Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomenquote:
Ben je nu net zo dik als die dikke?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
Nee bij lange na nog nietquote:Op donderdag 5 november 2020 16:56 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ben je nu net zo dik als die dikke?
Ga sporten dan vetzakquote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.quote:
Ze hadden beter @Justin_Case kunnen vragen om te komen tellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze hadden beter @:Justin_Case kunnen vragen om te komen tellen
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken toch
Het is nu @DeBraatquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef Pensylvania het volgende:
hey type ik zijn naam nu verkeerd of is ie weg?
Is al op hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezen
Klopt helemaal vriend. Zodra ik 7,99 heb koop ik direct een pizza margaritaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
of @:debraad..
die is gewend geld te tellen om te zien of hij zijn keyboard al kan repareren..
of trouwens. Die komt nooit verder dan tot 8 euro en dan koopt ie een pizza dus hij toch niet..
Thnx Pennyquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
Je steekt altijd wel moeite in je opquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
Wat vinden jullie van mijn klacht over DUO?
Is t al zeker nu danquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
PENNSYLVANIA GEFLIPT HET IS GEDAAN VOOR DONNIE![]()
![]()
![]()
bedankt voor de 4 leuke jaren donniequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Decision Desk HQ heeft Biden al gecalled. De rest gaat nu volgen.
terechtquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
IK BEN HELEMAAL NIET GEFLIPT HAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
![]()
![]()
Door deze zin:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
Ja die is mooi hequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door deze zin:
Klacht III: Gewoon, DUO. Je ken toch lese.
Ben ik een beetje verliefd geworden
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'foraquote:
Wordt wel tijd. Wie organiseert die altijd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'fora
Juichen!quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
![]()
![]()
Was dat niet @Guus_Geluk ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wordt wel tijd. Wie organiseert die altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |