schijnt lastig te zijn toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben geobsedeerd voor de platinum trophy van crash 4.
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Er komt toch hopelijk geen difficulty option bij Demon's Souls?
Oh ik schrok al.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet.
Je kan bij de PS5 filmpjes kijken met 'hints' als je ergens vast zit. Zo kan je bij LBP bijv zien waar je laatste sticker ligt, of waar je heen moet. Je ziet dat een filmpje van iemand die het speelt.
Voor DS zijn er 180+ van zulke filmpjes opgenomen. Ik neem dus aan dat alle items daar in zitten (of iig een groot deel), tips over hoe je zwaard +7 wordt of hoe je bijvoorbeeld een boss moet verslaan. Deze filmpjes zijn optioneel dus dat is prima, voor degene die het nodig hebben is het handig. Ik zie het een beetje als een easy mode waarin iemand het voorkauwt...
Kijk uit, de spin doet nu lava... zorg dat je naar achter loopt als je z'n bek open ziet gaan.
Nee maar hij bedoelt dat je meteen met filmpjes geholpen wordt hoe je sommige dingen moet doen of zoeken. Dat noemt hij easy mode. Het spel zal alsnog moeilijk worden, maar het is wel handig als je ergens vastloopt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Er komt toch hopelijk geen difficulty option bij Demon's Souls?
Nog veel of niet?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben geobsedeerd voor de platinum trophy van crash 4.
jammer dat daar CTR niet in zitquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nog veel of niet?
Ik moet 1 t/m 3 nog spelen. PS+ collection
jammer weerquote:
ach de persco..quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:25 schreef KennyPowers het volgende:
Geen PS5/games nieuws, gelukkig wel persco en verkiezingen
Jammer dat alles van tevoren al gespoild wordtquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach de persco..
Ja jongens, we moeten meer binnenblijven, en jullie doen het allemaal goed..maar toch ook weer niet. dikke doei en kusje van ons
Ik er slinger vanavond gewoon de PS4 aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ik er slinger vanavond gewoon de PS4 aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:25 schreef KennyPowers het volgende:
Gaat Hugo dood?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jammer dat alles van tevoren al gespoild wordt
Ik neig nu naar Kingdom Hearts II, maar dat duurt een paar uur voordat het leuk wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik er slinger vanavond gewoon de PS4 aan
Ik lees, zie en hoor alles morgen wel.
[..]
Gaat Hugo dood?
Zou mooi zijn als ie nu met een plottwist komt en donderdag alles plat en dicht gooit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jammer dat alles van tevoren al gespoild wordt
Dit klinkt als een spel voor mij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:47 schreef KennyPowers het volgende:
Goede trophy icons wel, jammer van de plat.
https://psnprofiles.com/trophies/11713-five-dates
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:47 schreef KennyPowers het volgende:
Jezus...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een spel voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
First Dates ON TOURquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:47 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:25 schreef KennyPowers het volgende:
Er zal vast wel iemand een fitgirl zijn, een gamergirl en eentje die gek is op REIZUH.....quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:37 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ps: Die Grace ziet er niet uit met haar bugeyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |