SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
smaakt alles ook nog hetzelfde?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stak net mijn neus er in. niets vreemds ruik ik :p
is het een doorzichtig bakje?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stak net mijn neus er in. niets vreemds ruik ik :p
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
smaakt alles ook nog hetzelfde?
ze zijn nog aan het tellen. trump gedraagt zich al als een kat in het nauwquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat is er nu gaande. heb push bericht met trump en hoogsgerechtshof?
Blijkbaar heb je pushberichten aan staan. die kun je gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat is er nu gaande. heb push bericht met trump en hoogsgerechtshof?
klinkt als maduro / lukasjenko en al die andere dictatorsquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef mschol het volgende:
trump met z'n "ik stap naar het hooggerechtshof"
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je pushberichten aan staan. die kun je gewoon uitzetten.
terwijl hij niet mag klagen, hij heeft al meer kiesmannen dan hij waard isquote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze zijn nog aan het tellen. trump gedraagt zich al als een kat in het nauw
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als maduro / lukasjenko en al die andere dictators
kan nog alle kanten op, maar het ligt dicht bij elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
mar in de telling nu staat hij bovenaan?
doet i dat nog niet dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ik
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
geef trump de kans en hij zal op die manier het land besturen denk ik
ja dat doet putin beterquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.
Dat doet hij bij winst ook welquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
STel je voor dat die man verliest en hij zich world wide gewoon gigantisch voor schut gaat zetten
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)se-congres~a5bca464/
Misschien moet hij eens wat meer praten met Putin en Erdoganquote:
Gelukkig heb ik net nieuwe gehaaldquote:
Wat moet je doen daarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weinig beffen vandaag, maar verder wel bestzo even poging 2 om 't dak op te gaan.
Er begint hier ook langzaam een bruine beer uit zn winterslaap te komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn koffie begint al op de bommenluiken te werken
ff paar dakpannen rechtleggen. Lekkage voor zijnquote:
Ah succesquote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff paar dakpannen rechtleggen. Lekkage voor zijn
ff in mn schoorsteen kijken en m'n goten dubbelchecken
Kluivert begint tegen de achterdeur te kloppenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er begint hier ook langzaam een bruine beer uit zn winterslaap te komen.
KOM VAN DAT DAK AFquote:Op woensdag 4 november 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gister veiligheidslijntjes gezet. begon 't ineens keihard te waaien..
Nee, het is ook lastig om 's avonds en 's ochtends te presteren..quote:
truequote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gebeuren ook alleen maar omdat hij niet genoeg tijd had om iets te vinden waarmee hij ze voor altijd kon afschaffen.
Das een keutel...quote:Op woensdag 4 november 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bruinsma ligt toch al in de koelkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |