar ja.
Wat is het voor plant?
grootquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in mijn geval 227tuin op het zuiden. 5 minuten kruipen van het strand
Hier in het centrum, zo'n 70 vierkante meter.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
in de schilderswijk meer dan in de vogelwijk
hoe groot is je huis nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Met 250k ga ik er niet op vooruit zeg maar
Hee, halfdood is nog niet dood he.quote:
Voor 250K?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ga je er toch op vooruit :p
die van frantic is groter
Huehuequote:Op woensdag 4 november 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ga je er toch op vooruit :p
die van frantic is groter
dat hoor ik vakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat hoor ik vakerHuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
als je bitterbal als middle man er van tussen haalt krijg je wel wat korting hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor in je eentje groot zat.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
zit ik hier met mijn 75 vierkante metertjes:P
Ja, maar jij koopt zometeen gewoon nog een 2de stulpje er bijquote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik 70. Paupers.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat hoop ik ja ;Pquote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar jij koopt zometeen gewoon nog een 2de stulpje er bij
Had wel een leeskamertje ofzo gewild.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt
al is extra kamer wel fijn voor de rotzooi
maar vrijstaand toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
227 is perceel oppervlak he
woon oppervlak moet ik ff opzoeken volgens mij 120 ofzo. en dan nog 37m2 garage
heb je nu ook woonkamer en 1 slaapkamer?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had wel een leeskamertje ofzo gewild.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je bitterbal als middle man er van tussen haalt krijg je wel wat korting hoorAh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Garage is wel chill.quote:
Twee slaapkamers, maar in de tweede werk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nu ook woonkamer en 1 slaapkamer?
ah i seequote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee slaapkamers, maar in de tweede werk ik.
Hier ook, maar da's onbewoonbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan hier wel voor 120k vrijstaand kopen hoor
ligt er aan hoe hoog je standaarden zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook, maar da's onbewoonbaar.
Geen bouwvallen op het moment. Wel dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er aan hoe hoog je standaarden zijn
Even kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen bouwvallen op het moment. Wel dit.
https://www.funda.nl/koop/wognum/huis-87518957-spoorstraat-6/
Moet je weg dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga ook eens op huizenspeurjacht weer
Wel eerst je grond regelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |