Ja ik hoor hem nog. Ding vliegt hier sowieso te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Heli hangt nog in de lucht.
https://www.flightradar24.com/PHPXB/25f1eb3e
zelfs station Uitgeest is een keer ontruimd geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:18 schreef Ardava het volgende:
Terugkerend patroon na aanslagen, paniek slaat toe en ineens zien ze overal verdachte personen en/of pakketjes met dit soort taferelen tot gevolg.
Als het Frans Bauer was geweest had iedereen het allang door natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:22 schreef osodevo het volgende:
Heel toevallig dat Hans Jaap daar aanwezig is.
kees van der spek man! Anniko kan later wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Opsporing Verzocht zo. Dit is wel afgelopen.
Nee, Opsporing Verzocht kun je vaak niet terugkijken. KeesGod wel en scheelt reclame.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
kees van der spek man! Anniko kan later wel.
Hmquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Overal van die bommel-dingen. Misschien dat Tom Poes er meer van weet?
wel iets over Frank's Snackbar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:21 schreef ZarB het volgende:
Zijn nu al 2 buitenlandse media die berichten over gewapend figuur dat allahuhuhu akbar riep. Is er iets in de NL media over gewapend of allah akbar geweest?
Er waren vrij snel twee mensen opgepakt. Ik weet niet wat de herriekopter deed, gewoon hetzelfde als altijd beetje brr brr doen boven de stad.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:18 schreef paulgo het volgende:
Net hoorde ik een paar harde knallen. Ook hangt er nog steeds een politiehelicopter in de lucht. Hoe komt het dat ze nog steeds geen dader(s) hebben opgepakt? Hopelijk hebben ze wat aan de camerabeelden, maar met die mondkapjes op wordt het wel lastiger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |