SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, Ik heb vandaag al gepoeptquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ook zenuwachtig voor vanavond ?
geen idee. Mensen hebben mij ook al vaker gevraagd voor paperclips van mn werk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Een familielid van me spaart paperclips met bedrijfsnamen e.d. erop. Heeft er duizenden.. Wat doe je er in godsnaam mee?Het is ook nog eens niks waard.
Kom je wel eens in Den Bosch voor LP's?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enige verzameling die ik nu heb zijn wat LP's van een bepaald label en artiest. Maar kan het niet echt een verzameling noemen.
Oud collega van mij verzamelt allerlei Michael Jackson spul; heeft echt voor duizenden euro's aan spullen staan. Mocht ook altijd LP's en cd's meenemen als ik in het buitenland zat.
dat heb ik ook heel vroeger gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
ik verzamel niks, toen ik klein was postzegels verzameld
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
ook geen geld?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesLiet ik mensen die op bezoek kwamen thuis, incl. mannen, felrode of roze lippenstift opdoen en een kusje in een boek zetten
Ik snap het niet eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt vet wat zij doet
https://www.instagram.com/karenxcheng/
Trekkers en oogstmachines + toebehorenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
oh en ik heb ook nog een hele horde model vrachtwagens en hijskranen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesLiet ik mensen die op bezoek kwamen thuis, incl. mannen, felrode of roze lippenstift opdoen en een kusje in een boek zetten
Dit is dan wel weer erg schattigquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn. Dit programma is niet echt binge-waardigquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er dan ook af en toe even tussenuit voor de reclame?
Het kwusjesboek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meeste koop ik uiteindelijk online.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Den Bosch voor LP's?
ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste koop ik uiteindelijk online.
De dochter van Michael heeft nu ook muziek uitgebracht. Gisteren 1 nummer gehoord,ik viel bijna in slaapquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enige verzameling die ik nu heb zijn wat LP's van een bepaald label en artiest. Maar kan het niet echt een verzameling noemen.
Oud collega van mij verzamelt allerlei Michael Jackson spul; heeft echt voor duizenden euro's aan spullen staan. Mocht ook altijd LP's en cd's meenemen als ik in het buitenland zat.
Ja sorry, ik kan moeilijk de post in de lucht gooienquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
vanavond krijgen we op onze kop
8 MINUTEN GELEDEN
Er wordt steeds minder thuisgewerkt
Het aantal reisbewegingen richting werk neemt de laatste weken toe, blijkt uit data van Google. Het techbedrijf registreert verkeersbewegingen en kan daardoor inschatten hoeveel mensen naar werk, winkels en horeca reizen.
Uit de cijfers blijkt dat het aantal mensen dat naar werk reist bijna op het hoogste niveau sinds de vorige lockdown is, in maart. Dat betekent meer mensen op de werkvloer, na de thuisomgeving de plek waar de meeste mensen besmet raken.
Met dit weer was het best wel een eindje gekomen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan moeilijk de post in de lucht gooien
Ja klopt. Met tegenwind van de Woenselse Heide naar De Hurkquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit weer was het best wel een eindje gekomen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa mijn UI heeft nu ook een kerstmuts.
Nou ik vind het dit jaar niet te vroeg om alvast beetje zelf in de kerststemming te komen, na december doe ik wel weer alleen sneeuw.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het nog te vroeg voor mijn KerstUI, al staat ie al wel klaar
Als er geen linkje bij stond had ik niet geweten wat het is.quote:
denk dat de div werkgevers op hun kop moeten krijgen, vaak hebben werknemers geen keuzequote:Op dinsdag 3 november 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
vanavond krijgen we op onze kop
8 MINUTEN GELEDEN
Er wordt steeds minder thuisgewerkt
Het aantal reisbewegingen richting werk neemt de laatste weken toe, blijkt uit data van Google. Het techbedrijf registreert verkeersbewegingen en kan daardoor inschatten hoeveel mensen naar werk, winkels en horeca reizen.
Uit de cijfers blijkt dat het aantal mensen dat naar werk reist bijna op het hoogste niveau sinds de vorige lockdown is, in maart. Dat betekent meer mensen op de werkvloer, na de thuisomgeving de plek waar de meeste mensen besmet raken.
ja greep blindelings in een van mn besteklades..quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gesneden??
daarom de link er maar bijquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als er geen linkje bij stond had ik niet geweten wat het is.
Ouch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja greep blindelings in een van mn besteklades..
Goed zorgsysteem daar he??quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Net weer een half uur met SOS-international aan de lijn gehangen over de ziekenhuisrekening in de VS, kort samengevat zijn we nog geen stap verder en is het alleen maar onduidelijker geworden![]()
Ja dat zei die behandelaar ook alquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed zorgsysteem daar he??
Ja zag het net voorbij komenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.unilad.co.uk/(...)ed-to-his-own-teeth/
wat de actual fuck
Oke, dat is genoeg internet voor vandaagquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
wat de actual fuck
Die heeft vast een zware jeugd gehadquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
wat de actual fuck
Lastig beffenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
wat de actual fuck
One in the sink and one on the kaboutermutsje.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beffen en prostaatmelken tegelijk
brrquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
One in the sink and one on the kaboutermutsje.
was verwoed van plan om van die mooie boogjes te snijden maar ik faalde hardquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:13 schreef gianni61 het volgende:
Ah peer, Ik kon de stukjes al niet definiëren
Kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent zelf een misselijk baksel
van de h&m?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Pff mijn nieuwe trui zit zo lekker, ik wil er voor altijd in wonen.
Ben je gek of zo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsie
heb je al pallets verzameld voor je stapel in duindorp?
hij heeft z'n eigen kwartiertje daar/danquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsie
heb je al pallets verzameld voor je stapel in duindorp?
Ik kijk nu al op tegen het moment dat ik hem in de wasmand moet gooien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fijn is dat gevoel ja
k heb dat met mijn badjas :p
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft z'n eigen kwartiertje daar/dan
oud collega van me heeft ooit pagina groot n een krant gestaan vanwege die vreugdevuren haha
* ok vorig jaar
Eind volgende week valt het besluit (doek) voor die vuren wat betreft dit jaar.quote:
hmm misschien straks ff kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit ook in die video clip van outsiders
als er een vuurwerk verbod komt is dat de logische volgendequote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eind volgende week valt het besluit (doek) voor die vuren wat betreft dit jaar.
nah als ze er over nadenken dat vuurwerk niet mag dan zal dit ook wel niet mogenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eind volgende week valt het besluit (doek) voor die vuren wat betreft dit jaar.
ik stem blancoquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie voor of tegen een vuurwerkverbod?
ja k eigenlijk wel voor begrijp dta dat wat egoistisch isquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
ja voor beestjes is sneu.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
Mja lastig ik steek het al jaren zelf niet meer af, maar vind het wel leuk om te zien
Wel vervelend dat jongeren al een maand van te voren beginnen en voor alle panische honten en kadden
VOORquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Tegen. Niet omdat ik het zelf nog afsteek want die tijd heb ik gehad maar het plezier is voor velen groot. Het misbruik van is wat dat betreft wel walgelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
fake / overdreven enthousiast zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
wie keek laatst dat stel in droomhuis gezocht ofzo in florida?
Kijk het nuWat grappig hoe enthousiast ze zijn
Genoeg mensen die er ook panisch van worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
Mja lastig ik steek het al jaren zelf niet meer af, maar vind het wel leuk om te zien
Wel vervelend dat jongeren al een maand van te voren beginnen en voor alle panische honten en kadden
nee juist oprecht blijquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fake / overdreven enthousiast zeker?
Ik vind Carrie best wel leuk. iig leuker dan die dekselse vader van haarquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
wie keek laatst dat stel in droomhuis gezocht ofzo in florida?
Kijk het nuWat grappig hoe enthousiast ze zijn
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als er een vuurwerk verbod komt is dat de logische volgende
Het zou de logische stap moeten zijn maar het een verbod gaat voor veel onrust zorgen, net als vorig jaar en dit jaar misschien nog wel een stap erger.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als er een vuurwerk verbod komt is dat de logische volgende
ja zie haar nu voor het eerst geloof ik buiten Op1quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Carrie best wel leuk. iig leuker dan die dekselse vader van haar
ja maar das een transitite fase denk ik van een paar oud&nieuws. Overigens hebben we met vuurwerk helaas ook veel overlast gehad. Zeker in den haagquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Het zou de logische stap moeten zijn maar het een verbod gaat voor veel onrust zorgen, net als vorig jaar en dit jaar misschien nog wel een stap erger.
Ze doet soms ook wel Tijd voor Max..quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie haar nu voor het eerst geloof ik buiten Op1
niet zo snelquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze doet soms ook wel Tijd voor Max..
Je weet vast niet wie haar vader is, of wel??
verwacht ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Het zou de logische stap moeten zijn maar het een verbod gaat voor veel onrust zorgen, net als vorig jaar en dit jaar misschien nog wel een stap erger.
Ja maar die overlast ga je met of zonder verbod sowieso weer krijgen dit jaar. Het illegale spul ligt allang bij de personen die het willen hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das een transitite fase denk ik van een paar oud&nieuws. Overigens hebben we met vuurwerk helaas ook veel overlast gehad. Zeker in den haag
Evert Ten Napel. Sportcommentator. De gamers onder ons, kennen zijn stem vooral van een aantal edities van FIFAquote:
misschien is het alle beetjes helpen. of verwachten ze omdat we nu minder mochten ze met oud en nieuw nog meer los gaanquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verwacht ik ook
vraag me ook echt af in hoeverre de druk op de zorg echt zoveel hoger is dan met een reguliere stevige griep golf dat dit nu ook weer als reden aangegrepen moet worden om vuurwerk maar te gaan verbieden onder het mom van druk op de zorg.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar die overlast ga je met of zonder verbod sowieso weer krijgen dit jaar. Het illegale spul ligt allang bij de personen die het willen hebben.
ja maar totaal verbod is denk ik makkelijker te handhavenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar die overlast ga je met of zonder verbod sowieso weer krijgen dit jaar. Het illegale spul ligt allang bij de personen die het willen hebben.
De oven is hier aan het voorverwarmen voor een diepvries pietzaquote:
ah. ja kijk geen sportquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Evert Ten Napel. Sportcommentator. De gamers onder ons, kennen zijn stem vooral van een aantal edities van FIFA
Jij weet ook wel hoe dat illegale spul het land binnen komt ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ondanks aangekondigde 'extra grens controles'
ja dat ligt er al sinds deze zomer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij weet ook wel hoe dat illegale spul het land binnen komt ja.
De enige sport die jij kijkt, is bitterbalquote:
ja en daar doe ik het commentaar zelfquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige sport die jij kijkt, is bitterbal
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn boomstammetjes?
Ik eet er ook snijbonen bij
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Mijn verwachting is dat de hulpdiensten en dan met name de brandweer en politie het extreem druk gaan krijgen dit jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar totaal verbod is denk ik makkelijker te handhaven
O lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slavink met kaas er in enz onder spek
Mooi hč dat nu net op dat moment iedereen vrij overal door Europa heen kon reizenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat ligt er al sinds deze zomer.
verwacht wel een klein leger aan ME in regio Den Haag jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik durf hier geen uitspraken over te doen. Mijn verwachting is dat de hulpdiensten en dan met name de brandweer en politie het extreem druk gaan krijgen dit jaar.
in ieder ander jaar ligt het er ook al sinds de zomer. dus in die zin niet veel anders nu.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mooi hč dat nu net op dat moment iedereen vrij overal door Europa heen kon reizen
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een goede saté moet toch lang in de marinade liggen ??![]()
kan je op je eigen penor zuigenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg vegetarische pasta, denk dat ik daarna wel naar een warm stuk vlees snak.
Die stonden verleden jaar massaal om Duindorp heenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verwacht wel een klein leger aan ME in regio Den Haag ja
wat doe jij met je snijbonen? ik heb vooralsnog weinig inspiratiequote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn boomstammetjes?
Ik eet er ook snijbonen bij
Ik kijk er met gemengde gevoelens naar.quote:
hoe kwamen ze dan op het idee van meer?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar één dader in Wenen waarschijnlijk
Ja dat is lastig te geloven eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Heh wat raar, en al die filmpjes dan, onschuldige mensen die gearresteerd worden of wat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Willem doet het alleenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Anders ging willempie zelf wel achter de knuppel hoor
Ik denk omdat er op zoveel plekken is geschoten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kwamen ze dan op het idee van meer?
WillyAirMaxquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Jup. En die kerel in zijn witte kleren zag je later, volgens mij, ook op die foto van de gearresteerde mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh wat raar, en al die filmpjes dan, onschuldige mensen die gearresteerd worden of wat?
De zanger van Iron Maiden mag ook Boeings 747's vliegen. Zo heeft hij jaren zijn eigen band de wereld overgevlogen. Mag helaas niet meer, werd als niet verantwoord beschouwd om na een optreden van 3 uur even een vliegreis van 10+ uren te maken...quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Nee in die zin heb je wel gelijk maar het had gescheeld als je deze zomer niet op reis kon vanwege corona. Maar goed dan zijn er ook weer andere wegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in ieder ander jaar ligt het er ook al sinds de zomer. dus in die zin niet veel anders nu.
Ja dan is die gast in die witte pyjama de enige dader.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En die kerel in zijn witte kleren zag je later, volgens mij, ook op die foto van de gearresteerde mensen.
kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee in die zin heb je wel gelijk maar het had gescheeld als je deze zomer niet op reis kon vanwege corona. Maar goed dan zijn er ook weer andere wegen.
Can I Play with Madness?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zanger van Iron Maiden mag ook Boeings 747's vliegen. Zo heeft hij jaren zijn eigen band de wereld overgevlogen. Mag helaas niet meer, werd als niet verantwoord beschouwd om na een optreden van 3 uur even een vliegreis van 10+ uren te maken...
Maar die was toch neergeschoten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is die gast in die witte pyjama de enige dader.
Dat is wel grappig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
De zanger van Iron Maiden mag ook Boeings 747's vliegen. Zo heeft hij jaren zijn eigen band de wereld overgevlogen.
Ja maar het echt zware spul komt tegenwoordig niet meer uit België.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
bij België was 't wel moeilijk. de grens was letterlijk dicht.
I knowquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar het echt zware spul komt tegenwoordig niet meer uit België.
Ja vaag verhaal vooralsnog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die was toch neergeschoten?
Ali Boom Boom??quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
ook bizar wat er nog via de post te krijgen is trouwens
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
@:Dr_Flash heb jij mij kaartjes gestuurd?
Ja das best wel een onveilige manierquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
ook bizar wat er nog via de post te krijgen is trouwens
dat is 't vermoeden ook van die uitgefikte dhl bus bij @LTVDKquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja das best wel een onveilige manier
O ja, moet ook weer ff wisselen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa mijn UI heeft nu ook een kerstmuts.
Er moet binnen x meter een badkamer zijn daar, anders mag je het niet als slaapkamer verkopen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
al die slaapkamers daar in amerika hebben hun eigen badkamer
de huizen waaien daar ook weg bij ht minst zuchtje windquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er moet binnen x meter een badkamer zijn daar, anders mag je het niet als slaapkamer verkopen.
Wutquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er moet binnen x meter een badkamer zijn daar, anders mag je het niet als slaapkamer verkopen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wut
Mja, die Amerikanen zijn natuurlijk zo dik dat ze anders nooit op tijd bij de wc zijn.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wut
Mja, die Amerikanen zijn natuurlijk zo dik dat ze anders nooit op tijd bij de wc zijn.
Ja geen idee, vertelde m'n vader eens nadat ik vroeg waarom elke slaapkamer in huis een eigen badkamer had.quote:
Wel nice dat je dan nooit in iemand anders zijn meurlucht hoeft te zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
isschien ook op de ui drukken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Kun je je UI ook mobiel aanpassen? Ik vind die pagina niet..
als avond eten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, moet nog bedenken wat ik ga eten. Denk yoghurt met fruit
das niet veel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, moet nog bedenken wat ik ga eten. Denk yoghurt met fruit
Laatste paar keer dat ik bij ouders van goede vriend ging eten ging die moeder steeds bakje yoghurt eten.quote:
raar stuk fruit ben jequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja eet ik wel vaker, zit flink veel fruit in en wat walnoten. Daarna zit ik wel vol
dieet ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste paar keer dat ik bij ouders van goede vriend ging eten ging die moeder steeds bakje yoghurt eten.
barbaar dat eet je toch zo snel mogelijk opquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooow dag zit erop. Nu chinees van eergisteren opwarmen
Lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooow dag zit erop. Nu chinees van eergisteren opwarmen
ben bitterbal niet eahquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbaar dat eet je toch zo snel mogelijk op
Roept iedereen op..quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Kabinet: twee weken niet naar het buitenland, en bibliotheken, musea, theaters dicht
Het kabinet roept iedereen op om de komende maanden niet naar het buitenland te reizen. Dat wil zeggen niet in de kerstvakantie, maar ook niet in de eerste helft van januari. Bij de eerste coronagolf waren veel besmettingen terug te voeren op wintersportvakanties. Het kabinet wil voorkomen dat dat komende winter opnieuw gebeurt.
Dat bevestigen bronnen aan de NOS. Premier Rutte en minister De Jonge geven om 19.00 uur een persconferentie over de nieuwe maatregelen.
En zodat de Belgen niet hier komen winkelen. Met hun 25.000 besmettingen per dag. En dan ons waarschuwen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Roept iedereen op..Gooi dan gewoon de grenzen dicht zodat niemand weg kan.
dat valt serieus best mee op 't moment.. die belgen..quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zodat de Belgen niet hier komen winkelen. Met hun 25.000 besmettingen per dag. En dan ons waarschuwen.
Oh ja mooi.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa bedankt voor de volkorenbrood tip gisteren, werkt perfectHeb nog geen honger gehad.
Er komt voorlopig toch niks meer bij dusjahquote:
Die heb ik al veel te lang niet gehoordquote:
Wat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
k heb een jood gematch op tinder omdat hij dacht dta ik een jood was of moslim en nu krijg ik op mijn kop dat ik niet kosher eet
Daar gaat je hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
k heb een jood gematch op tinder omdat hij dacht dta ik een jood was of moslim en nu krijg ik op mijn kop dat ik niet kosher eet
Zeg dat je een hekel aan Joden hebt joh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. er staat gewoon in mijn bio dat ik varkensvlees eet alsnog dan denken dat ik moslim ben
daar is het nog tevroeg voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je een hekel aan Joden hebt joh.
Bijzonder. Wel handig, ik zoek ook altijd op mensen die iets bepaalds eten. Vind ik het allerbelangrijkste in een relatiequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. er staat gewoon in mijn bio dat ik varkensvlees eet alsnog dan denken dat ik moslim ben
"wat zeg je nu, lust je geen koude kapsalon, vuile gore teringhoer dat je er ook bent, weg voordat ik je kapot sla godverdomme"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder. Wel handig, ik zoek ook altijd op mensen die iets bepaalds eten. Vind ik het allerbelangrijkste in een relatie
Zoiets jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"wat zeg je nu, lust je geen koude kapsalon, vuile gore teringhoer dat je er ook bent, weg voordat ik je kapot sla godverdomme"
Wat kom jij toch allemaal tegen op Tinderquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ja stond allemaa niet in zijn bio.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kom jij toch allemaal tegen op Tinder
Besneden dickpic incoming.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
ja beetje kritiek hebben op mijn voorkeur voor smaak.
dus zei dat ik lid was van de kerk van het vliegend spaghetti monster.
Gelooft hij het niet
ben eerder benieuwd wat zij in hara profiel heeft staan dan dat ze dit soort volk aantrektquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kom jij toch allemaal tegen op Tinder
je hebt US gematcht?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
17:39Ik was ook duikinstructeur vroeger wist je dat?
17:39En bij een ambassade gewerkt in Israël
17:39Tering interessant ben ik
17:39En Cum Laude gestudeerd
Vraag even of hij ambassadeursdochters in Kenya geneukt heeftquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
"Gaap"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben eerder benieuwd wat zij in hara profiel heeft staan dan dat ze dit soort volk aantrekt
varkensvlees staat er zodta ik dus geen mensen match die geen varkensvlees eten vanwege hun denkbeedige vriend boven de wolkenquote:Hoi Ik ben Yasmin.. hou van eten, niet van koken. 🍽
Hou van dieren. Vooral varkensvlees.🐷
Kat uit de boom kijkster,nieuwsgierig en soms wel grappig.
Iemand die de wat minder gebruikelijke vakantielanden wilt zien.👀
Geen jasjedasje type.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zeg dat je op je poep aan het wachten bent.
"Tering interessant, want het is nog een verrassing of ik goed in het potje mik".quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zeg dat je op je poep aan het wachten bent.
"Ik hou van eten, niet van koken"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
varkensvlees staat er zodta ik dus geen mensen match die geen varkensvlees eten vanwege hun denkbeedige vriend boven de wolken
en dan vragen of het een grapje is
"Van mijn ster, op jouw ster! Ik voel een connectiequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
wilde eigenlijk voorstellen of je op z'n jodenster mocht mikken met poepen
ik wilde ook nog iets over een douche zeggen..quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Van mijn ster, op jouw ster! Ik voel een connectie"
Niet doenquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde ook nog iets over een douche zeggen..
jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raarder dan Fles en Frantic nog?
ja bijna net zo normaal als jij nou goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raarder dan Fles en Frantic nog?
Nou dat was weer een spannend avontuur van ballie bal.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was weer een spannend avontuur van ballie bal.
nou zie je.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow dan was het echt een rare vogel.
en @LTVDK de ideale schoonzoon dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k neem wel een kat.
trek echt alleen maar gekkies aan
nou ja een fokker ook....quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en @:LTVDK de ideale schoonzoon dan?
hij zag er serieus gewoon echt normaal uit he.quote:
ja klopt ;pquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ook en nog wel veel meer fokker dan hij
neequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je gewoon a priori iets tegen fok!kers hebt, is dat dan racisme?
jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je gewoon a priori iets tegen fok!kers hebt, is dat dan racisme?
die stemmetjes in je hoofd tellen niet meequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk niet dat ik een echte Fokker ben, tenminste dat is wel eens tegen me gezegd
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die stemmetjes in je hoofd tellen niet mee
Nou ja het is wel een bepaald soort mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |