quote:
Ik zie Oom Donald daar niet winnen, maar tochquote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Arizona
11 electoral college votes
Est. vote count 75%
Candidate Votes Percent
Joe Biden 1,316,185 53.2%
Donald Trump 1,128,103 45.6%
Jo Jorgensen 31,858 1.3%
Gaat flink tellen worden.
Stemmen die tot en met 3 november verstuurd zijn, overigens. Daar gaat het om, niet dat mensen nu nog even hun ding op kunnen sturen natuurlijk. Mocht dat nog niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie Az niet officieel blauw zijn & de 3 staten waar het om gaat hebben volgens de NOS aangegeven dat ze maar zijn gestopt met tellen, want ze hebben geen zin meer... En de komende dagen gaan we nog stemmen per post ontvangen, na de verkiezingen
Nee, nog niet zeker, moeten nog veel early votes geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef Anonymousz het volgende:
Trump pakt pennsivenia het is bijna wel zeker over lijkt mij toch
Boeit mij niets. Ik ben van mening dat de stemmen vandaag binnen hadden moeten zijn, niet later. 3 november was de verkiezingsdatum, niet 4, niet 5, etc. Maar goed, ik heb daar niets over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stemmen die tot en met 3 november verstuurd zijn, overigens. Daar gaat het om, niet dat mensen nu nog even hun ding op kunnen sturen natuurlijk. Mocht dat nog niet duidelijk zijn
Idd, maar bijna 700k in de plus is moeilijk in te halen lijkt mijquote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, nog niet zeker, moeten nog veel early votes geteld worden.
Tja, dat is niet de schuld van de kiezer natuurlijk. Dat is ook wel een typisch achterafdingetje verder, maar er zullen vast redenen zijn waarom in een groot land de post soms net iets langer onderweg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef RvLaak het volgende:
Hawaï zonder te tellen blauw
[..]
Boeit mij niets. Ik ben van mening dat de stemmen vandaag binnen hadden moeten zijn, niet later. 3 november was de verkiezingsdatum, niet 4, niet 5, etc. Maar goed, ik heb daar niets over te zeggen
Ja, net als al een hele rits rode staten voor er ook maar één stem geteld was. Niet meer dan logisch.quote:
Fox heeft het plannetje van Biden door hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Fox gaat Biden zo meteen min of meer de overwinning uitroepen om hem juridisch in de juiste positie te plaatsen ...
Dat zou wel heel doorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Fox gaat Biden zo meteen min of meer de overwinning uitroepen om hem juridisch in de juiste positie te plaatsen ...
Wacht, men moet nog even de Biden stemmen op de postbus doen ...quote:Op woensdag 4 november 2020 06:34 schreef asco het volgende:
Pennsylvania
61% REPORTED
Donald J. Trump*
2,490,914 56.9%
Joseph R. Biden Jr.
1,826,893 41.8
Hij loopt uit.
Ik geef de kiezer ook niet de schuld, alleen de staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is niet de schuld van de kiezer natuurlijk. Dat is ook wel een typisch achterafdingetje verder, maar er zullen vast redenen zijn waarom in een groot land de post soms net iets langer onderweg is.
Nee, beiden is niet logisch. Lijkt me dat je moet tellen, voor je kan bepalen wie er gewonnen heeft. Zie VA. Trump loopt daar voor in aantallen, toch staat deze bij voorbaat blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, net als al een hele rits rode staten voor er ook maar één stem geteld was. Niet meer dan logisch.
Toch denk ik dat Trump dat wint op Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt, men kijkt in de geriatrie niet voor niks onder meer naar wandelsnelheid als indicator van iemand's gezondheid, dat is niet zo best bij Trump
Trump wordt gewoon herkozen. Ik snap dat dat pijn doet bij veel mensen maar dit is gewoon een feit.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Pennsylvania lijkt me wel vrij duidelijk, ondanks wat CNN zegt... het overgrote deel van de nog te tellen stemmen moeten democratisch zijn, het kan, maar die kans lijkt me niet heel groot. Pennsylvania gaat dus gewoon naar Trump.
En die werd gewoon, zoals verwacht, blauw. Een state callen is uiteindelijk ook gewoon een inschatting he, niet een officieel iets. En het is logisch, omdat het totaal zinloos is om allerlei aandacht te gaan besteden aan Hawaii, Washington DC, Californië, Wyoming, West Virginia of Oklahoma ofzo. Als een van de meest bizarre dingen ooit gebeurt en zo'n staat tóch echt heel spannend wordt kun je er dan altijd tijd aan besteden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geef de kiezer ook niet de schuld, alleen de staten.
[..]
Nee, beiden is niet logisch. Lijkt me dat je moet tellen, voor je kan bepalen wie er gewonnen heeft. Zie VA. Trump loopt daar voor in aantallen, toch staat deze bij voorbaat blauw.
Nou, nee. Maar dat kun je denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Trump dat wint op Biden
Toch raar dat je voor al je feiten zonodig een kloontje aan hebt moeten maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump wordt gewoon herkozen. Ik snap dat dat pijn doet bij veel mensen maar dit is gewoon een feit.
KONING TRUMP
Iets minder Fox kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Biden nu écht de overwinning uitroepen terwijl alles wat nog moet binnenkomen Trump aan de leiding ziet ?
Virginia zit op 80% geteld, Trump loopt voor op Biden. Hoe is het logisch dat die staat al blauw gecalled is?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die werd gewoon, zoals verwacht, blauw. Een state callen is uiteindelijk ook gewoon een inschatting he, niet een officieel iets. En het is logisch, omdat het totaal zinloos is om allerlei aandacht te gaan besteden aan Hawaii, Washington DC, Californië, Wyoming, West Virginia of Oklahoma ofzo. Als een van de meest bizarre dingen ooit gebeurt en zo'n staat tóch echt heel spannend wordt kun je er dan altijd tijd aan besteden.
Lijkt me sterk, nog nergens zit hij in de buurt of over de 270... waarschijnlijk gaat ie zeggen dat het nog een lange nacht wordt en dat ze het morgen (vandaag/woensdag) verder gaan bekijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Biden nu écht de overwinning uitroepen terwijl alles wat nog moet binnenkomen Trump aan de leiding ziet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |