Op de Belgische commerciële omroep. Staat ook op HLN , de krant waarmee ze verbonden zijn.quote:
quote:
Op mijzelfquote:
Meen je nietquote:Op woensdag 4 november 2020 05:28 schreef asco het volgende:
Pennsylvania
46% REPORTED
Donald J. Trump*
1,823,177 55.9%
Joseph R. Biden Jr.
1,393,848 42.7%
Mwah, mwah.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jahoor, depressieve Biden stemmers in Florida omdat Trump daar waarschijnlijk wint, terwijl Biden hoogst waarschijnlijk de algehele verkiezingen wel wint.
Wat een snowflakes gejank. Count your blessings.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
terwijl Biden hoogst waarschijnlijk de algehele verkiezingen wel wint.
Ik prefereer Trump, echter de prognose laat een slecht beeld zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:35 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Blijf dromen gast, Trump heeft zo ongeveer alle Swingstates al te pakken.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jahoor, depressieve Biden stemmers in Florida omdat Trump daar waarschijnlijk wint, terwijl Biden hoogst waarschijnlijk de algehele verkiezingen wel wint.
Wat een snowflakes gejank. Count your blessings.
Ben ik even blij dat ik vorige week mijn geld heb ingezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:25 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor Trump kruipen weer wat omhoog.
[ afbeelding ]
Hoogst waarschijnlijk...?quote:Op woensdag 4 november 2020 05:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
terwijl Biden hoogst waarschijnlijk de algehele verkiezingen wel wint.
209 tegen 114 nu. Ik hoop dat Trump wint, maar de post stemmen komen ook nog. Dus ik zie het somber in.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:36 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ik prefereer Trump, echter de prognose laat een slecht beeld zien.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Arizona is gecalled voor Biden op Fox.
Trump is op dit moment alleen in Pennsylvania favoriet om te winnen nu. Dus die twee staten wordt nog lastig zat.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef RipCity het volgende:
Trump hoeft nog maar 2 Staten te winnen van:
❌ Arizona
Michigan
Wisconsin
Pen
En het is game over.
Heel gedeelte al gestemd, in sommige staten eerder dan de stemmen van de verkiezingsdag zelf... Trump heeft nog steeds een grotere kans om te winnen, Biden heeft niet zoveel mogelijke paden meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:38 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
209 tegen 114 nu. Ik hoop dat Trump wint, maar de post stemmen komen ook nog. Dus ik zie het somber in.
Trump staat dik voor in Michigan, Pennsylvania, Wisconsin, Florida, North Carolina en Texas.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Trump is op dit moment alleen in Pennsylvania favoriet om te winnen nu. Dus die twee staten wordt nog lastig zat.
Deels, maar groot deel is ook al geteld. Valt geen pijl op te trekkenquote:Op woensdag 4 november 2020 05:38 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
209 tegen 114 nu. Ik hoop dat Trump wint, maar de post stemmen komen ook nog. Dus ik zie het somber in.
? MI is voor Trump, lijkt het.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Trump is op dit moment alleen in Pennsylvania favoriet om te winnen nu. Dus die twee staten wordt nog lastig zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |