SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, Ik heb vandaag al gepoeptquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ook zenuwachtig voor vanavond ?
geen idee. Mensen hebben mij ook al vaker gevraagd voor paperclips van mn werk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Een familielid van me spaart paperclips met bedrijfsnamen e.d. erop. Heeft er duizenden.. Wat doe je er in godsnaam mee?Het is ook nog eens niks waard.
Kom je wel eens in Den Bosch voor LP's?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enige verzameling die ik nu heb zijn wat LP's van een bepaald label en artiest. Maar kan het niet echt een verzameling noemen.
Oud collega van mij verzamelt allerlei Michael Jackson spul; heeft echt voor duizenden euro's aan spullen staan. Mocht ook altijd LP's en cd's meenemen als ik in het buitenland zat.
dat heb ik ook heel vroeger gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
ik verzamel niks, toen ik klein was postzegels verzameld
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
ook geen geld?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesLiet ik mensen die op bezoek kwamen thuis, incl. mannen, felrode of roze lippenstift opdoen en een kusje in een boek zetten
Ik snap het niet eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt vet wat zij doet
https://www.instagram.com/karenxcheng/
Trekkers en oogstmachines + toebehorenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
oh en ik heb ook nog een hele horde model vrachtwagens en hijskranen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzamelde toen ik klein was kusjesLiet ik mensen die op bezoek kwamen thuis, incl. mannen, felrode of roze lippenstift opdoen en een kusje in een boek zetten
Dit is dan wel weer erg schattigquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn. Dit programma is niet echt binge-waardigquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er dan ook af en toe even tussenuit voor de reclame?
Het kwusjesboek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meeste koop ik uiteindelijk online.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Den Bosch voor LP's?
ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste koop ik uiteindelijk online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |