Ik heb wel met stijgende verbazing zitten lezen wat ze allemaal kunnen doen om te voorkomen dat mensen kunnen stemmen. Dat heeft echt niets met democratie te maken. (net als dat hele kiesstelsel maar dit terzijde)quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vote suppression is in Amerika wel een real thing. Lekker alles moeilijk doen. Geen basisregistratie natuurlijk ook.
''We schakelen nu over naar Limburggggggggggggggg. Wie o wie wordt de nieuwe Nederlandse president, dat verdomde Venlo heeft het in handen''quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel met stijgende verbazing zitten lezen wat ze allemaal kunnen doen om te voorkomen dat mensen kunnen stemmen. Dat heeft echt niets met democratie te maken. (net als dat hele kiesstelsel maar dit terzijde)
Wat was Mietjesland slecht hé? Volgens mij trainen die alleen nog maar op ingooien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''We schakelen nu over naar Limburggggggggggggggg. Wie o wie wordt de nieuwe Nederlandse president, dat verdomde Venlo heeft het in handen''
En toch ben ik in de blessuretijd weggezapt omdat ik het niet aankon.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat was Mietjesland slecht hé? Volgens mij trainen die alleen nog maar op ingooien.
President Geertquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''We schakelen nu over naar Limburggggggggggggggg. Wie o wie wordt de nieuwe Nederlandse president, dat verdomde Venlo heeft het in handen''
Ik zat ook weer te billenknijpen, vreselijk is dat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch ben ik in de blessuretijd weggezapt omdat ik het niet aankon.
Martijn Bink moet toch klaarstaan voor noodweer- en Grip3-verslagen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Martijn Bink is in Philadelphia, jeetje.
Hoop jij op Trump of Biden of kan het je geen reet schelen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Die is normaal toch van de Hart van Nederland achtige reportages?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig is de wedstrijd voorbij en wil ik het er verder niet over hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat ook weer te billenknijpen, vreselijk is dat.
Pete is een ongevaarlijke gek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zei ie nou over Pete Hoekstra? Komt die gladiool ook meepraten?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Martijn Bink moet toch klaarstaan voor noodweer- en Grip3-verslagen?
De NOS pakt uitquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is normaal toch van de Hart van Nederland reportages?
Dat kun je wel raden lijkt mequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoop jij op Trump of Biden of kan het je geen reet schelen?
Ja dit was wel een beetje vragen naar de bekende weg.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
De NOS pakt uit.
[..]
Dat kun je wel raden lijkt me. Ik had liever Kemmela of Bernie gezien.
Ben je daar fan van?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
JAMES KENNEDY JAAAAAAAAAAA @:SLOBEEND
Nee, ik vind alle Amerika-deskundigen bar Van Rossem stom eigenlijk.quote:
Je bent tegenwoordig ook al heel snel Amerika-deskundige. Heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik vind alle Amerika-deskundigen bar Van Rossem stom eigenlijk.
Best veel nog helaas, ook op ons prachtige forum .quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen wappies houden toch van verdeeldheid zaaien, racisme en extreem onnavolgbare dingen?
Ik vind Laila wel een geil wijf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De lange special van Andere Tijden met MaartenGOAT was leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |