SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen kleine bitterballetjes?
Ga je Fles nog je excuses aanbieden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen kleine bitterballetjes?
oh jezusquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Het is net zo'n topic in OUD waarin ze wachten tot het werpen begint en de slijmprop eruit is.
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je Fles nog je excuses aanbieden?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Het is net zo'n topic in OUD waarin ze wachten tot het werpen begint en de slijmprop eruit is.
Die rechter ben ik als baby.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
jongens.
ze krijgen les in bang zijn voor slangen![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op, je bent nog jong, waar zijn je geheugencellen?
Of het gaat gewoon terug omhoog en dan braak je het eerst uit. En dan knappen je darmen en ga je dood aan bloedingen en infecties.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Je kan dood gaan het aan niet poepen
dan moet je wel en aantal dagen/weken niet kakken hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Je kan dood gaan het aan niet poepen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die ene die kijkt alsof hij niet weet wat voor dag het is.
Korean bbq?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koreaans restaurant hier in de buurt en een goede visboer gaan ook bezorgen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het gaat gewoon terug omhoog en dan braak je het eerst uit. En dan knappen je darmen en ga je dood aan bloedingen en infecties.
Voor die tijd "helpen" ze je wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je wel en aantal dagen/weken niet kakken hoor.
en dan nog zal 't er eerst via 't mondje uit komen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je wel en aantal dagen/weken niet kakken hoor.
en dan nog zal 't er eerst via 't mondje uit komen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Koreaans restaurant hier in de buurt en een goede visboer gaan ook bezorgen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het gaat gewoon terug omhoog en dan braak je het eerst uit. En dan knappen je darmen en ga je dood aan bloedingen en infecties.
hoop jequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die tijd "helpen" ze je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoop jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh wat erg
blokkeerde de tumor de normale gang?
[..]
hoop jeWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
[..]
hoop jeO ik dacht dat het meestal andersom was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
yes. en die had ook alleen wat lichte buikpijn en het niet kunnen poepenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]oh wat erg
blokkeerde de tumor de normale gang?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes. en die had ook alleen wat lichte buikpijn en het niet kunnen poepen
Door anaal overgeven wordt keelkanker geconstateerd?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat het meestal andersom was.
[..]
yes. en die had ook alleen wat lichte buikpijn en het niet kunnen poepenJezus hou op dat heb ik elke week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
yes. en die had ook alleen wat lichte buikpijn en het niet kunnen poepenmaar hoelang zat er dan tussen het niet kunnen poepen en het overgeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fecaal overgeven? zou even naar en dokter gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hou op dat heb ik elke week.
Vandaar m'n rotte adem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fecaal overgeven? zou even naar en dokter gaan.
18 dagen 23 uur twaalf minuten en 69 seconden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoelang zat er dan tussen het niet kunnen poepen en het overgeven?
ja kanker natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel vreemd verhaal van mijn neef (Mijn leeftijd) vind ik achteraf.
Die was altijd bezig met voedsel en blogs over gezond eten.
Schreef hele stukken over kanker vrij leven en voeding. At vaak vegetarisch en ging regelmatig vasten en enorm veel hardlopen enzo, kon niet gezonder.
Mag je raden wat ie kreeg?
Een pony?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Schreef hele stukken over kanker vrij leven en voeding. At vaak vegetarisch en ging regelmatig vasten en enorm veel hardlopen enzo, kon niet gezonder.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
ik had vroeger ook moeite om op 'onbekende plekken' te kakken.
toen ook eens een week niet met een vakantie. toen zoveel buikpijn gehad dat ik 't wel afgeleerd heb.
kan nu overal kakken.
1x stond ik op 't voorschip, kon ik 't achterschip nit meer halen. dus dan maar langs het anker
nee, dat mag niet hequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Valt het gelijk het water in frantic?op jullie toilet
En wij maar de Chinezen de schuld geven van al die uitgestorven haaien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Valt het gelijk het water in frantic?op jullie toilet
Vriendin van een vriend van mij ook ruim een week niet op vakantie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op vakantie eens twee weken amper gescheten. Ik kan nooit op vakantie. Of alleen op onhandige plekken.
ja die choppen die vinnen er af..quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wij maar de Chinezen de schuld geven van al die uitgestorven haaien.
Wat zuurquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een nieuwe auto!
(En dodelijke darmkanker)
Dat vind ik eigenlijk heel aanstellerig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van mij ook ruim een week niet op vakantie.
Het stomme was, toen ik in m'n eentje naar Londen was ben ik gewoon elke ochtend heerlijk naar de plee geweest. Dat kan dus niet als er mensen zijn. Dus volgende groepsreis misschien toch een eigen kamer nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van mij ook ruim een week niet op vakantie.
Je hoeft maar pech te hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
de eerste keer bij een nieuwe partner kakken is ook zo dramatischquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme was, toen ik in m'n eentje naar Londen was ben ik gewoon elke ochtend heerlijk naar de plee geweest. Dat kan dus niet als er mensen zijn. Dus volgende groepsreis misschien toch een eigen kamer nemen.
Het genot van alleen reizenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme was, toen ik in m'n eentje naar Londen was ben ik gewoon elke ochtend heerlijk naar de plee geweest. Dat kan dus niet als er mensen zijn. Dus volgende groepsreis misschien toch een eigen kamer nemen.
Het eerste windjequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de eerste keer bij een nieuwe partner kakken is ook zo dramatisch
Als dat geen blijvertje is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
g
[..]
gelijk een dutch oven. ben je gelijk van het drama af
Zolang je niet in haar bed kakt zie ik het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de eerste keer bij een nieuwe partner kakken is ook zo dramatisch
Nou poep vind ik vulgairder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet het nu weer meteen zo vulgair.
Verdomme.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Veiligheidsregio's overleggen morgen over regionale lockdown
De veiligheidsregio's Rotterdam-Rijnmond, Zuid-Holland-Zuid (met onder meer Dordrecht) en Twente voeren morgen ingelast overleg over een regionale lockdown. Dat meldt het ANP. Het kabinet overweegt voor regio's waar veel coronabesmettingen zijn een avondklok in te stellen en andere lokale maatregelen te nemen, zoals het beperken van de detailhandel en het sluiten van middelbare scholen. Premier Rutte noemde de drie regio's die morgen overleg voeren.
"Dit stond niet op de routekaart die eerder werd aangekondigd", zegt een woordvoerder van de regio Zuid-Holland-Zuid tegen het ANP. "Dit is ook voor ons nieuws. Het wordt wel spannend, want we zijn wel één van de regio's met de hoogste besmettingen, dus die moeten wel echt omlaag." De woordvoerder zegt tegen het persbureau niet van concrete plannen te weten om met nieuwe regionale maatregelen te komen, "maar dat kan morgen na overleg weer anders zijn".
In de talkshow Op1 zei Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care voorstander te zijn van aanvullende maatregelen in regio's met een hoog aantal besmettingen.
Ook Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg noemde het "ontzettend verdedigbaar" om in regio's als Rotterdam-Rijnmond of Zuid-Holland-Zuid aanvullende maatregelen in te voeren, zoals een avondklok. "De besmettingen zijn daar zes keer zo hoog als in Groningen", zei Kuipers. "Dat roept allerlei herinneringen op aan tijden waar we niet aan herinnerd willen worden. Als er een andere maatregel is om het in een regio het sneller naar beneden te duwen is dat heel aantrekkelijk, maar je moet wel naar iets zoeken. Het is ook niet heel goed verdedigbaar om te zeggen: we doen niets aanvullends, terwijl het in andere regio's zoveel lager is."
Boeda was oké.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
De veiligheidsregio's Rotterdam-Rijnmond, Zuid-Holland-Zuid (met onder meer Dordrecht) en Twente voeren morgen ingelast overleg over een regionale lockdown. Dat meldt het ANP. Het kabinet overweegt voor regio's waar veel coronabesmettingen zijn een avondklok in te stellen en andere lokale maatregelen te nemen, zoals het beperken van de detailhandel en het sluiten van middelbare scholen. Premier Rutte noemde de drie regio's die morgen overleg voeren.
"Dit stond niet op de routekaart die eerder werd aangekondigd", zegt een woordvoerder van de regio Zuid-Holland-Zuid tegen het ANP. "Dit is ook voor ons nieuws. Het wordt wel spannend, want we zijn wel één van de regio's met de hoogste besmettingen, dus die moeten wel echt omlaag." De woordvoerder zegt tegen het persbureau niet van concrete plannen te weten om met nieuwe regionale maatregelen te komen, "maar dat kan morgen na overleg weer anders zijn".
In de talkshow Op1 zei Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care voorstander te zijn van aanvullende maatregelen in regio's met een hoog aantal besmettingen.
Ook Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg noemde het "ontzettend verdedigbaar" om in regio's als Rotterdam-Rijnmond of Zuid-Holland-Zuid aanvullende maatregelen in te voeren, zoals een avondklok. "De besmettingen zijn daar zes keer zo hoog als in Groningen", zei Kuipers. "Dat roept allerlei herinneringen op aan tijden waar we niet aan herinnerd willen worden. Als er een andere maatregel is om het in een regio het sneller naar beneden te duwen is dat heel aantrekkelijk, maar je moet wel naar iets zoeken. Het is ook niet heel goed verdedigbaar om te zeggen: we doen niets aanvullends, terwijl het in andere regio's zoveel lager is."
Ik lig ook al in bed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, een nachtje elections ga ik niet trekken.
#bejaard
Nopequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Halve sc woont in die regio's lijkt het.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
quote:Het aantal positieve coronatests in de gemeente Moerdijk is de afgelopen week verder gestegen. Die gemeente registreerde maandag nog een nieuw ‘dagrecord’, met 47 positieve testuitslagen binnen één dag.
De afgelopen week kregen in de gemeente Moerdijk 207 mensen te horen dat zij het coronavirus onder de leden hebben, ruim 20 procent meer dan in de week daarvoor. De dalende lijn die de afgelopen dagen zichtbaar was in de landelijke cijfers, is dus niet terug te zien in de lokale situatie.
https://www.bndestem.nl/m(...)steeds-aan~a9192e54/
Bedrijven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel knap voor zulk dunbevolkt gebied
Vooral vreemd dat de besmettingen nu opeens wel hier blijven ipv dat ze mee terug gaan naar Dordt en Rotterdamquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel knap voor zulk dunbevolkt gebied
Linkje?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)sch-steunpakket.html
Vrees het wel. Domheid en decadentie regeert in het Westen. Een grote achterlijke voetbalkantinequote:
Wat is er mis met een voetbalkantinequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrees het wel. Domheid en decadentie regeert in het Westen. Een grote achterlijke voetbalkantine
Zullen we Noord-Brabant tot een afzonderlijke staat uitroepen? regelen we het zelf wel als verheven volk zijnde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrees het wel. Domheid en decadentie regeert in het Westen. Een grote achterlijke voetbalkantine
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we Noord-Brabant tot een afzonderlijke staat uitroepen? regelen we het zelf wel als verheven volk zijnde.
Meh, pulken aan mijn teennagel is spannender, om het even wie wint. Hoop Biden zodat de USA wat afkoelt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel spannend kan worden.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Pics van dat pulken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meh, pulken aan mijn teennagel is spannender, om het even wie wint. Hoop Biden zodat de USA wat afkoelt.
Heeft bitterbal al gepoept dat jij weet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poep kan ie niet hebben maar verrotte kalkteennagels wel hoor..
bijzonder persoon
daar moet zon druk achter zitten dat in half Nederland de glazen springen als zij nu kaktquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft bitterbal al gepoept dat jij weet?
*popcorn?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft bitterbal al gepoept dat jij weet?
Die poept dagenlang, is een hobby van haar, echt een poepvrouw, zo vaak mogelijk maar nu ze moet voor haar gezondheid vertikt ze hetquote:
Ja want normaal barst het hier van de normale gesprekkenquote:
Eens per 38 seconden denk ik wel eens dat ik de enige normale ben hier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want normaal barst het hier van de normale gesprekken
En die 37 seconden ervoor en na besef je dat dat ook nergens op slaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens per 38 seconden denk ik wel eens dat ik de enige normale ben hier.
Ik heb dat op 37 secondenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens per 38 seconden denk ik wel eens dat ik de enige normale ben hier.
ja dit is gewoon echte plankenkoortsquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die poept dagenlang, is een hobby van haar, echt een poepvrouw, zo vaak mogelijk maar nu ze moet voor haar gezondheid vertikt ze het
Morgenochtend brownie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. heb een klein beetje weten te produceren...
het staat nu in de koelkast
Heb je het/hem/haar al een naam gegeven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. heb een klein beetje weten te produceren...
het staat nu in de koelkast
nee. zlfs ik vind dit viesquote:Op woensdag 4 november 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het/hem/haar al een naam gegeven?
fles cola. Heb het wel in enveloppe gedaan zodat ik het niet gelijk ziequote:Op woensdag 4 november 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar staat het naast in de koelkast?
Strikje er omheen en een vrolijk gezichtje op getekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles cola. Heb het wel in enveloppe gedaan zodat ik het niet gelijk zie
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strikje er omheen en een vrolijk gezichtje op getekend.
Kwam het op je vingers?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles cola. Heb het wel in enveloppe gedaan zodat ik het niet gelijk zie
Mrs Hankey the bitter pooquote:Op woensdag 4 november 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het/hem/haar al een naam gegeven?
En toen met dat schepje?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:08 schreef bitterbal het volgende:
nou had een soort van plateautje gemaakt van wc papier. En het bleef daar zon beetje op liggen
denk een beetje van nummer 2 lumpy and sausage like.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe groot?
Welke categorie op de Bristol stool chart?
ja tusse de benen door naar boven richting potje maar ik he ook een soort van parkinson dus dat was spannendquote:
WAT.BEN.JIJ.VIESquote:
je moet het ook niet opeten. Moest t vers zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja goed maar het is niet vers dus daar zit ik wat mee in mijn maag
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tusse de benen door naar boven richting potje maar ik he ook een soort van parkinson dus dat was spannend
nou ja ze zei zo vers mogelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet het ook niet opeten. Moest t vers zijn?
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef Modus het volgende:
[..]
WAT.BEN.JIJ.VIESeen beetje zoals stevig chocolade ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja als het luktquote:Op woensdag 4 november 2020 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan doe je je ochtend drol in een boterhamzak morgen
quote:Op woensdag 4 november 2020 00:14 schreef FranticDJ het volgende:
Vraag me af hoe hard je koelkast meurt morgen
Nee heb geen chocola en boter in huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je weer brownies aan het bakken
k begrijp er echt geen fuck vanquote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef kwiwi het volgende:
O ja hoe staat het met de verkiezingen?
Ik lach me kapot als het zo weer als vier jaar geleden is maar dan in zijn nadeel.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had zo graag zijn reactie op zijn verlies gezien
Oh dus het duurt nog wel even.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef bitterbal het volgende:
Biden vs. Trump
Tussenstand kiesmannen: 131-100
270 kiesmannen nodig voor winst (538 totaal)
ja maar de vorige keer heeft trump gewonnen vanwege de kiesmannen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja Biden heeft nu meer kiesmannen maar Trump heeft meer absolute stemmen, maar er gaat nog flink wat meer rood bijkomen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als het zo weer als vier jaar geleden is maar dan in zijn nadeel.
Ja dus het zou leuk zijn als het nu weer gebeurt maar dan in zijn nadeel: meer stemmen maar minder kiesmannen. Maar denk niet dat hij dat zou pikken.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de vorige keer heeft trump gewonnen vanwege de kiesmannen toch?
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had beter zoals mij kunnen doen, vroeg naar bed en weer op voordat de uitslag duidelijk is
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar het was helemaa niet de bedoeling dat ik hier nu zou zitten :p
jaaaaa die deden tijger terwijl ze pussy zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietEn de stoere boys die wel zouden opblijven, waar zijn die?
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar het was helemaa niet de bedoeling dat ik hier nu zou zitten :p
Ohquote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietEn de stoere boys die wel zouden opblijven, waar zijn die?
Nou ja wij hebben het dan wel makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef bitterbal het volgende:
en @:amarantha die nog later op werk mag komen ook![]()
![]()
![]()
ja oke das ook wel zoquote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja wij hebben het dan wel makkelijk
Ja volgens mij nietquote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef engine het volgende:
Maar is er nou nog helemaal niks duidelijk dan?
Nee joh dat duurt altijd wel even. Volgens mij zijn ook nog lang niet alle stembureaus dicht en al die stemmen moeten nog geteld worden, ook nog per post.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef engine het volgende:
Maar is er nou nog helemaal niks duidelijk dan?
Tsja, dat krijg je als een deel van je volk te dom of ongeletterd is om formulieren fatsoenlijk te lezenquote:Volgens de Los Angeles Times zijn er al zeker 21.000 briefstemmen ongeldig verklaard in de hele Verenigde Staten. In zowel Nevada als Florida zou het om vierduizend briefstemmen gaan, in North Carolina zelfs bijna achtduizend. De meest voorkomende reden voor het ongeldig verklaren is dat er handtekeningen ontbreken op de stembiljetten of niet overeenkomen met de registratieformulieren.
Op nu.nl
Hopelijk Trump-stemmen dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als een deel van je volk te dom of ongeletterd is om formulieren fatsoenlijk te lezen
Ah ja dat heb ik ook. Ga straks nog wel even terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik werd om vier uur ergens wakker van en ben nu klaarwakker
Weet je nog, vroegah, toen iedereen naar de vs wilde en iedereen tegen dat land opkeek.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:42 schreef kwiwi het volgende:
Je zou zeggen, een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, en de VS wil niet nog eens als 'joke' bestempeld worden door andere landen.. Maar die Repiblikeinen en hun wapenrecht hè..
Zo, onze opblijver is ook wakker?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:49 schreef UitStraling het volgende:
Dat land is gewoon als een roker met longtumoren die lekker doorrookt.
We horen het volgende maand welquote:
trump zal alles aanvechten tot supreme court, dus dat zal wel even duren...quote:
Trustequote:Op woensdag 4 november 2020 05:29 schreef mschol het volgende:
[..]
trump zal alles aanvechten tot supreme court, dus dat zal wel even duren...
ow en hoi
nu nog maar eens kijken of ik nog uurtje slaap kan pakken
Laat me raden, of hij roept zichzelf alvast tot winnaar uit, of hij zegt dat als de Democraten winnen hebben ze de verkiezingen gesaboteerd..quote:
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, of hij roept zichzelf alvast tot winnaar uit, of hij zegt dat als de Democraten winnen hebben ze de verkiezingen gesaboteerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
QFTquote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden, of hij roept zichzelf alvast tot winnaar uit, of hij zegt dat als de Democraten winnen hebben ze de verkiezingen gesaboteerd..
ik gok op het pad:quote:Op woensdag 4 november 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
QFT
ik en benieuwd welk pad de USA bewandelt..
geen muisjes?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we al beschuit met hagelslag uitdelen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft ze in haar koelkast gepoept?
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok op het pad:
Trump wint, social media ontploft met "not my president" , we gaan weer verder met 4 jaar shitshow.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw drollen zijn jongens en meisjes? En alles daar tussenin.
toch vind ik dat hele social media circus wel interessant.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Trump heeft zichzelf tot winnaar uitgeroepen en stapt naar het Supreme Court om het tellen van van ballots stop te zetten.
had je anders verwachtquote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat echt alles aangrijpen om te blijven zitten. Dit wordt pijnlijk
u wot mate?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Trump heeft zichzelf tot winnaar uitgeroepen en stapt naar het Supreme Court om het tellen van van ballots stop te zetten.
Meh, denk dat hij nog wel wint. Jammer wel dan, want ik had deze show graag willen zienquote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat echt alles aangrijpen om te blijven zitten. Dit wordt pijnlijk
De kaart ziet er erg rood uitquote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, denk dat hij nog wel wint. Jammer wel dan, want ik had deze show graag willen zien
normaal zou je dit soort dingen verwachten als hij al verlopren heeft..quote:Op woensdag 4 november 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij dit nu al uit de hoge hoed trekt, is wel snel hoor.
dat komt wel ook omdat alle grote staten met minder bevolkingsdichtheid op hem gestemd hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kaart ziet er erg rood uit
Hij heeft Florida. Dat was niet voorspeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt wel ook omdat alle grote staten met minder bevolkingsdichtheid op hem gestemd hebben.
De democraten zitten meer aan de kusten.
Het gaat erom spannen. Als hij comfortabel kon winnen, had hij dit konijn niet uit de hoed getrokkenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal zou je dit soort dingen verwachten als hij al verlopren heeft..
echt he. Als ik hier ga stemmen, loop ik naar het gemeentehuis en 10 minuten later ben ik weer thuis.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag op Insta ook allemaal voorzorgsmaatregelen, wat je moet doen als er rellen uitbreken. Zorg voor eten, vluchtroutes, check in met familie, zorg voor voldoende medicijnen en weet ik wat
En als er rijen zijn van 11 uur zou ik ook geen zin hebben om te stemmen. Sorry hoor
Lijkt de Efteling welquote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag op Insta ook allemaal voorzorgsmaatregelen, wat je moet doen als er rellen uitbreken. Zorg voor eten, vluchtroutes, check in met familie, zorg voor voldoende medicijnen en weet ik wat
En als er rijen zijn van 11 uur zou ik ook geen zin hebben om te stemmen. Sorry hoor
Gelukkig wonen wij in een echt beschaafd landquote:Op woensdag 4 november 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Als ik hier ga stemmen, loop ik naar het gemeentehuis en 10 minuten later ben ik weer thuis.
Precies. Is toch niet gezond? 11 uur wachten?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Als ik hier ga stemmen, loop ik naar het gemeentehuis en 10 minuten later ben ik weer thuis.
Zelfs bij de Efteling hoef je geen 11 uur te wachten. Zou ik er ook niet voor over hebben.....quote:
Bij dit soort dingen vraag je je wel af hoe ze hier zo slecht in kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig wonen wij in een echt beschaafd land
Ook een stukje tactiek. Trump heeft het aantal stemlokalen laten verlagen op plekken waar hij veel stemmen voor Biden verwachtquote:Op woensdag 4 november 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen vraag je je wel af hoe ze hier zo slecht in kunnen zijn.
11 uur wachten om 30 seconden in de Python te zitten? Goeie deal toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Precies. Is toch niet gezond? 11 uur wachten?
Hoeven die mensen niet te plassen? (en eten en zitten en alles wat een mens doet)
[..]
Zelfs bij de Efteling hoef je geen 11 uur te wachten. Zou ik er ook niet voor over hebben.....
Geen denken aanquote:Op woensdag 4 november 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
11 uur wachten om 30 seconden in de Python te zitten? Goeie deal toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |