Zodat niemand informatie krijgt over wat de politie doet. Ofzo.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef doggy112 het volgende:
Waarom zit twitter onder de kattenplaatjes
Multitasken, of is dr al een 1st person livestream uit Wenen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Jinek nu kijken?
Nou niet dus, daar vlogen de bommen, granaten en verkrachtingen ze simpelweg al om de oren. En laten we ook Ebba niet vergeten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:19 schreef Hathor het volgende:
Zweden heeft zijn defensiebudget vertienvoudigt, ik denk dat ze daar een vooruitziende blik hebben.
Arie Boomsma geeft om 23:00 een persconferentie op Twitter.quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef the-eye het volgende:
Hebben de Nederlandse moskeeën alweer om extra bescherming gevraagd of is dat altijd pas na dat de bn'ers geschokt gereageerd hebben?
Die was de vorige keer de reden (ad.nl)quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zodat niemand informatie krijgt over wat de politie doet. Ofzo.
quote:Onder de hashtag #BrusselsLockdown deelden mensen massaal foto's van hun katten, zodat het voor de verdachten moeilijk zou worden het nieuws over de politieactie te volgen.
Precies wat ik hierboven net zegquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel vreemd dat alle beelden slechts één dader laten zien. Zou niet de eerste keer zijn dat er berichten zijn van meerdere daders waar er één bleek te zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Ik geloof ditquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Arie Boomsma geeft om 23:00 een persconferentie op Twitter.
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel vreemd dat alle beelden slechts één dader laten zien. Zou niet de eerste keer zijn dat er berichten zijn van meerdere daders waar er één bleek te zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Want die gasten zitten op twitter tijdens de aanslag?quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Tmarus het volgende:
[..]
Die was de vorige keer de reden (ad.nl)
[..]
Ik heb op twitter vier gasten met witte pakken op een rijtje zien staan.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
Op meerdere locaties tegelijk of op 6 locaties geschoten door die ene gast in zijn witte pak? Zie namelijk alleen maar beelden van die man in zijn witte pak
Minimaal 2 lijkt mij. Eentje heeft zichzelf opgeblazen, toch?quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er kwam in dit topic volgens mij een foto voorbij waarop meerdere daders met de handen boven het hoofd zaten, die werden gearresteerd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ochjee, nee toch, je zou toch eens niet willen lijden onder islamitische barbarij noch willen leven in een samenleving waarin islamitische terreur en intimidatie de koers bepaalt, wat ben je dan een tokkie zeg en wat een vuile populist ben je wanneer je, je als politicus uitspreekt tegen welke vorm van islamisering dan ook.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Che_ het volgende:
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolking
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want die gasten zitten op twitter tijdens de aanslag?
Lol 1 seconde eerderquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies wat ik hierboven net zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |